Renault Hybrid E-TECH Range: Η made in Formula 1 εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία
H πρωτοποριακή αυτοφορτιζόµενη full hybrid τεχνολογία E-Tech που τροφοδοτεί τα Clio, Captur και Arkana
Renault Hybrid E-TECH Range: Το ολοκληρωμένο σύστημα με πρωτοποριακή αυτοφορτιζόμενη full hybrid τεχνολογία E-Tech, που εφαρμόζεται στα κινητήρια σύνολα που τροφοδοτούν τα Clio, Captur και Arkana
Tο µακρινό 1977 η Renault ίδρυσε υπό τον Jerome Stoll την αγωνιστική οµάδα Renault Formula 1 Team και ήταν εκείνη που έφερε την επαναστατική χρήση των turbo στα grid των Grand Prix. Τα όσα στη συνέχεια κατάφερε τα έχει καταγράψει ενδελεχώς η ιστορία, όµως τµήµα αυτής της ιστορίας είναι η αγαστή συνέργεια της οµάδας F1 µε τα µοντέλα παραγωγής της Renault. Διαρκώς, η εµπειρία που συσσωρεύονταν στο αγωνιστικό τµήµα, µεταφέρονταν σε ό,τι κυκλοφορεί η γαλλική εταιρεία σήµερα στους δρόµους. Τα χρόνια πέρασαν, η υβριδική τεχνολογία πέρασε στη Formula 1 και η οµάδα της Renault έβαλε τη δική της σφραγίδα στα κινητήρια σύνολα. Οπότε όταν πλέον ο εξηλεκτρισµός χτύπησε για τα καλά την πόρτα της αυτοκίνησης εδώ και λίγα χρόνια, η Renault –πέρα από πρωτοπόρος στον τοµέα αυτό εδώ και δώδεκα χρόνια– δηµιούργησε ένα δικό της full hybrid σύστηµα ενσωµατώνοντας την πρωτοποριακή αυτοφορτιζόµενη full hybrid τεχνολογία E-Tech. Την οποία και εφάρµοσε στα κινητήρια σύνολα που τροφοδοτούν τα Clio, Captur και Arkana. Ας τη µάθουµε.
E-Tech by F1
Η υβριδική τεχνολογία E-Tech βασίζεται σε µία πρωτοποριακή τεχνολογική σχεδίαση που ενσωµατώνει πάνω από 150 πατέντες, αξιοποιώντας όλη την τεχνογνωσία της Renault από τους αγώνες της F1, ειδικότερα στον τοµέα της ανάκτησης ενέργειας. Ο κινητήρας E-Tech Hybrid βασίζεται σε εν σειρά και παράλληλη αρχιτεκτονική, εξασφαλίζοντας όλους τους συνδυασµούς µεταξύ των διαφόρων κινητήρων και επιτυγχάνοντας την καλύτερη διαχείριση των εκποµπών CO2. Ο κινητήρας E-Tech Hybrid των 140 ή 145 ίππων (Clio και Captur/Arkana αντίστοιχα) περιλαµβάνει έναν 4-κύλινδρο ατµοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων νέας γενιάς. Είναι εξοπλισµένος µε φίλτρο µικροσωµατιδίων για τον περιορισµό των εκποµπών ρύπων. Η ισχύς του είναι 69 kW (91 hp), ενώ συνεργάζεται µε δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν 36 kW και έναν 15 kW HSG (High-Voltage Starter Generator).
Ένα πρωτοποριακό κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) χωρίς συµπλέκτη συµπληρώνει το σύστηµα µετάδοσης κίνησης. Ο επαναστατικός συνδυασµός των ηλεκτροκινητήρων και του κιβωτίου ταχυτήτων εξασφαλίζει οµαλές αλλαγές ταχυτήτων. Αυτή η αρχιτεκτονική, επίσης, εξασφαλίζει τη βέλτιστη οικονοµία, ως αποτέλεσµα της εµπειρίας που έχει αποκτήσει η Renault στους αγώνες της Formula 1.
Η εν λόγω αυτοφορτιζόµενη υβριδική τεχνολογία Renault E-TECH απαντά στην ελληνική αγορά στα µοντέλα Clio, Captur και Arkana.
Το full υβριδικό σύστηµα κίνησης Hybrid E-Tech, σύµφωνα µε τη Renault, µπορεί να καλύψει έως και το 80% της κίνησης στον αστικό ιστό αποκλειστικά µε τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες της µπαταρίας ιόντων-λιθίου των 1,26 kWh, η οποία επαναφορτίζεται τόσο από το σύστηµα ανάκτησης ενέργειας των µοντέλων, κατά την επιβράδυνση, όσο και µε τη συνδροµή του κινητήρα, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο. Επίσης έχει τη δυνατότητα να κινήσει ηλεκτρικά και τα τρία µοντέλα µε ταχύτητα έως 75 χλµ./ώρα και για απόσταση 3 χλµ.
Πέρα από τα προφανή που σχετίζονται µε τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες όλων µας, η υβριδική τεχνολογία Renault E-TECH «ανασαίνει» την τσέπη µας οικονοµικά, µια και στις µέρες µας αυτό είναι κυρίαρχο στοιχείο στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων που επιλέγουµε. Και συνηγορούν τα µέγιστα σε αυτό οι µέσες τιµές κατανάλωσης των µοντέλων που διαθέτουν το σύστηµα αυτό. Για να έχουµε µία εικόνα παραθέτουµε τις τιµές που έχει ανακοινώσει η Renault, πάντα σε καθεστώς WLTP: Clio 4.3 λίτρα/100 χλµ., Captur 4,8 λίτρα/100 χλµ. και Arkana 4,9 λίτρα/100 χλµ.
ME THN ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΣ RENAULT
Τα τρία αυτά µοντέλα, όπως άλλωστε και όλα τα µοντέλα της Renault, καλύπτονται µε εργοστασιακή εγγύηση πέντε χρόνων ή 100.000 χλµ. για τα µηχανικά τους µέρη, µε την αντίστοιχη της µπαταρίας των συγκεκριµένων εκδόσεων να είναι οκτώ χρόνια ή 160.000 χλµ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.