- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Τι είναι: H νέα σχεδιαστική σελίδα της Ιαπωνικής μάρκας. Ένα compact SUV διαθέσιμο με συμβατική ή υβριδική τεχνολογία, σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις Η ονομασία του προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Coupe High Rider.
Γνωριμία
Η ποιοτική προσέγγιση της Toyota δεν μπαίνει στην καλένδη, ούτε και ο βαθμός συναρμογής και φινιρίσματος. Το ταμπλό είναι σε ήπια παράλληλη γραμμή με την κεντρική οθόνη των 8’’ να δεσπόζει στο κέντρο.
Μέσω αυτής ο οδηγός μπορεί να χειριστεί τις όλες λειτουργίες εύκολα και γρήγορα, ενώ περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες του προγράμματος συνδεσιμότητας Toyota Touch. Το λειτουργικό αυτό υποστηρίζει υπηρεσίες multimedia και πλοήγησης, εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας και φωνητικές εντολές, με τον χρήστη να έχει την δυνατότητα να κατεβάσει εφαρμογές όπως γίνεται και σε ένα smartphone.
Όλα τα σύγχρονα συστήματα υποστήριξης του οδηγού είναι παρόντα μέσω του πακέτου ασφάλειας Toyota Safety Sense, το οποίο διατίθεται ως στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.
Η θέση οδήγησης είναι εργονομική και οι επιβάτες παντού θα απολαύσουν ένα ευχάριστο ταξίδι. Η δεδομένη coupe γραμμή του αμαξώματος, επηρεάζει αναγκαστικά την ορατότητα πίσω, αλλά οι χώροι δεν θα προβληματίσουν.
Ο χώρος αποσκευών, αγγίζει τα 377 λίτρα, ενώ ικανοποιητικοί είναι οι χώροι για μικροαντικείμενα.
Στον δρόμο
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.200 κ.εκ. Τurbo που αποδίδει 116 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 185 Nm ροπής από τις 1.500 έως και τις 4.000 σ.α.λ.
Ο υπερτροφοδότης βοηθάει ιδιαίτερα να αποδίδεται η ισχύς του από χαμηλά, κάτι στο οποίο βοηθάει καθοριστικά και η κλιμάκωση των σχέσεων στο 6 ταχυτήτων χειροκίνητο κιβώτιο.
Σε επίπεδα επιδόσεων, για το 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 10,9 δλ., η τελική του ταχύτητα φθάνει στα 190 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωσή του σε μικτές συνθήκες που το χρησιμοποιήσαμε εντός και εκτός αστικών και επαρχιακών διαδρομών, σημείωσε 7,2 λίτρα/100 χλμ., μόλις 1 λίτρο επάνω από την αντίστοιχη εργοστασιακή τιμή. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 132γρ./χλμ.
Παρά τα ελαστικά χαμηλού προφίλ, αλλά και το ότι οδηγήσαμε την δικίνητη έκδοση, κάναμε σχεδόν 25 χιλιόμετρα σε βατό χωματόδρομο. Όχι μόνο δεν προβληματιστήκαμε πουθενά, αλλά κανένας από τους επιβαίνοντες δεν ένοιωσε κάποια ενόχληση στην καμπίνα, αποτέλεσμα όχι μόνο της καλορυθμισμένης ανάρτησης, όσο και της πολύ καλής ηχομόνωσης του αμαξώματος.
Τιμές
Οι τιμές για το Toyota C-HR 1.2 TurboC-ity ξεκινούν από τις 19.770 ευρώ, ενώ για την τετρακίνητη έκδοση 1.2TurboMultidrive S (αυτόματο κιβώτιο) από 26.170 ευρώ.
Tips
Το Toyota C-HR βασίζεται κι αυτό στη νέα πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture) η οποία όπως είδαμε και στα πρόσφατα RAV4 και Corolla, εξασφαλίζει αυξημένη ακαμψία και χαμηλό κέντρο βάρους προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, αλλά και των χώρων.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.