- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Κάθε «G» και μία ιστορία!
Η G-Class, το δημοφιλές, κλασικό όχημα cross-country, γιορτάζει τα 40ά γενέθλιά του και το μουσείο της Mercedes Benz φιλοξενεί μια μεγάλη έκθεση με την ονομασία «G-Schichten» (G ιστορίες)
To δημοφιλές όχημα G-Clas γιορτάζει τα 40ά γενέθλιά του και το μουσείο της Mercedes Benz φιλοξενεί μια μεγάλη έκθεση προς τιμή του
Aπό την παγκόσμια πρεμιέρα του το 1979 η Mercedes-Benz G-Class έχει γράψει αμέτρητες ιστορίες μέσα σε 40 χρόνια με μια ασύγκριτη καριέρα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι από την αρχή είχε στόχο ποικίλες και διαφορετικές ομάδες χρηστών και δεν δυσκολεύτηκε διόλου είναι η αλήθεια για να μπει στις αγορές όλου του κόσμου έχοντας ένα εξαιρετικό εφόδιο: την απαράμιλλη τετρακίνηση που το καθιστά ικανό να κινείται σε κάθε έδαφος.
Ξεπερνά τα εμπόδια σε ανώμαλα εδάφη αβίαστα και «γλιστράει» με κομψότητα και χάρη κατά μήκος των εμπορικών δρόμων του κόσμου, προκαλώντας ματιές θαυμασμού. Αυτό καθιστά την G-Class τόσο μοναδική, που την έχει καταστήσει ως μία εικόνα της μάρκας. Είναι αυτονόητο ότι η Mercedes-Benz έχει διατηρήσει πάντα την έκδοση «G» στην κορυφή της τεχνολογίας.
Η ειδική έκθεση «G-Schichten» (G ιστορίες) στο Μουσείο Mercedes-Benz προγραμματίζεται να διαρκέσει έως τις 19 Απριλίου 2020.
Οι πρωταγωνιστές της έκθεσης είναι τα οχήματα από το 1979 μέχρι σήμερα. Μεταξύ αυτών είναι το ιπτάμενο «flying» 240 GD που χρονολογείται από το 1979, πρωταγωνιστής μιας φωτογράφησης Τύπου που δείχνει το G να κάνει άλματα πάνω από έναν αμμόλοφο, το διασκευασμένο αυτοκίνητο του Πάπα «Popemobile» του 1980, η πιστή ανακατασκευή του νικητήριου αυτοκινήτου του Μαραθώνιου «Παρίσι - Ντακάρ» του 1983 με τους Jacky Ickx and Claude Brasseur και του τελευταίου cabriolet από το 2013!
Όλες οι ιστορίες που συνοδεύουν το κάθε μοντέλο είναι ενδιαφέρουσες, μοναδικές και εξίσου ποικίλες με το ίδιο το όχημα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.