- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ράλλυ Καταλονίας: O Sebastien Ogier πρώτος με 20 δευτερόλεπτα διαφορά
Αποφασισμένος ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής για μια ακόμα νίκη
WRC: Ράλλυ Καταλονίας - Προηγείται ο Sebastien Ogier με 20 δευτερόλεπτα από τον Thierry Neuville - Η κατάταξη μετά τη 2η μέρα
Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Sebastien Ogier (Toyota Yaris), ο οποίος τελείωσε χθες μόλις 4,8 δευτερόλεπτα μακριά από τον ομόσταυλό του στην Toyota Gazoo Racing, Kalle Rovanperä, είναι μετά το πέρας το Σαββάτου ξανά πρώτος αλλά με 20,7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Thierry Neuville (Hyundai i20), και 22,1 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 3ο στη σειρά Kalle Rovanpera.
O Rovanpera ήταν 2ος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά απομακρυνόταν σιγά-σιγά σε χρόνο από τον Ogier, μέχρι που στην τελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας ο Thierry Neuville, ο οποίος τον πλησίαζε όλο και περισσότερο, κατάφερε να βγει μπροστά του με 1,4 δευτερόλεπτα διαφορά.
Ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής, Rovanperä, δίσταζε να πιέσει περισσότερο (και μεταξύ μας, γιατί να το κάνει;) φοβούμενος μη χάσει τον ήδη καλό ρυθμό του. Ο Ogier από την άλλη - απολαμβάνοντας ξηρές συνθήκες και καθαρό δρόμο - είπε ότι «Νομίζω ότι μέχρι στιγμής το αυτοκίνητο λειτουργεί καλά και το απολαμβάνω. Δεν είμαι ακόμα στο μέγιστο των δυνατοτήτων, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε έτσι.»
Για τον Neuville η ημέρα υπήρξε εξαιρετικά θετική, ειδικά δεδομένου του γεγονότος ότι κατάφερε να περάσει μπροστά και να έρθει ένα βήμα πιο κοντά στον Ogier. Ωστόσο ο ίδιος δεν φάνηκε να είναι απόλυτα ικανοποιημένος, νιώθοντας ότι υπήρχε ακόμα περιθώριο βελτίωσης με το «στήσιμο» του i20 N του. «Δουλεύουμε ακόμα στο αυτοκίνητο», εξήγησε. «Όταν ο δρόμος λερώνει, αρχίζω να χάνω την αίσθηση στο αυτοκίνητο και δεν ξέρω τα όρια. Αισθάνομαι ότι θα έχουμε ακόμα καλύτερες επιδόσεις αν βρούμε τις σωστές ρυθμίσεις.»
Πολύ κακή μέρα, για μια ακόμα μια φορά και σε ακόμα έναν αγώνα, είχε η M-Sport Ford, όταν στην 3η Ε.Δ. της ημέρας ο Gus Greensmith έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια ανοιχτή δεξιά στροφή, χτύπησε στη μπαριέρα και κατέστρεψε την αριστερή μεριά του Ford Puma του. Μετά το ατύχημά του βγήκε κόκκινη σημαία και η Ε.Δ. ακυρώθηκε.
Ο Ott Tänak παραμένει στην 4η θέση αλλά βρίσκεται 14,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera, οπότε οι 4 εναπομείναντες Ε.Δ. αύριο δεν είναι αρκετές, υπό κανονικές συνθήκες και εκτός απροόπτου, για να κυνηγήσει ένα ακόμα βάθρο. Ο Dani Sordo είχε καλές επιδόσεις σε 2 Ε.Δ. σήμερα και τελείωσε την ημέρα στην 5η θέση. «Δεν μου αρέσουν οι δικαιολογίες», είπε μετά τη 2η Ε.Δ. της ημέρας. «Δεν υπάρχουν προβλήματα με το αυτοκίνητο. Απλώς προσπαθώ να πάω γρήγορα, αλλά οι χρόνοι δεν είναι πολύ καλοί.»
Στην 6η θέση βρίσκεται ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), στην 7η ο Craig Breen (Ford Puma), στην 8η ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris), και στην 9η και 10η τα Ford Puma των Adrien Fourmaux και Pierre-Louis Loubet αντίστοιχα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.