Το νέο Mazda 3 και πώς αυτό επικοινωνεί με τον οδηγό του
Το ολοκαίνουργιο Mazda 3 είναι σχεδιασμένο για να προκαλεί το αίσθημα της χαράς και της επιθυμίας στον οδηγό του
Το σπορ, αισθησιακό και κομψό hatchback και το σοφιστικέ σεντάν είναι η στιγμή που η ιαπωνική εταιρεία ξαναφέρνει το Mazda 3 στο προσκήνιο.
Τι είναι
>Tο εντελώς νέο Mazda 3 είναι το πρώτο μοντέλο της νέας μοντέλων της Mazda που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής.
> Το Mazda 3 αποτελούσε ανέκαθεν τον καθρέφτη των τελευταίων μηχανολογικών εξελίξεων της εταιρείας, καθώς και της παραγωγής και υποστηρικτικών της διαδικασιών σε ολόκληρο τον κόσμο.
> Από το λανσάρισμά του, έχουν πουληθεί πάνω από 6 εκατομμύρια μονάδες Mazda 3 σε ολόκληρο τον κόσμο, και πάνω από 1 εκατομμύριο στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Γνωριμία
> Σύμφωνα με την Mazda ένα αυτοκίνητο δεν είναι απλά το μέσο να σε μεταφέρει από το σημείο Α στο σημείο Β. Πρέπει να δημιουργεί μία μοναδική σχέση με τον οδηγό του, και να κάνει την επικοινωνία μεταξύ τους, κάτι εντελώς φυσικό και ενστικτώδες.
> Αυτή η ανθρωποκεντρική προσέγγιση εκφράζεται πλήρως μέσα από το ολοκαίνουργιο Mazda 3, η αποστολή του οποίου, πάντα για την ιαπωνική εταιρεία, να «δημιουργήσουμε ένα διεθνές αντικείμενο του πόθου».
Σχεδίαση
>Το ολοκαίνουργιο Mazda3 είναι σχεδιασμένο για να προκαλεί το αίσθημα της χαράς και της επιθυμίας στον οδηγό του, άσχετα με τις συνθήκες. Η εξελιγμένη σχεδιαστική έκφραση Kodo που υιοθετείται από το νέο Mazda3 είναι απαλλαγμένη από κάθε φλύαρο διακοσμητικό στοιχείο ώστε να εκφράζει το πνεύμα της Ιαπωνικής αισθητικής.
> Το σπορ, αισθησιακό και κομψό hatchback και το σοφιστικέ σεντάν αντιπροσωπεύουν δύο διαφορετικές προσωπικότητες που σκοπό έχουν να προσεγγίσουν όσο μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.
> Η εκφραστική φιλοσοφία του «less is more» στο design της Mazda εκφράζεται απόλυτα στο σχεδιασμό των νέων φωτιστικών σωμάτων.
> Το design των πλευρικών τμημάτων του αμαξώματος αποτελεί μεγάλο παράδειγμα της Ιαπωνικής καλλιτεχνίας. Το δυναμικό στυλ αλλάζει ανάλογα με τη γωνία που πέφτει το φώς στο αμάξωμα, και διατηρεί ταυτόχρονα και μία συνεχή ρευστότητα στις γραμμές του.
> Η σχεδιαστική επιλογή της χαμηλωμένης εμπρός πλευράς και το μικρό διάκενο ανάμεσα στα φτερά και τους τροχούς τονίζουν ακόμα περισσότερο τις ισορροπημένες αναλογίες του νέου Mazda 3.
Εσωτερικό - Τεχνολογίες
> Ο νέος σχεδιασμός του πίνακα οργάνων εκφράζει την απόλυτη συμμετρία, τη λειτουργικότητα και την άνεση, δίνοντας στον οδηγό την ευκαιρία για μία απολαυστική ακόμα και σε μεγάλή διάρκεια οδήγηση.
> Τα νέα υλικά, σε διάστικτο μοτίβο που μοιάζει πολύ με δέρμα είναι φτιαγμένα με τεχνολογία χύτευσης δύο στρωμάτων που εκφράζει την ποιότητα και την κομψή σχεδίαση.
> Διαθέσιμο είναι και αυθεντικό λευκό δέρμα για τις εσωτερικές επενδύσεις του σεντάν, ενώ δέρμα σε βαθύ κόκκινο «burgundy» είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για το hatchback.
> Αναβαθμισμένο ταμπλό και σχεδιασμός του καθίσματος εξασφαλίζουν φυσική και άνετη θέση οδήγησης για κάθε σωματότυπο.
> Η ανασχεδιασμένη, μονοκόμματη διάταξη της κεντρικής κονσόλας προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και ευκολότερη πρόσβαση σε κάθε λειτουργία.
> Ο χειρισμός του μοχλού ταχυτήτων έχει βελτιωθεί για μεγαλύτερη άνεση και η τηλεσκοπική ρύθμιση της απόστασης του τιμονιού έχει αυξηθεί στα 70χλστ.
> Η ψηφιακή οθόνη TFT των 7΄΄ και η οθόνη προβολής των πληροφοριών οδήγησης στο παρμπρίζ (Active Driving Display) μεγιστοποιούν το βαθμό ευκολίας ανάγνωσης και άμεσης αντίληψης του οδηγού.
> Η μεγάλη κεντρική οθόνη των 8.8 ιντσών έχει τη δυνατότητα διπλής απεικόνισης, γεγονός που βελτιώνει τη λειτουργικότητά της.
> Η λειτουργία και η εμφάνιση των οθονών, το σύστημα Commander Control, οι προειδοποιήσεις και τα χειριστήρια έχουν απλοποιηθεί και είναι όλα ενοποιημένα.
> Το εξελιγμένο σύστημα Mazda Connect διαθέτει καλύτερη λειτουργία αναγνώρισης φωνητικών εντολών και αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης, καθώς και ψηφιακό βιβλίο οδηγιών χρήσης, για ευκολότερη πρόσβαση σε πολύτιμες πληροφορίες.
> Μία νέα διάταξη στις θέσεις των ηχείων έχει τοποθετημένα τα woofers πλευρικά στο κοίλωμα των ποδιών, λύση που βελτιώνει θεαματικά την διασπορά του ήχου, ενώ το ηχοσύστημα των 12 ηχείων της Bose εξασφαλίζει μεγάλη ακουστική ποιότητα.
Ασφάλεια
> Το νέο Mazda 3 εφοδιάζεται με κορυφαίας τεχνολογίας συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφαλείας.
> Νέο σύστημα Driver Monitor System, που ελέγχει το επίπεδο κούρασης του οδηγού, νέο Front Cross Traffic Alert (FCTA) παρέχει αυξημένη ασφάλεια στις διασταυρώσεις «T» και νέο σύστημα Cruising & Traffic Support (CTS) βοηθά στο χειρισμό του γκαζιού, των φρενών και του τιμονιού.
> Υπάρχουν διαθέσιμα, το καινούργιο σύστημα Intelligent Speed Assistance (ISA) που αποτρέπει από ακούσια υπέρβαση του ορίου ταχύτητας και το επίσης καινούργιο σύστημα 360° View Monitor, που προσφέρει περιφερειακή ορατότητα στο άμεσο εξωτερικό περιβάλλον του αυτοκινήτου.
> Ενισχυμένα ενεργά φωτιστικά σώματα LED για μεγαλύτερη ορατότητα σε μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
> Τα εμπρός καθίσματα έχουν σχεδιαστεί με τρόπο που περιορίζει τους τραυματισμούς του αυχένα σε περίπτωση σύγκρουσης.
> Νέοι αερόσακοι γονάτων και ανασχεδιασμένες ζώνες ασφαλείας προστατεύουν τους επιβάτες σε περίπτωση σύγκρουσης.
> Αναβαθμισμένη δομή του καπό αποτρέπει τον τραυματισμό των πεζών χάρη στον βελτιωμένο βαθμό απορρόφησης της ενέργειας.
Στον δρόμο
> Το Mazda 3 είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που εφοδιάζεται με τον επαναστατικό κινητήρα της Mazda, τον Skyactiv-Xengine, ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί τεχνολογία αυτανάφλεξης με συμπίεση.
> Ο βενζινοκινητήρας Skyactiv-X 2.0 λίτρων, που κινούσε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, έχει ιπποδύναμη 180 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 224Nm στις 3.000 σ.α.λ.
>Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 8,6’’, σημειώνει τελική ταχύτητα 216 χλμ/ώρα, ενώ η εργοστασιακή τιμή συνδυασμένης κατανάλωσης κυμαίνεται από 5.4-6.9 λίτρα/100 χλμ (WLTP) και οι συνδυασμένες εκπομπές ρύπων CO2 122-157 γρ/χλμ.
> Ο κινητήρας Skyactiv-X 2.0 λίτρων της Mazda είναι η πρώτη βενζινοκίνητη μονάδα παραγωγής στον κόσμο ικανή να αξιοποιήσει τα οφέλη από την ανάφλεξη συμπίεσης τύπου ντίζελ.
> Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματουκιβωτίουSkyactivDrive6 σχέσεων
>Οι κινητήρες Skyactiv-X και Skyactiv-G έχουν την δυνατότητα να υιοθετούν το σύστημα Mazda M Hybrid 24V και διαθέτουν μπαταρία ιόντων λιθίου 600 kJ και μετατροπέα συνεχούς ρεύματος DC-DC.
>Το σύστημα G-Vectoring Control Plus (GVCPlus) χρησιμοποιεί τα φρένα για να βελτιώσει την οδική συμπεριφορά και την πρόσφυση.
>Η αρχιτεκτονική σχεδίασης Mazda Skyactiv-Vehicle βασίζεται σε έρευνες της ανθρώπινης φυσιολογίας και συμπεριφοράς ώστε να προσφέρει βελτιωμένη άνεση.
>Η ανασχεδιασμένη γεωμετρία της ανάρτησης βοηθά στην πιο γραμμική μεταφορά των δυνάμεων από το δρόμο.
>Οι ρυθμίσεις στο πεντάλ των φρένων έχουν σαν αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη άνεση και τον καλύτερο έλεγχο της πέδησης.
Κοστίζει
>Η τιμή εκκίνησης της έκδοσης Mazda 3 Hatchback SkyActiv-XGT ξεκινούν από από 27.677 ευρώ, ενώ του μοντέλου της δοκιμής μας Mazda 3 Hatchback SkyActiv-XAuto GTαπό 30.640 ευρώ.
Info
> Πληροφορίες για το Mazda 3 εδώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.