WRC: Τι συνέβη στην πρώτη μέρα του Ράλι Σαρδηνίας
Η ημέρα ανήκει στον Ott Tanak ο οποίος ηγείται με διαφορά!
Ο Ott Tanak, με Hyundai i20, «επιτέθηκε» από την πρώτη κιόλας στιγμή του Ράλι σαρδηνίας, και όντας αλάνθαστος και σταθερός τερμάρισε την πρώτη μέρα στην 1η θέση
Στις 9 το πρωί ξεκίνησε το Ράλι Σαρδηνίας και στην 1η κιόλας Ειδική Διαδρομή απέδειξε για άλλη μια φορά γιατί είναι από τις πιο απαιτητικές δοκιμασίες στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.
Ο Ott Tanak, με Hyundai i20, «επιτέθηκε» από την πρώτη κιόλας στιγμή, και όντας αλάνθαστος και σταθερός, βρίσκεται δικαιωματικά αυτή τη στιγμή 1ος με τεράστια διαφορά από τον 2ο Dani Sordo (19.2 δευτερόλεπτα), με Hyundai i20, και τον 3ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, o οποίος αν και μακριά από άποψης χρόνου (36.2 δευτερόλεπτα), του αξίζουν συγχαρητήρια καθότι υπήρξε πρώτος στο δρόμο όλη μέρα και εκτελούσε για άλλη μια φορά χρέη σκούπας.
Αντιθέτως, μεγάλη απογοήτευση νιώσαμε από τον νικητή του Ράλι Πορτογαλίας, Elfyn Evans με Toyota Yaris, ο οποίος πάλευε και το πρωί και το μεσημέρι, χωρίς όμως να μπορέσει να φέρει κάποιο ικανοποιητικό αποτέλεσμα, και μένοντας στην αφάνεια. Ακόμα μεγαλύτερη στεναχώρια προκάλεσε ο Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, ο οποίος ενώ ήταν μεταξύ 2ης και 3ης θέσης στις τρεις πρωινές Ε.Δ., κάνοντας εντυπωσιακούς χρόνους, αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στον εμπός δεξιά τροχό στην 4η Ε.Δ., το οποίο δεν μπόρεσαν να επισκευάσουν στο Service, και βγήκε εκτός.
Μία επίσης αποκαρδιωτική στιγμή βιώσαμε τηλεοπτικά όταν στην 1η Ε.Δ. ο Teemu Suninen, ο οποίος επέστρεψε για αυτόν τον αγώνα πίσω από το τιμόνι του Ford Fiesta WRC, έχοντας τρέξει τους τελευταίους στην κατηγορία WRC2 με Ford Fiesta Rally2, πιθανώς υπερεκτίμησε τη δεξιότητά του σε μια δεξιά στροφή, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, βγήκε εκτός δρόμου και έπεσε μέσα σε ένα χαντάκι. Ομολογουμένως έκανε μεγάλη προσπάθεια να βγάλει το αυτοκίνητο και να συνεχίσει, αλλά δυστυχώς απεδείχθη αδύνατο. Η έκφραση του προσώπου του ενώ πάλευε να σώσει την κατάσταση ήταν αντιπροσωπευτική της ψυχολογικής κατάστασης στην οποία βρίσκεται γενικότερα φέτος ο Suninen, και δεν είμαστε σίγουροι εάν η M-Sport θα του ξαναδώσει την ευκαιρία να τρέξει στην κορυφαία κατηγορία.
Τέλος, πολύ κακή εξέλιξη είχε ο αγώνας αυτός για τον Andreas Mikkelsen, με Skoda Fabia Rally2 evo, στην κατηγορία WRC2, ο οποίος είχε πολύ καλές επιδόσεις στο πρωινό κομμάτι, αλλά έχασε τον έλεγχο και τούμπαρε στην 5η Ε.Δ. διαδρομή, καταστρέφοντας το rollcage και βγαίνοντας ολοκληρωτικά εκτός αγώνα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.