- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Arctic Rally Finland: Τι είδαμε την πρώτη ημέρα
Η έκπληξη της πρώτης ημέρας του αγώνα, εκτός από το μαγευτικό τοπίο, είναι το απόλυτο comeback του τέως πρωταθλητή Ott Tanak
Arctic Rally Finland: Ανταπόκριση από την πρώτη ημέρα του Ράλι Φινλανδίας στον Αρκτικό Κύκλο
Την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου ξεκίνησε το Ράλι Φινλανδίας, στον Αρκτικό Κύκλο, το οποίο πρώτη φορά μπαίνει στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC). Η ημέρα ξεκίνησε στις 9 το πρωί με το παραδοσιακό shadedown (κάτι που δυστυχώς δεν είδαμε στο Ράλι Μόντε-Κάρλο τον Γενάρη).
Σε αντίθεση με τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες που αντιμετώπισαν τα πληρώματα τις ημέρες των δοκιμών (-15 με -20 βαθμούς), χθες το πρωί η θερμοκρασία είχε ανέβει στους -2. Το τοπίο που είδαμε ήταν πραγματικά μαγευτικό, ομίχλη και χιόνι, παντού. Μόνο εκεί, στον Αρκτικό Κύκλο, θα έβρισκαν οι διοργανωτές τόσο την ποιότητα όσο και την ποσότητα χιονιού που χρειάζονταν για να διεξαχθεί ένας σωστός αγώνας στο χιόνι. Ο αγώνας αυτός ήρθε να πάρει τη θέση του Ράλι Σουηδίας ο οποίος ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας.
Το πρωί στο shakedown ο Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, ήταν αυτός που πέτυχε τον καλύτερο χρόνο, με τον Craig Breen να έρχεται στη 2η θέση με Hyundai i20, και τον Ott Tanak στην 3η, με Hyundai i20 επίσης. Ο Breen κάνει την πρώτη εμφάνισή του φέτος και ήδη στο πέρας της σημερινής ημέρας δείχνει να είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστικός και συνεπής τερματίζοντας 2ος στην πρώτη Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, και 3ος στην δεύτερη Ε.Δ.
Η θετική έκπληξη της ημέρας ήρθε από τον Ott Tanak, ο οποίος τερμάτισε 1ος και στις δύο Ε.Δ. με σημαντική διαφορά χρόνου, χωρίς μεν να δείχνει κάποια θεαματική οδήγηση, εκμεταλλευόμενος ωστόσο και τη θέση εκκίνησης. Αρνητική εντύπωση μας έκανε ο πρωταθλητής Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, ο οποίος ναι μεν έχει το ελαφρυντικό ότι ξεκίνησε πρώτος οπότε και «έστρωνε» τον δρόμο για τους επόμενους, αλλά τερμάτισε 10ος και στις δύο Ε.Δ., κάτι το οποίο είναι ανήκουστο για τις επιδόσεις του και την εμπειρία του.
Αναμένουμε με αγωνία να δούμε πώς θα εξελιχθεί ο αγώνας και πώς (ή εάν) θα αλλάξουν τα σημερινά δεδομένα.
Φωτογραφίες: © RBCP, WRC teams
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.