Peugeot i-Cockpit: Πρωτότυπο, καινοτόμο, φιλικό περιβάλλον
Ψηφιακός πίνακας οργάνων 3D και πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που συναντά κανείς σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών
Νέας γενιάς Peugeot i-Cockpit με ψηφιακό πίνακα οργάνων 3D και πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που συναντά κανείς σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών.
Ο κόσμος αλλάζει και το μέλλον δημιουργεί πολλά ερωτηματικά. Στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως και σε πολλούς άλλους, οι νέες προκλήσεις επιζητούν τις κατάλληλες απαντήσεις. Βασιζόμενη στην ιστορία των 208 χρόνων της, η Peugeot περνά σταθερά και ομαλά στην εποχή της μετάβασης σε νέες μορφές παροχής ενέργειας, προσφέροντας ένα συναρπαστικό και ταυτόχρονα σίγουρο όραμα για το μέλλον: #unboringthefuture.
Και ένας από τους βασικούς πυλώνες της σε αυτό το unboringthefuture είναι αδιαμφισβήτητα το νέας γενιάς i-Cockpit που αντανακλά μια νεανική εικόνα και αναδίδει όλη την ενέργεια και τον αυθορμητισμό που συνθέτουν τις αξίες της μάρκας: υψηλές προσδοκίες, στιλ και συναίσθημα. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι με δεδομένες τις ατέλειωτες ώρες που βρισκόμαστε στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μας, ένα φιλικό, χρηστικό και σύγχρονο και μοντέρνο περιβάλλον, είναι αυτό που αποτελεί φίλτρο ξεκούρασης και ευεξίας. Και με το i-Cockpit, η Peugeot το επιτυγχάνει αυτό σχεδόν σε απόλυτο βαθμό.
Το νέας γενιάς, εξελιγμένο Peugeoti-Cockpit, αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της μάρκας, κάτι που έχουν ήδη εκτιμήσει πάνω από πέντε εκατομμύρια οδηγοί. Το νέο i-Cockpit προσφέρει την εργονομική δομή τριών επιπέδων, που αξίζει να γνωρίσουμε αν δεν την ξέρουμε, ή να την ξαναθυμηθούμε εάν έχουμε ξεχάσει τα όσα προσφέρει.
Η δομή των τριών επιπέδων
Όραση: Όλες οι πληροφορίες είναι εύκολα αναγνώσιμες, ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Ανάλογα με τις προδιαγραφές του εξοπλισμού, ο 3D πίνακας οργάνων στο Peugeot i-Cockpit εμφανίζει πληροφορίες που μπορούν να διαβαστούν σε δύο επίπεδα. Στο άνω ψηφιακό τμήμα οι πληροφορίες παρουσιάζονται σε μορφή ολογράμματος. Τα δεδομένα εμφανίζονται δυναμικά, κοντά ή πιο μακριά στα μάτια του οδηγού ανάλογα με τη σημασία ή την επείγουσα ανάγκη, αυξάνοντας έτσι την ταχύτητα αντίδρασης κατά περίπου μισό δευτερόλεπτο. Στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό, και πάνω από τους διακόπτες αεροπορικού τύπου, βρίσκεται η οθόνη αφής των 5, 7 ή 10 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση).
Αφή: Όλα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ευχάριστα στην αφή, τα κενά και οι κολλήσεις είναι ελάχιστες, τα χειριστήρια και οι διακόπτες είναι έξυπνα τοποθετημένα. Από το επίπεδο Active το ταμπλό είναι επενδυμένο και το κεντρικό του τμήμα είναι διακοσμημένο με επένδυση «carbon». Το μικρών διαστάσεων τιμόνι προέρχεται από τα μοντέλα ανώτερων κατηγοριών. Ο μοχλός του κιβωτίου EAT 8 «Shiftand Park by Wire» είναι εργονομικός και εύκολος στη χρήση του. Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι (paddles) δίνουν τη δυνατότητα αλλαγών με χειροκίνητο τρόπο, κατά την επιλογή του οδηγού, χωρίς να χάνεται ποτέ η αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου.
Σώμα: Η καμπίνα έχει τη μορφή ενός cockpit που περιβάλλει τους επιβάτες. Τα καθίσματα είναι εξαιρετικά άνετα και πολύ εύκολα στον χειρισμό τους.
Για παράδειγμα, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις αναλογίες και τη διάταξη των χώρων αποθήκευσης του νέου Peugeot 208. Εκτός από τις θήκες στις πόρτες και το ντουλαπάκι του συνοδηγού, υπάρχουν 3 αποθηκευτικοί χώροι κατά μήκος της καμπίνας (ανάλογα με την έκδοση):
• Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από το υποβραχιόνιο ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα
• Μία εύκολα προσβάσιμη θήκη μπροστά από το λεβιέ των ταχυτήτων
• Ένας έξυπνος κρυφός αποθηκευτικός χώρος στην κεντρική κονσόλα που χρησιμοποιείται για την επαγωγική φόρτιση του smartphone. Το κάλυμμα του πίσω χώρου έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να τοποθετηθεί εκεί ένα smartphone.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.