- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Νέο Suzuki Ignis Hybrid: Κάνει την πόλη, εξοχή
Η νέα ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση, ο νέος οικονομικός κινητήρας και η αναβαθμισμένη τεχνολογία απογειώνουν το μοναδικό Ultra Compact SUV
Suzuki Ignis Hybrid, πιο δυναμική εμφάνιση, νέος οικονομικός κινητήρας, αναβαθμισμένη τεχνολογία σε κάθε έκδοση.
Η Suzuki, με τεράστια παράδοση στα αυτοκίνητα πόλης, γνωστά και ως κατηγορίας Α, εξέλιξε ακόμα περισσότερο το Ignis το οποίο συνδυάζει iconic style με ένα συμπαγές αμάξωμα και εξαιρετικές επιδόσεις σε κάθε «στίβο» χρήσης του. Τα αυτοκίνητα πόλης είναι μία ξεχωριστή κατηγορία, με αποδέκτες οποιονδήποτε αναζητά μία ασφαλή κινητικότητα χωρίς ταυτόχρονα να θυσιάσει τίποτα από άνεση και απόλαυση. Και το ignis είναι ένα τέτοιο.
Όταν όμως ένα τέτοιο πρακτικό αυτοκίνητο συνδυάζει κορυφαίο επίπεδο κατασκευής και αξιοπιστίας, δυναμική εμφάνιση, νέο κινητήρα με υβριδική τεχνολογία και τετρακίνηση, τότε τα δεδομένα αλλάζουν. Γιατί στην ουσία έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό στο δέμας αυτοκίνητο που «παίζει την πόλη στα δάχτυλα», αλλά ταυτόχρονα διαθέτει τεχνολογίες που συναντάμε σε αυτοκίνητα που πλην των άλλων, έχουν και χαρακτήρα εξορμήσεων εκτός πόλης.
Στην πιθανή ερώτηση: «τα χρειαζόμαστε όλα αυτά σε ένα αστικό περιβάλλον;» η απάντηση είναι, ναι! Γιατί το υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid με σημαντικά αυξημένη χωρητικότητα μπαταρίας ιόντων λιθίου 10Αh, προσφέρει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου ενώ πλέον διατίθεται και με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) που καθιστά την μετακίνησή μας, πιο καθαρή, πιο οικονομική και συνάμα πιο αποδοτική.
Icon Design
Το νέο Ignis ενώ διατηρεί την μινιμαλιστική αισθητική του, συγχρόνως κατορθώνει να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο εξαιτίας της δυναμικής του εικόνας. Η νέα μπροστινή μάσκα 5 ακτίνων και οι επανασχεδιασμένοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες σε ασημένια απόχρωση, ενισχύουν περαιτέρω το SUV χαρακτήρα του αυτοκινήτου ενώ οι δυνατότητες εξατομίκευσης με ζωηρούς χρωματικούς συνδυασμούς ασημί (silver) ή μπλε (dark blue) που επενδύουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου στην κάτω κεντρική κονσόλα και στις λαβές των θυρών προσθέτουν μια ιδιαίτερη αίσθηση συμπληρώνοντας την κομψότητα και την νεανική εμφάνιση που διαθέτει, τονίζοντας το urban στυλ με φουτουριστικές λεπτομέρειες και minimal οριζόντιες γραμμές που αναδεικνύουν την ευρυχωρία του μοντέλου.
Κινητήριο σύνολο
Το Suzuki Ignis Hyubrid All Grip κινεί ο νέος 4-κύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.2 Dualjet απόδοσης 83 ίππων, που σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid, προσφέρει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου. Το ενδιαφέρον εδώ είναι ότι, εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο των πέντε σχέσεων, έχουμε πλέον την δυνατότητα να επιλέξουμε το μοντέλο και με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).
To υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid μετατρέπει την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση σε ηλεκτρική ενέργεια που φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου και χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη οικονομία καυσίμου.
Πρόκειται για το βέλτιστο υβριδικό σύστημα για μικρά αυτοκίνητα, σχεδιασμένο να προσφέρει όχι μόνο οικονομία στην κατανάλωση των καυσίμων, αλλά επιπλέον εξοικονόμηση χώρου και βέλτιστη κατανομή βάρους. Το Ignis Hybrid επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 12,4’’, σημειώνει τελική ταχύτητα 155 χλμ/ώρα, ενώ οι εργοστασιακές τιμές κα-
τανάλωσης σε συνδιασμένο κύκλο είναι 5,4-5,5 λίτρα/100 χλμ και ρύπων CO2 122-124 (WLTP-CVT).
Η τετρακίνηση All Grip
Το σύστημα τετρακίνησης All Grip Auto που διαθέτει το νέο Ignis βελτιστοποιεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου σε κάθε τύπο οδοστρώματος, εξασφαλίζοντας την ομαλή εκκίνηση σε ολισθηρά οδοστρώματα με χιόνι ή λάσπη.
Να σημειώσουμε εδώ ότι το Ignis All Grip είναι το μοναδικό Ultra Compact 4x4 SUV, που διαθέτει στοιχεία που το καθιστούν ένα πολυχρηστικό SUV στην κατηγορία του. Για να το πιστοποιήσουμε αυτό, αρκεί να σταθούμε στην απόσταση των 18 εκ. από το έδαφος (τιμή εντυπωσιακή!), τις ράγες οροφής, αλλά και το ίδιο το αμάξωμα από μόνο του.
Με την χρήση ενός συνεκτικού συμπλέκτη, το σύστημα κατανέμει αυτόματα τη ροπή στους πίσω τροχούς όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους μπροστινούς. Να σημειώσουμε εδώ ότι η τετρακίνηση είναι πάντα χρήσιμη -ακόμα και στις πόλεις- τους χειμερινούς κυρίως μήνες όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε βροχές ή ακόμα και χιονοπτώσεις. Και όλα αυτά γίνονται ακόμα πιο εύκολα αν αναλογιστεί κάποιος το μικρό βάρος του συνόλου.
Αφήστε που αν αποφασίσουμε να μετακινηθούμε σε περιαστικό περιβάλλον ή να ταξιδέψουμε σε νησιά το καλοκαίρι η τετρακίνηση είναι must στοιχείο που θα χρειαστούμε αναμφισβήτητα. Νησί είπατε; Και τα μπαγκάζια μας; Ας μην ανησυχείτε… Υπάρχει λύση και για αυτό! Το νέο Suzuki Ignis Hybrid διατηρεί την πρωτιά του ως το αυτοκίνητο που διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία του, ήτοι 267 λίτρα. Δεν είναι όμως μόνο αυτό: Το ψηλό κατώφλι του πορτμπαγκάζ διευκολύνει ιδιαίτερα την φόρτωση μια και δεν χρειάζεται να σκύβουμε για να τοποθετήσουμε τα κάθε είδους αντικείμενα που θέλουμε να πάρουμε μαζί μας.
Αποτελώντας δε μια από τις πιο ασφαλείς προτάσεις στην κατηγορία του, το νέο Ignis διαθέτει μία σειρά από συστήματα ασφάλειας τόσο των επιβατών, όσο και των πεζών.
Τιμή
Η τιμή του προσθιοκίνητου υβριδικού Ignis αρχίζει από τα 12.730 ευρώ, ενώ εκείνη του τετρακίνητου από 14.930 ευρώ. Τέλος η τιμή του μοντέλου με το αυτόματο κιβώτιο CVT αρχίζει από 15.950 ευρώ, ενώ αυτό που πρέπει να σημειώσουμε είναι όλες οι εκδόσεις έχουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.