- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Άνετη νίκη για τον Evans στο Ράλι Πορτογαλίας
Η Hyundai προτίμησε τη σιγουριά των βαθμών της 2ης θέσης με τον Sordo
Ράλι Πορτογαλίας: Τι έγινε την τελευταία μέρα του αγώνα, ποιοι αναδείχθηκαν νικητές στην κάθε κατηγορία
Από την πρώτη κιόλας Ε.Δ. της ημέρας έγινε ξεκάθαρο ότι η στρατηγική της Hyundai Motorsport για την τελευταία μέρα του αγώνα, μετά τα συμβάντα της Παρασκευής και του Σαββάτου όπου βγήκαν εκτός ο Neuville και ο Tanak αντίστοιχα με το ίδιο πρόβλημα στην ανάρτηση, ήταν να μην πιέσει ο Ισπανός Sordo για τη νίκη, αλλά να μείνει σταθερός στη 2η θέση για να εξασφαλίσει τουλάχιστον κάποιους πόντους για την ομάδα του.
Ενώ λοιπόν πριν την εκκίνηση το πρωί χώριζαν μόνο 10 δευτερόλεπτα τον Evans και τον Sordo, σε μία μόνο Ε.Δ. 9.18 χιλιομέτρων, ο Evans πρόσθεσε με άνεση άλλα 10 δευτερόλεπτα μεταξύ τους. Το μόνο καλό για τον Sordo ήταν ότι στην 3η θέση ο Ogier ήταν πάνω από ένα λεπτό πίσω, οπότε δεν είχε την πίεση να πάει πιο γρήγορα και να ρισκάρει. Αν και οι 4 Ε.Δ. της Κυριακής, πριν την τελική Power Stage, ήταν μικρές χιλιομετρικά, ήταν όλες αρκετά τεχνικές με πολύ άνισο έδαφος και υπήρξαν μια πραγματική πρόκληση για όλα τα πληρώματα.
Ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta WRC, είχε πολύ καλές επιδόσεις, αν και υπάρχει μια υποψία ότι οι εν μέρει οι τόσο καλοί του χρόνοι ήταν και το αποτέλεσμα της στρατηγικής των υπολοίπων να διατηρήσουν τα ελαστικά τους όσο μπορούν για την Power Stage. Έγινε μια γενικότερη σχετικά κακή επιλογή ελαστικών από τα περισσότερα πληρώματα αυτό το τριήμερο, καθότι εξοπλίστηκαν με περισσότερα σκληρά ελαστικά απ’ ό,τι μαλακά. Οι θερμοκρασίες όμως εντέλει ήταν χαμηλότερες απ’ ότι περίμεναν, και αρκετοί φτάσανε στην τελευταία μέρα του αγώνα να φοράνε φθαρμένη μαλακή γόμα, καθότι ήταν προτιμότερη από καινούργια σκληρή.
Σε αντίθεση με το Ράλι Κροατίας όπου την τελευταία μέρα του αγώνα παρακολουθούσαμε κάθε δευτερόλεπτο με κομμένη την ανάσα καθότι οι χρονικές διαφορές ήταν τόσο μικρές και ο ανταγωνισμός τόσο έντονος, εδώ περιμέναμε απλά να τελειώσει και να επιβεβαιωθεί η ξεκάθαρη νίκη του Evans.
Oι νικητές του Ράλι Πορτογαλίας ανά κατηγορία
Στην κορυφαία κατηγορία: 1η θέση ο Elfyn Evans με Toyota Yaris, στη 2η θέση Dani Sordo με Hyundai i20, και στην 3η θέση Sebastien Ogier με Toyota Yaris.
Στην κατηγορία WRC2: 1η θέση ο Esapekka Lappi μεVolkswagen Polo GTI R5, στη 2η θέση ο Teemu Suninen με Ford Fiesta Rally2, και στην 3η θέση ο Mads Ostberg με Citroen C3 Rally2.
Στην κατηγορία WRC3: στην 1η θέση ο Kajetan Kajetanowicz με Skoda Fabia Rally2 evo, στη 2η θέση ο Yohan Rossel με Citroen C3 Rally2, και στην 3η θέση ο Chris Ingram με Skoda Fabia Rally2 evo.
Φωτογραφίες: RBCP, WRC Teams
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.