- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Πώς ακρίβεια και καθυστερήσεις στα συνεργεία μας κάνουν «φαναρτζήδες»
Ένας στους τρεις μένει ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα
Έρευνα: Όλο και περισσότεροι οδηγοί, άνδρες και γυναίκες, επιδιορθώνουν οι ίδιοι τα αυτοκίνητά τους - Για ποιο λόγο
Όλο και περισσότεροι οδηγοί αναλαμβάνουν να ασχοληθούν οι ίδιοι, στο μέτρο του δυνατού, με τις επισκευές στα αυτοκίνητά τους. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, οι οδηγοί ασχολούνται οι ίδιοι με το αυτοκίνητό τους γιατί θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα και χρόνο.
Το 61,7% των ανδρών (υπάρχει αύξηση 9% το 2022 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος) δηλώνει ότι είναι διατεθειμένο να κάνει ή να προσπαθήσει να ασχοληθεί με εργασίες στο αυτοκίνητό του, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των γυναικών είναι 30,4% (αύξηση 6,5% σε σύγκριση με το 2021). Οι συμμετέχοντες στη διαδικτυακή έρευνα της YouGov Γερμανίας τόνισαν ότι μια εργασία που κάνουν οι περισσότεροι μόνοι τους είναι η αλλαγή μπαταρίας. Εργασία που θεωρεί πάνω από το 50% των οδηγών μια σχετικά εύκολη διαδικασία. Σε σχέση με το 2021, το 2022 επιχείρησαν 8% περισσότεροι οδηγοί να αλλάξουν μπαταρία.
Η έρευνα έδειξε ότι υπάρχει πολύ μεγάλο ποσοστό που πιστεύει στις δυνατότητές του. Περίπου 6% περισσότεροι οδηγοί το 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό το 2021, αναλαμβάνει να αλλάξει ασφάλειες στο αυτοκίνητό του. Αυξημένο είναι το ποσοστό (1,4%) των οδηγών που αποφασίζει να πλύνει και να γυαλίσει το αυτοκίνητό του. Μια ακόμη εύκολη εργασία είναι η αλλαγή των υαλοκαθαριστήρων, όπως και ο έλεγχος των υγρών και λιπαντικών.
Το αποτέλεσμα ικανοποιεί τους οδηγούς σε μεγάλο βαθμό, καθώς ένας στους τρεις είναι ικανοποιημένος με τη δουλειά του.
Το 48,4% των οδηγών το κάνει γιατί θέλει να κερδίσει χρόνο από την παραμονή του στο συνεργείο, ενώ το 39% καταπιάνεται με το αυτοκίνητό του για να περάσει δημιουργικά και όμορφα την ελεύθερη ώρα του. Μόνο το 14,7% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων ασχολούνται με τους τροχούς και τα ελαστικά τουλάχιστον μια φορά το μήνα.
Το τελευταίο διάστημα, όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων σκέφτονται το κόστος ενός συνεργείου, καθώς το 69,5% των ερωτηθέντων αναφέρει ότι το κάνουν για να μειώσουν τα έξοδά τους.
Πριν από κάθε επισκευή παίρνουν πληροφορίες από το διαδίκτυο και βλέπουν παρόμοια βίντεο, προκειμένου να πάρουν χρήσιμες πληροφορίες. Το 43% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων δηλώνουν ότι έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις για εργασίες επισκευής από τις πληροφορίες που απέκτησαν, το 39,6% από πληροφορίες που πήρε από φίλους ή γνωστούς, το 24,2% πήρε πληροφορίες από τον μηχανικό του (στα ποσοστά υπάρχουν άτομα που δήλωσαν και δύο ομάδες) και μόνο λίγοι (16,8%) αναφέρουν ότι έχουν αρκετές γνώσεις για να επισκευάσουν το αυτοκίνητο χωρίς βοήθεια.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.