- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ιαπωνία: Πέθανε ο Σοϊτσίρο Τογιόντα, επίτιμος πρόεδρος της Toyota
Η πορεία του στην αυτοκινητοβιομηχανία
Σοϊτσίρο Τογιόντα - Πέθανε ο 97χρονος επίτιμος πρόεδρος της Toyota Motor
Ο Σοϊτσίρο Τογιόντα, ο επίτιμος πρόεδρος της Toyota Motor που μετέτρεψε την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σε κορυφαία παγκόσμια φίρμα, πέθανε σήμερα Τρίτη (14/2) από καρδιακή ανεπάρκεια, ανακοίνωσε η εταιρεία. Ήταν 97 ετών.
Ο Σοϊτσίρο Τογιόντα, γόνος τρίτης γενιάς της ιδρυτικής οικογένειας που κληρονόμησε το μερίδιό της στην επιχείρηση, πιστώνεται ότι καθιέρωσε μια κουλτούρα ποιοτικού ελέγχου στην εταιρεία, βοηθώντας την να εξελιχθεί σε μια κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως. Ήταν επίσης υπεύθυνος για την ώθηση της Toyota, η οποία ξεκίνησε ως κατασκευαστής εργαλειών, να παράγει οχήματα στο εξωτερικό.
Toyota Motor Corp.’s Honorary Chairman Shoichiro Toyoda died of heart failure on Tuesday. He was 97. Toyoda also once served as chairman of Keidanren (the Japan Business Federation).https://t.co/JoGWNopYek pic.twitter.com/n3kzpttr1H
— The Japan News (@The_Japan_News) February 14, 2023
Ποιος ήταν ο Σοϊτσίρο Τογιόντα - Η διαδρομή του στην Toyota
Εγγονός του Σακίτσι Τογιόντα, ο οποίος ίδρυσε τον όμιλο Toyota, και γιος του Κιιτσίρο Τογιόντα, του ιδρυτή της Toyota Motor Co., του προκατόχου της Toyota, ο Σοϊτσίρο Τογιόντα εντάχθηκε στην εταιρεία ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου σε ηλικία μόλις 27 ετών. Τοποθετήθηκε στη θέση του διευθύνοντα συμβούλου το 1961 για τις προσπάθειές του στη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων.
Έγινε εκτελεστικός αντιπρόεδρος το 1972 και το 1981 διορίστηκε πρόεδρος του τμήματος οργάνωσης πωλήσεων της Toyota.
Έπειτα από μια συγχώνευση των τμημάτων οργάνωσης παραγωγής και πωλήσεων έναν χρόνο αργότερα, ανέλαβε το τιμόνι της πρόσφατα συγχωνευθείσας Toyota Motor, συνεχίζοντας να υπηρετεί ως πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου από το 1992 έως το 1999.
Ακόμη και μετά την αποχώρησή του από το διοικητικό συμβούλιο το 2009, ο Τογιόντα συνέχισε να έχει μεγάλη επιρροή στην εταιρεία, η οποία είναι πλέον μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.