- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Νέο Volkswagen Polo: Ριζικά ανανεωμένο, κορυφαίο σε τεχνολογία
Η Volkswagen ανανέωσε το Polo, ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας και παγκόσμιο best-seller της μάρκας
Νέο Polo: Ολοκληρωμένη αναβάθμιση στη σχεδίαση, τις τεχνολογίες και τις προδιαγραφές του best seller της Volkswagen
Το Polo μπορεί να είναι μικρό σε μέγεθος, αλλά είναι ένα από τα μεγάλα αυτοκίνητα της Volkswagen τόσο σε κληρονομιά, όσο και σε πωλήσεις, αλλά και αποδοχή από την παγκόσμια αγορά. Μάλιστα, δικαίως εδώ και χρόνια, διεκδικεί μια θέση ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες θέσεις μοντέλων με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο. Τώρα το Volkswagen Polo έχει εξελιχθεί για άλλη μια φορά. Η σχεδίαση, οι τεχνολογίες και οι προδιαγραφές του best seller είχαν μια ολοκληρωμένη αναβάθμιση, όπως είναι αμέσως εμφανές όταν βλέπετε το νέο εμπρός και πίσω μέρος του μοντέλου.
Το νέο supermini, με δυναμικό design και κορυφαία ποιότητα κατασκευής, είναι εξοπλισμένο με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες. Για πρώτη φορά διαθέτει το Digital Cockpit, έναν συνδυασμό ψηφιακού πίνακα οργάνων 8,0 ή 10,25 ιντσών και οθόνης αφής από 6,5 έως 9,2 ίντσες για το σύστημα Infotainment, σε μία ενιαία μονάδα, που μάλιστα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό και συνδυάζεται με ένα επανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι και συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας νέας γενιάς. Το μοντέλο διατίθεται με προβολείς IQ. Light LED matrix, ενώ στάνταρ είναι τα φωτιστικά σώματα LED εμπρός-πίσω, και για πρώτη φορά στο Polo μία λωρίδα LED διατρέχει τη μάσκα του ψυγείου ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα LED έχουν νέο, τρισδιάστατο σχεδιασμό, δυναμικά φλας και ειδικό εφέ κατά το φρενάρισμα. Σε ένα κρεσέντο τεχνολογικής υπεροχής, για πρώτη φορά μοντέλο της κατηγορίας εξοπλίζεται με σύστημα υποβοήθησης οδηγού όπως το IQ.Drive Travel Assist, εξασφαλίζοντας αυτόνομη οδήγηση «Επιπέδου 2», για ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα.
Μία σημαντική διαφορά στο νέο Polo είναι η διάρθρωση της γκάμας των εκδόσεων. Οι γνώριμες από παλιότερα Trendline (βασική), Comfortline (μεσαία) και Highline (premium), έχουν αντικατασταθεί από τις Polo, Life, Style, R-Line και, στην κορυφή της γκάμας, την GTI. Η νέα γκάμα είναι αφ’ ενός πιο ευκολονόητη για επιλογή, αφ’ ετέρου ο εξοπλισμός που oι πωλήσεις έχουν δείξει ότι ήταν πιο δημοφιλής στους πελάτες είναι πλέον βασικός στην εισαγωγική έκδοση Polo. Ήδη από την εισαγωγική έκδοση, το νέο μοντέλο είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, διαθέτοντας μεταξύ άλλων προβολείς LED, πίσω φώτα τεχνολογίας LED, Digital Cockpit - ψηφιακό πίνακα οργάνων με επιλογές διαμόρφωσης (έγχρωμη οθόνη 8”), πολυλειτουργικό τιμόνι, κεντρικό αερόσακο ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού - συνοδηγού, σύστημα πολυμέσων «Composition» με οθόνη αφής 6,5” και Bluetooth, εφαρμογές App-Connect, Front Assist, Lane Assist κ.ά.
Το μήκος του νέου Polo είναι 4.074 χιλ., ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2.552 χιλ. εξασφαλίζει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους και όγκο αποσκευών 351 λίτρων, έναν από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του.
Στον δρόμο
Το νέο Polo είναι προσθιοκίνητο και στο λανσάρισμα προσφέρεται με επιλογή από τέσσερις κινητήρες, βενζίνης ή φυσικού αερίου, όλοι τρικύλινδροι, χωρητικότητας 999 κ.εκ., εξοπλισμένοι με turbo – με εξαίρεση τον πιο μικρό. Η ισχύς τους από 80 ίππους με τον πιο ισχυρό στους 110 ίππους, ενώ συνεργάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων ή αυτόματο 7-τάχυτο DSG.
Το νέο Polo συνεχίζει να βασίζεται στην αρθρωτή εγκάρσια πλατφόρμα MQB A0, βελτιστοποιημένη για compact μοντέλα, εξασφαλίζοντας εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, ενώ παράλληλα επιτρέπει την υιοθέτηση των πλέον σύγχρονων καινοτόμων τεχνολογιών ασφάλειας και άνεσης. Ανάμεσά τους πληθώρα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού με την ονομασία-ομπρέλα IQ.Drive, που εξασφαλίζουν κορυφαία ενεργητική ασφάλεια και άνεση στην οδήγηση. Το νέο Polo είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, ενώ οι τιμές για το νέο Volkswagen Polo ξεκινούν από τις 17.750 ευρώ, για την έκδοση 1.0 MPI EVO 80 PS.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.