- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Νέα BMW X2 xDrive25e: Το πρώτο SAC plug in υβριδικό
Η φιλοσοφία Power Of Choice (Η Δύναμη της Επιλογής) στην αυτοκίνηση με τον τρόπο της BMW
Ας γνωρίσουμε την νέα BMW X2 xDrive25e, το πρώτο Sports Activity Coupe με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Τι είναι
> Ένα compact SAC (Sports Activity Vehicle) μοντέλο που συνδυάζει σπορ ευελιξία με απόδοση και ηλεκτρική αυτονομία έως 53χλμ.
> Η plug-in υβριδική έκδοση της BMWX2, όντας ηλεκτροκίνητη και τετρακίνητη με νέα στιλιστικά στοιχεία και προτάσεις εξοπλισμού
> Με μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης και κορυφαίο εξοπλισμό, διαθέσιμο πλέον με την τελευταίας γενιάς τεχνολογία eDrive.
Η διαφορά
> Στα πλεονεκτήματά της, το ότι διατηρεί τα κορυφαία χαρακτηριστικά με τα οποία μας έχει συστηθεί εδώ και χρόνια και τα συνδυάζει με τις αρετές της ηλεκτροκίνησης.
Design
> Το plug-in υβριδικό μοντέλο περιλαμβάνει πληθώρα νέων στοιχείων σχεδίασης και εξοπλισμού, που παράλληλα αναβαθμίζουν και τις συμβατικές εκδόσεις του compact Sports Activity Coupe.
> Ένα κομψό εμπρός τμήμα χωρίς φώτα ομίχλης υποστηρίζει τη σπορ εικόνα του SAC.
> Προβολείς LED με ενσωματωμένη λειτουργία φωτισμού αντίξοων καιρικών συνθηκών βελτιώνουν την ορατότητα.
> Η ειδικά σχεδιασμένη για το μοντέλο γκάμα στάνταρ εξοπλισμού της νέας BMW X2 xDrive25e περιλαμβάνει μία ηχητική προειδοποίηση προστασίας πεζών καθώς και ζάντες αλουμινίου 17-ιντσών, 2-ζωνικό, αυτόματο έλεγχο κλιματισμού και στάνταρ air condition (A/C), που ελέγχεται και απομακρυσμένα με ένα Smartphone μέσω του BMW Connected.
> Ειδικές ενδείξεις για το υβριδικό μοντέλο στο Control Display παρέχουν πληροφορίες όπως ροή ενέργειας, τρέχον και προηγούμενο επίπεδο κατανάλωσης και αναλογία των συνολικών χιλιομέτρων που καλύπτονται από το όχημα με τον ηλεκτροκινητήρα και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης αντίστοιχα.
> Ηνέα BMW X2 xDrive25e διατίθεται σε εκδόσεις Advantage, Advantage Plus, M Sport και M Sport X.
> Χάρη στην έξυπνη εγκατάσταση της μπαταρίας υψηλής τάσης κάτω από τα πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι ελάχιστα μικρότερη έναντι των εκδόσεων BMW X2 με συμβατικό σύστημα κίνησης.
> Ο ωφέλιμος αποθηκευτικός χώρος παραμένει ακριβώς ίδιος ενώ το plug-in υβριδικό μοντέλο διαθέτει επίσης μεταβλητό εσωτερικό. Με αναδιπλωμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων σε διαιρούμενη διάταξη 40 : 20 : 40, ο χώρος αποσκευών αυξάνεται από 410 σε 1.290 λίτρα.
Το υβριδικό σύνολο
> Η γκάμα κινητήριων συνόλων, για πρώτη φορά πλαισιώνεται με ένα plug-in υβριδικό σύστημα, αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία Power Of Choice (Η Δύναμη της Επιλογής) του BMW Group και καλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών στις παγκόσμιες αυτοκινητιστικές αγορές.
> Το υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν 3-κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων, που σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα (ισχύς 95 ίπποι, ροπή 165 Nm) αποδίδει συνολική ισχύ 220 ίππων και ροπή 385 Nm.
> Η νέαΧ2xDrive25eείναι τετρακίνητη, καθώς ο κινητήρας βενζίνης δίνει την κίνηση στον εμπρόσθιο άξονα, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου ενός σταδίου.
> Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου Steptronic. Έτσι δημιουργείται ένα σύστημα τετρακίνησης, ειδικά σχεδιασμένο για υβριδικό μοντέλο, που χαρίζει στη νέα BMW X2 xDrive25e ένα επίπεδο ευελιξίας.
> Επιπλέον, η μεταφορά ισχύος στους εμπρός και πίσω τροχούς είναι ταχεία και προσαρμοσμένη με ακρίβεια στη εκάστοτε οδηγική κατάσταση, υπό όλες τις καιρικές και οδικές συνθήκες, διασφαλίζοντας κορυφαία επίπεδα ελκτικής πρόσφυσης και ευστάθειας.
> Το σύνολο προσφέρει αμιγώς ηλεκτροκίνηση για έως 53 χλμ. (στον επίσημο Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών) μέσω της μπαταρίας υψηλής τάσης μικτής χωρητικότητας 10 kWh
> Έτσι, οι καθημερινές διαδρομές μπορούν να πραγματοποιούνται απόλυτα οικονομικά, αθόρυβα και με μηδενικούς ρύπους, με ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα (MaxeDrive).
> Μάλιστα, όταν στο υβριδικό πρόγραμμα λειτουργίας επιλέξουμε το AutoeDrive, η κίνηση μπορεί να πραγματοποιείται με χρήση αποκλειστικά της ηλεκτρικής ενέργειας, με τη διαφορά ότι από ένα επίπεδο ταχύτητας και πάνω (90 χλμ./ώρα) ενεργοποιείται και ο βενζινοκινητήρας.
> Η νέα BMW X2 xDrive25e επιταχύνει 0 - 100 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα. Επίσης, στις απότομες επιταχύνσεις και στις προσπεράσεις, η ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος κίνησης ενισχύει σημαντικά το σπορ χαρακτήρα του οχήματος, ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι 195 χλμ/ώρα.
> Ο ηλεκτροκινητήρας αυξάνει την απόδοση του συστήματος κίνησης στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων υποστηρίζοντας τον θερμικό κινητήρα σε οποιοδήποτε στάδιο λειτουργίας του.
> Η μέση κατανάλωση καυσίμου σε περίπτωση υβριδικής λειτουργίας είναι 1,9 λίτρα ανά 100 χλμ (επίσημος Ευρωπαϊκός κύκλος δοκιμών) και οι εκπομπές ρύπωνCO2 περιορίζονται στα 43 γρ./χλμ. (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στον επίσημο Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών: 13,7 kWh/100 χλμ)
Φόρτιση
> Στο πλαίσιο του BMW Charging, ένας επιτοίχιος φορτιστής BMW i Wallbox διατίθεται για πολύ γρήγορη, πρακτική και αποδοτική φόρτιση στο σπίτι.
> Μία πλήρως αποφορτισμένη μπαταρία υψηλής τάσης μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε μία οικιακή ηλεκτρική πρίζα μέσα σε πέντε ώρες περίπου, με το 80% της συνολικής της χωρητικότητας να επιτυγχάνεται μετά από 3,8 ώρες.
> Μία 100% φόρτιση μιας άδειας μπαταρίας σε επιτοίχιο φορτιστή BMW i Wallbox διαρκεί περίπου 3,2 ώρες, με το 80% της συνολικής της χωρητικότητας να ανακτάται μετά από 2,4 ώρες.
> Βέβαια η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να πραγματοποιηθεί και εν κινήσει από τον κινητήρα βενζίνης, αν ο οδηγός επιλέξει το ανάλογο πρόγραμμα οδήγησης SaveBattery.
Η τεχνολογία eDrive
> Ο έλεγχος του plug-in υβριδικού συστήματος εγγυάται όχι μόνο μία «κατ’ απαίτηση» μεταφορά ισχύος στους εμπρός και πίσω τροχούς, αλλά μία εξαιρετικά αποδοτική συνεργασία θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα.
> Στην πορεία, δεδομένα πλοήγησης μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για προσαρμογή του συστήματος ελέγχου κίνησης στο προφίλ της διαδρομής, ώστε να αυξηθεί το ποσοστό χρήσης ηλεκτροκίνησης σε κατοικημένες περιοχές.
> Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να επηρεάσει το πρόγραμμα λειτουργίας με τη βοήθεια του διακόπτη eDrive στην κεντρική κονσόλα. Εναλλακτικά, αντί της στάνταρ ρύθμισης Auto eDrive, μπορεί να ενεργοποιηθεί το Max eDrive mode, με το οποίο η νέα BMW X2 xDrive25e αναπτύσσει τελική ταχύτητα έως 135 χλμ/ώρα αποκλειστικά μέσω του ηλεκτροκινητήρα.
> Το Save Battery mode επιτρέπει τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή την αύξηση αυτής μέσω ανάκτησης ενέργειας. Με αυτό τον τρόπο, μπορεί να γίνει οικονομία στη χρήση ενέργειας για να αξιοποιηθεί αργότερα στο πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης σε αστικές περιοχές.
Στον δρόμο
> Τόσο η δομή του αμαξώματος όσο και το σετάρισμα της ανάρτησης έχουν εναρμονιστεί με την ειδική κατανομή βάρους της νέας BMW X2 xDrive25e.
> Για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής, η ευθυγράμμιση των ελατηρίων και αμορτισέρ έγινε με συνάρτηση το χαμήλωμα του οχήματος κατά 10 συγκριτικά με τα συμβατικά μοντέλα.
Τιμές
> Η τιμή της BMW X2 xDrive25e αρχίζει από τις 46.150 ευρώ
> Το μοντέλο που απαλλάσσεται από το φόρο εταιρικής χρήσης καθώς η λιανική τιμή προ φόρων της βασικής έκδοσης είναι σημαντικά χαμηλότερη από το θεσμοθετημένο όριο των 40.000€ (35.090€) με πλούσιο βασικό εξοπλισμό,
> Με μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης διατίθεται και τo προνομιακό πακέτο εξοπλισμού «Business Advanced» το οποίο προσφέρει κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης, συνδεσιμότητας και ασφάλειας.
Info
>Περισσότερες πληροφορίες για την BMW X2 xDrive25e μπορείτε να βρείτε στον διαδικτυακό ιστότοπο: https://www.bmw.gr/el_GR/configurator.html
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.