- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Το Ford Fiesta Rally 4 συγκλονίζει με τις επιδόσεις του ενώ είναι διαθέσιμο προς ενοικίαση για ασφάλτινους και χωμάτινους αγώνες
Η εμπειρία
Ένα πρωινό στα τέλη Φεβρουαρίου κοντά στην Αθήνα, σε μικτή ασφάλτινη-χωμάτινη διαδρομή είχαμε την εξαιρετική ευκαιρία να ζήσουμε από κοντά, από το πλάι και από μέσα το ολοκαίνουργιο απόκτημα της SV Motorsport του Σπύρου Βασιλείου.
Το αυτοκίνητο -ένα brand new rally car- ήρθε στην Ελλάδα με «0» χιλιόμετρα και είναι διαθέσιμο από την SV Motorsport για ενοικίαση για ασφάλτινους και χωμάτινους αγώνες.
Τι είναι
Το Ford Fiesta Rally4 είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για ράλι που αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από την M-Sport σύμφωνα με τους κανονισμούς Rally4 και έχει σχεδιαστεί για την συμμετοχή του στην τέταρτη βαθμίδα της «Πυραμίδας των Ράλι» (FIA Rally Pyramid). Βασίζεται στο αυτοκίνητο δρόμου Ford Fiesta και είναι η ενημερωμένη έκδοση της προηγούμενης Ford Fiesta R2.
Γνωριμία
Σχεδιασμένο και εξελιγμένο από την M-Sport Poland, η απόδοση του κινητήρα έχει βελτιωθεί σημαντικά, όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων και η ανάρτηση.
Στην πραγματικότητα, κάθε στοιχείο έχει αναθεωρηθεί και βελτιωθεί για να παραχθεί ένα αυτοκίνητο που ανταποκρίνεται στα αυστηρά πρότυπα της M-Sport Poland.
Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας Ford EcoBoost 999cc αποδίδει 200 HP στις 6.500 RPM και το νέο πεντατάχυτο διαδοχικό κιβώτιο ταχυτήτων Sadev μπορεί να ρυθμιστεί σε τρεις διαφορετικές ράμπες.
Η νέα ανάρτηση περιλαμβάνει αμορτισέρ Reiger που ρυθμίζονται τρεις κατευθύνσεις μπροστά και διπλής κατεύθυνσης πίσω. Τα ελατήρια Eibach συμπληρώνουν την επιλογή σκληρού ή μαλακού, ενώ υπάρχει επίσης μια προαιρετική αντιστρεπτική μπάρα για περαιτέρω βελτίωση των επιλογών ρύθμισης.
Η M-Sport Poland είναι η θυγατρική της M-Sport η οποία κατασκεύασε το Ford Fiesta Rally4 με τον γνωστό κινητήρα EcoBoost, βάζοντας στο επίκεντρο της εξέλιξης του αυτοκινήτου το κράτημα και τις επιδόσεις.
Με όλες τις βελτιώσεις, το Fiesta Rally4 είναι το πρώτο αυτοκίνητο που πιστοποιείται με τους κανονισμούς Rally4 της FIA που είναι νέοι για το 2020 και μετέπειτα.
SV Μotorsport
Η ομάδα της SV Μotorsport ιδρύθηκε το 2015 με έδρα τις Αφίδνες Αττικής από το Σπύρο Βασιλείου ο οποίος είναι ο ιδιοκτήτης και παράλληλα μηχανικός της ομάδας. Μαζί δε με το Βαγγέλη Σταματόπουλο (μηχανικό με μεγάλη εμπειρία και θητεία στην Genesis Rally Team), τον Γιάννη Ξυροτήρη και τον Αλέξη Τυροβόλη, αποτελούν τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας.
Η SV Μotorsport έχει λάβει μέρος σε πολλούς ελληνικούς αγώνες τόσο χώματος όσο και άσφαλτο με αρκετές διακρίσεις και νίκες όπως στο περσινό Rally Acropolis, όπου αναδείχθηκε νικήτρια στην κατηγορία των δικίνητων αυτοκινήτων. Δραστηριοποιείται επίσης στην ανακατασκευή ιστορικών αυτοκινήτων, στην επισκευή οχημάτων και στην υποστήριξη και ενοικίαση αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Το 2022 αποφάσισε να κάνει μια καινούργια επένδυση αγοράζοντας ένα ολοκαινούργιο αυτοκίνητο, το Ford Fiesta Rally 4 από την M-Sport Poland, το οποίο και σας παρουσιάζουμε εδώ, που έφτασε στη χώρα μας τον Ιανουάριο του 2022, με ένα ταξίδι που έκαναν οι ίδιοι για να το παραλάβουν στο χώρο της M-Sport.
Αυτή ήταν και μία μεγάλη εμπειρία για την ομάδα να παρευρεθούν στο χώρο όπου κατασκευάστηκε από την αρχή το αυτοκίνητο. Πραγματικά το επίπεδο της τεχνογνωσίας τους αλλά και το ήθος και ο ζήλος με τον οποίο εργάζονται αυτοί οι άνθρωποι είναι μοναδικός και αυτό αποτυπώνεται στις λεπτομέρειες που θα παρατηρήσετε και θα δείτε στο αυτοκίνητο τόσο στο εσωτερικό του μέρος όσο και στο μηχανικό του κομμάτι, πόσο πολύ εξελιγμένο είναι. Το αυτοκίνητο διατίθεται προς ενοικίαση για όλους τους αγώνες χώματος και ασφάλτου τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Η γλώσσα των αριθμών
Μοντέλο: Ford Fiesta Rally4
Κινητήρας: 999 κ.εκ. 3-κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας EcoBoost Technology
Ισχύς/Ροπή: 210 ίπποι/315 Nm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς, αναβαθμισμένο χειροκίνητο σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων SADEV, με νέα σχέση μετάδοσης και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης («μπλοκέ») με δυνατότητα 3 ρυθμίσεων. Συμπλέκτης διπλού δίσκου AP Racing
Ανάρτηση: Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger με ελατήρια Εibach. Ρυθμίσεις 3 δρόμων εμπρός και 2 δρόμων πίσω. Προαιρετικά ελατήρια σκληρά/Μαλακά/Πολύ μαλακά. Προαιρετική πίσω αντιστρεπτική δοκός (Σκληρή/Μαλακή).
Φρένα: Αγωνιστικές δαγκάνες Alcon, αεριζόμενοι εμπρός δίσκοι AP Racing (Χώμα 285mm, Άσφαλτος 310mm). Πίσω απλοί δίσκοι Alcon 280mm. Υδραυλικό χειρόφρενο της Alcon.
Σύστημα διεύθυνσης: Ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι
Ζάντες: OZ Racing, Χώμα 6Χ15’’, Άσφαλτος 7Χ17’’
Ηλεκτρονικά: Ψηφιακό καντράν Life Racing F88 ECU. PDU M-Sport. Anti-Lag system 3 σταδίων
Εξοπλισμός ασφαλείας: Προδιαγραφών FIA (επενδεδυμένος κλωβός ασφαλείας)
Διαστάσεις: Μήκος: 4065mm, Πλάτος: 1735mm, Μεταξόνιο: 2490mm, Ελάχιστο Βάρος: 1030 κιλά
Info
Οι ενδιαφερόμενοι για μία απλή αγωνιστική εμπειρία, ή για την πιθανή συμμετοχή τους σε ένα θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην χώρα μας μπορούν να ενοικιάσουν το Fiesta Rally4 της SV Motorsport επικοινωνώντας με τον κ. Σπύρο Βασιλείου στο τηλέφωνο 697-0220621
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.