Mercedes-Benz EQC 400 4Matic: Διάχυτη πολυτέλεια
Ένα crossover SUV με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Mercedes-Benz EQC 400 4Matic: Γνωριμία με το πρώτο από μία σειρά αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων SUV της μάρκας.
Τι είναι
Το πρώτο από μία σειρά αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων SUV της Mercedes-Benz είναι ένα crossover SUV με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Γνωριμία
Το EQ, που σημαίνει «ηλεκτρική νοημοσύνη», δεν είναι τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την αυτοκινητοβιομηχανία της Στουτγάρδης της Γερμανίας.
Αυτό το τετράθυρο crossover με την sport εμφάνιση φαίνεται πολύ πιο σχετικό με την ολοένα αυξανόμενη αγορά πολυτελών ηλεκτρικών SUV που σταδιακά εμφανίζονται στην παγκόσμια αγορά, με στόχο εκείνους που δεν θέλουν να απωλέσουν τίποτα από τον περιπετειώδη χαρακτήρα ενός SUV και θέλους να το συνδυάσουν αυτό και με μία πιο «πράσινη» προσέγγιση σε θέματα περιβάλλοντος.
Η EQC 400 διαθέτει μια ευρεία τρισδιάστατη μάσκα με μαύρο πάνελ με επτά διαφορετικές επιλογές δίχρωμων τροχών 21 ιντσών και προβολείς ημέρας που μοιάζουν με δάδα! Όμως το καλύτερο το βλέπουμε, ή καλύτερα το βλέπουν όσοι είναι γύρω της, τη νύχτα, μια και η EQC 400 διαθέτει μια λωρίδα LED «Light Band» που διατρέχει το πάνω μέρος της μπροστινής μαύρης μάσκας και συνδέει τους προβολείς με τη μάσκα, καθώς και μια φωτεινή ταινία στο πίσω μέρος που συνδέει τα πίσω φώτα.
Στο εσωτερικό, η επένδυση με περσίδες διατρέχει το ταμπλό και τις πόρτες. Διατίθεται στάνταρ με σπορ τιμόνι τριών ακτίνων και καθίσματα για να βολευτούν άνετα πέντε άτομα, ενώ τα δερμάτινα καθίσματα και επενδύσεις από ανθρακονήματα διατίθενται προαιρετικά.
Η συρόμενη ηλιοροφή, τα θερμαινόμενα καθίσματα και η ανάκτηση ενέργειας με το φρενάρισμα διατίθενται στάνταρ. Θα έχει επίσης ροζ χρυσές αποχρώσεις ειδικά για το EQ σε όλη την καμπίνα, συμπεριλαμβανομένων των αεραγωγών.
Πλέον έχουμε συνηθίσει τις μεγάλες ευρείας έκτασης δίδυμες οθόνες που τα κάνουν όλα και βλέπεις τα πάντα. Το σύστημα infotainment MBUX είναι προσαρμοσμένο στην ηλεκτρική λειτουργία του αυτοκινήτου, άρα μας δίνουν και ένα σωρό πληροφορίες που σχετίζονται με οτιδήποτε έχει σχέση με την πορεία της φόρτισης, την κατανάλωση, την αυτονομία κ.ά.
Μιλήσαμε πριν για χώρους και εδώ πρέπει να αναφέρουμε τα 500 λίτρα (φθάνουν τα 1.460 λίτρα με πεσμένα τα πίσω καθίσματα) που είναι διαθέσιμα για φόρτωση στο πορτμπαγκάζ, το οποίο σε επίπεδο φόρτωσης έχει κάπως ψηλό κατώφλι λόγω της ύπαρξης των μπαταριών στο δάπεδο του αυτοκινήτου.
Στον δρόμο
Η EQC 400 διατίθεται με υγρόψυκτη μπαταρία λιθίου-ιόντων (li-on) 80 kWh. Ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης διπλού κινητήρα κινεί κάθε άξονα για συνδυασμένη ισχύ 408 ίππων και 760 Nm άμεσης ροπής.
Η τελική ταχύτητα αγγίζει (με κόφτη λόγω αυτονομίας) τα 180 χλμ/ώρα ενώ σε επίπεδο επιτάχυνσης τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα!
Η συνολική μέγιστη αυτονομία οδήγησης της EQC 400 είναι 412 χλιλιόμετρα (WLTP), και η μέση κατανάλωση ορίζεται στις 22,3 kWh/100 χλμ. σύμφωνα με την Mercedes.
Να σημειώσουμε εδώ ότι διατίθενται πέντε προγράμματα οδήγησης (Comfort, Eco, Max Range, Sport, Individual).
Εάν επιλέξουμε το Eco και σε συνδυασμό με την ανάκτηση ενέργειας λόγω φρεναρισμάτων (η βαθμονόμηση ελέγχεται από τα paddles που είναι πίσω από το τιμόνι, ναι αυτά με τα οποία στους θερμικούς κινητήρες αλλάζουμε ταχύτητες!) τότε η αυτονομία μας διαχειρίζεται προς το καλύτερο σε σημαντικό βαθμό.
Μόλις 40’ φόρτιση σε πρίζα 150 kW θα φέρνουν το όχημα στο 80% μιας πλήρους φόρτισης, σε Wallbox 11 kW, απαιτούνται 7,5 ώρες και από οικιακή πρίζα, χρειάζονται σχεδόν 24 ώρες για μια πλήρη φόρτιση.
Πλέον και με την απουσία παντός θορύβου ελέω ηλεκτροκίνησης, το ταξίδι γίνεται απόλυτα αθόρυβο και ξεκούραστο. Η δε ποιότητα κύλισης είναι υπεράνω πάσης κριτικής.
Τιμή
Η Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC διατίθεται στην τιμή των 76.630 ευρώ, με λιανική τιμή προ φόρων τα 61.798 ευρώ
Info
Περισσότερες πληροφορίες για την Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC εδώ.
Tip
Αν παρατηρήσετε με προσοχή θα δείτε στα εμπρός φτερά την ένδειξη «1886». Δεν είναι ένας απλός αριθμός αλλά η ημερομηνία (29 Ιανουαρίου 1886) που ο Karl Friedrich Benz, εφηύρε το πρώτο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.