- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Formula 1 - Χάμιλτον: Βγήκε με το ζόρι έξω από το μονοθέσιο από τους πόνους (βίντεο)
«Ανησυχώ κάθε φορά που μπαίνω στο μονοθέσιο - Ο πιο επώδυνος αγώνας στην καριέρα μου»
Λούις Χάμιλτον- GP του Αζερμπαϊτζάν: Ο πόνος στην πλάτη του από τις αναταράξεις της Mercedes.
Ο Χάμιλτον είπε κατά τη διάρκεια του αγώνα, πριν καν αυτός φτάσει στο μέσον του, ότι οι έντονες αναπηδήσεις της Mercedes του προκαλούσαν αφόρητους πόνους. Στο τέλος βγήκε μετά μεγάλης δυσκολίας από το κόκπιτ, και είπε ότι σε όλη τη διάρκεια του GP στο Μπακού δάγκωνε τα δόντια του για να αντέξει τους πόνους.
Οι κινήσεις του Χάμιλτον προκάλεσαν άμεσα αρκετές συζητήσει και σε ερώτηση που του τέθηκε από το Sky Sports μετά το τέλος του αγώνα, ο Χάμιλτον αποκάλυψε το αντίκτυπο που είχαν οι αναπηδήσεις σε εκείνον κατά τη διάρκεια του τριημέρου: «Δεν μπορώ να περιγράψω τον πόνο που ένιωθα, ειδικά στις ευθείες. Το μόνο που με κρατάει είναι η αδρεναλίνη και το να σφίγγω τα δόντια μου. Παρακαλούσα να τελειώσει ο αγώνας. Όταν φτιάξουμε το θέμα των αναπηδήσεων θα είμαστε στις πρώτες θέσεις. Χάνουμε μόνο από τις αναπηδήσεις πάνω από ένα δευτερόλεπτο. Θα είμαι ήδη από αύριο στο εργοστάσιο. Έχουμε να κάνουμε συζητήσεις με τους μηχανικούς και να συνεχίσουμε να πιέζουμε».
Όμως ο οδηγός της Mercedes δεν έμεινε μόνο εκεί. Με δηλώσεις του στο racefans.net θέλησε να επεκταθεί περισσότερο στο θέμα των αναβαθμίσεων: «Πολλές φορές παραλίγο να φύγω στον τοίχο. Ανησυχώ κάθε φορά που μπαίνω στο μονοθέσιο. Πρόκειται για θέμα ασφαλείας. Ο Τζόρτζ (Ράσελ) δεν είχε τις ίδιες αναπηδήσεις με εμένα. Είχα ένα πειραματικό στοιχείο στο μονοθέσιό μου και μία διαφορετική πίσω ανάρτηση. Μόνο χθες στις κατατακτήριες έχανα τρία δέκατα του δευτερολέπτου στο γύρο από τον teammate μου».
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.