- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Το 63% δεν μπορεί να συγκεντρωθεί όταν έχει άτακτα παιδιά στο ΙΧ
Οι φωνές μέσα στο αυτοκίνητο βρίσκονται στην κορυφή των δυσάρεστων καταστάσεων που δημιουργούν τα παιδιά
Περίπου το 63%, δηλαδή περισσότεροι από έξι στους δέκα γονείς στην Ευρώπη παραδέχονται ότι δεν μπορούν να συγκεντρωθούν στην οδήγηση, όταν τα παιδιά τους στο πίσω κάθισμα κάνουν φασαρία. Επίσης ένας στους τρεις ενήλικες (29%), γνωρίζει ότι τέτοιου είδους καταστάσεις τους κάνουν λιγότερο ασφαλείς πίσω από το τιμόνι.
Αυτό έδειξε πρόσφατη έρευνα της Nissan η οποία υποστηρίζει ότι απόσπαση της προσοχής σημαίνει ότι έχουν πάρει τα μάτια τους από το δρόμο και τα χέρια τους από το τιμόνι, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που δηλώνουν ότι, χωρίς να το καταλάβουν, πέρασαν με κόκκινο το φανάρι, ξέχασαν να βγάλουν φλας, φρέναραν ξαφνικά ή μπήκαν σε άλλη λωρίδα.
Αυτό αναγκάζει τους περισσότερους γονείς να στρέφονται στην αγορά ενός αυτοκινήτου που θα έχει τεχνολογία η οποία μπορεί να εξασφαλίσει σε μέγιστο βαθμό την ασφάλειά τους. Η ίδια έρευνα έδειξε ότι αυτές οι στιγμές αποτελούν τη μεγαλύτερη ανησυχία τους. Αυτός άλλωστε είναι και ένας από τους λόγους που επιλέγουν αυτοκίνητα και συστήματα με αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας.
Οι φωνές μέσα στο αυτοκίνητο βρίσκονται στην κορυφή των δυσάρεστων καταστάσεων που δημιουργούν τα παιδιά στο αυτοκίνητο (65%), ακολουθούμενες από τους τσακωμούς μεταξύ αδελφών ή φίλων (58%), το χτύπημα της πλάτης του καθίσματος του οδηγού (49%), το βγάλσιμο των ζωνών ασφαλείας (43%) και τη ρίψη παιχνιδιών μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου (39%).
Όλες αυτές οι καταστάσεις δημιουργούν άγχος και αγωνία στον οδηγό, ενώ παραδέχονται ότι μπορεί να φτάσουν στον προορισμό τους είτε με καθυστέρηση είτε με κακή διάθεση. Βασιζόμενη σε αυτή την έρευνα, η Nissan αναδεικνύει την τεχνολογία υποστήριξης οδηγών, τo ProPILOT, το οποίο είναι μια λύση για μια οδηγική εμπειρία, απαλλαγμένη από το στρες της καθημερινότητας. Ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει το ProPILOT τόσο εύκολα όσο ένα συμβατικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού ρυθμίζοντας την επιθυμητή ταχύτητα και απόσταση από τον προπορευόμενο όχημα. Υποστηριζόμενο από ραντάρ και κάμερα, το ProPILOT θα προσαρμόσει την ταχύτητα με βάση την κυκλοφορία και θα κρατήσει το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας.
Αναλύοντας τα δεδομένα της έρευνας επισημαίνεται ότι σε αυτήν συμμετείχαν συνολικά 5.000 γονείς. Άλλα συμπεράσματα είναι ότι ένας στους πέντε γονείς (20%) δήλωσε ότι η συμπεριφορά των παιδιών τους είναι χειρότερη στο αυτοκίνητο, από το να ντυθούν για το σχολείο (11%), τις διαδρομές για το σούπερ μάρκετ (17%), ή την ώρα για ύπνο (12%). Οι μαμάδες (67%) δυσκολεύονται περισσότερο να συγκεντρωθούν κατά την οδήγηση με τα παιδιά που προκαλούν δυσάρεστες καταστάσεις στα πίσω καθίσματα, σε σύγκριση με τους μπαμπάδες (57%), ενώ οι μαμάδες, είναι πολύ πιο πιθανό να δώσουν το τιμόνι και τα κλειδιά σε κάποιον άλλο για να οδηγήσει.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.