- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
WRC: Ο Tanak χάνει έναν ακόμα αγώνα στο Ράλι Σαρδηνίας
Ποιοι βρίσκονται στις πρώτες θέσεις του αγώνα μετά τη δεύτερη μέρα
Ράλι Σαρδηνίας 2021: O Ott Tanak χτυπάει μία πέτρα και καταστρέφει την ανάρτησή του, και ο Sebastien Ogier βγαίνει μπροστά
Τέσσερα μόνο πληρώματα της κορυφαίας κατηγορίας βρίσκονται στις πρώτες θέσεις του αγώνα μετά τις χθεσινές και τις σημερινές εξελίξεις. Τα υπόλοιπα έξι, Teemu Suninen με Ford Fiesta, Kalle Rovanpera με Toyota Yaris, Gus Greensmith με Ford Fiesta, Pierre-Louis Loubet με Hyundai i20, Dani Sordo, με Hyundai i20, και Ott Tanak με Hyundai i20, βρίσκονται ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού μετά τα ατυχήματα ή τεχνικά προβλήματα που είχαν.
Είχαμε τονίσει από την αρχή το πόσο απαιτητικός και δύσκολος είναι αυτός ο αγώνας, αλλά μετά το πέρας του Σαββάτου, συνειδητοποιούμε ακόμα περισσότερο πόσο εύκολο είναι να χαθεί όχι μόνο η πρωτιά, αλλά και η ελπίδα και για μια καλή θέση στην γενικότερη κατάταξη οδηγών.
Ενώ η ημέρα ξεκίνησε σχετικά ήρεμα, με τον Elfyn Evans, με Toyota Yaris, να βελτιώνει σημαντικά τις επιδόσεις του και να παίρνει το αίμα του πίσω, και τον Dani Sordo, με Hyundai i20, να χάνει πολύτιμα δευτερόλεπτα επειδή μπήκε λίγο νερό στον κινητήρα στην 1η Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, φτάνοντας στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους, με μεγάλη λύπη είδαμε τον Ott Tanak να χτυπάει μια πέτρα στην άκρη του δρόμου και να καταστρέφει την πίσω αριστερά ανάρτησή του, χάνοντας την πολύτιμη πρώτη θέση που με συνέπεια και κόπο είχε κατακτήσει μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Επίσης, στην ίδια Ε.Δ. σταμάτησε και ο Gus Greensmith λόγω τεχνικού προβλήματος, και στην 3η Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους ο Takamoto Katsuta με Toyota Yaris, σταμάτησε στην άκρη του δρόμο και έχασε αρκετά δευτερόλεπτα ενώ ο συνοδηγός του βγήκε και αφαίρεσε το κάλυμμα του αεραγωγού που χρησιμοποιείται στις απλές διαδρομές, το οποίο όμως έπρεπε να είχε αφαιρεθεί πριν μπουν στην Ε.Δ. Τέλος, ενώ πιστεύαμε ότι τα χειρότερα περάσανε… στην προτελευταία Ε.Δ. της ημέρας, ο Dani Sordo βγήκε στο γρασίδι και χτύπησε έναν αγωγό νερού που ήταν στην άκρη του δρόμου βγαίνοντας εκτός αγώνα και επίσης εκτός συναγωνισμού.
Η κατάταξη λοιπόν αυτή τη στιγμή έχει ως εξής: 1ος ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, 2ος ο Elfyn Evans με Toyota Yaris, 3ος ο Thierry Neuville με Hyundai i20, και 4ος ο Takamoto Katsuta με Toyota Yaris.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.