Skoda Fabia Monte Carlo: Ολοκαίνουργια έκδοση με έντονο σπορ χαρακτήρα σε εξαιρετική τιμή
Έχοντας ως «προίκα» τις πωλήσεις περισσοτέρων από 4.000.000 Fabia από το 1999, η νέα Fabia, σε hatchback και kombi αμαξώματα, μπαίνει στην αγορά για να προσφέρει το πληρέστερο πακέτο στην κατηγορία.
Η Skoda, με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της ανανεωμένης Fabia, παρουσίασε μία σπορ έκδοση με την ονομασία Monte Carlo! Η έκδοση αυτή, πέρα από τις σπορ πινελιές, εμπεριέχει και μία premium προσέγγιση, διότι Monte Carlo, εκτός από φημισμένος τόπος διεξαγωγής του πλέον ονομαστού ράλι στον κόσμο, σημαίνει lifestyle, κομψότητα, πολυτέλεια και ευζωία. Και όταν αναφέρουμε τη λέξη ανανεωμένη, εννοούμε μία εκ βάθρων αλλαγή στην εικόνα και τις δυνατότητες του μοντέλου, έχοντας βέβαια σαν δεδομένες τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας και του μοντέλου ειδικότερα, δηλαδή αξιοπιστία, ευρυχωρία και value for money. Στα στοιχεία αυτά, τα οποία χαρακτηρίζουν τη Fabia, έρχονται πλέον να προστεθούν το σύγχρονο design, η προηγμένη τεχνολογία παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, τα πιο σύγχρονα συστήματα συνδεσιμότητας, αλλά και κινητήρια σύνολα που δεν αφήνουν κανέναν «παραπονεμένο». Στους νεωτερισμούς της ανανεωμένης Fabia εντοπίζουμε την πιο νεανική και πιο δυναμική εμφάνιση, τα νέα φώτα ημέρας LED ως βασικό εξοπλισμό, νέες ζάντες αλουμινίου με εύρος από 15 έως 18 ίντσες για πρώτη φορά και μεγάλα περιθώρια εξατομίκευσης με μια νέα ποικιλία διαθέσιμων επιλογών. Στο εσωτερικό έχουμε νέες επενδύσεις καθισμάτων, περισσότερη άνεση και μεγαλύτερη ευρυχωρία χάρη στην έξυπνη σχεδίαση, ενώ τα αναμενόμενα νέα χαρακτηριστικά Simply Clever προσδίδουν μεγαλύτερη ευκολία χρήσης.
Τα ενδιαφέροντα αφορούν και τα μηχανικά σύνολα. Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες ΜΡΙ αποδίδουν ισχύ 75 ίππων, ενώ οι TSI με υπερσυμπιεστή και φίλτρο σωματιδίων βενζίνης αποδίδουν 95 και 110 ίππους και συνδυάζονται με 5-τάχυτο ή 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και προαιρετικά με αυτόματο 7-τάχυτο DSG, στο οποίο οι ταχύτητες μπορούν να αλλάζουν τόσο χειροκίνητα όσο και αυτόματα.
Η πληθώρα συστημάτων εξοπλισμού ασφαλείας μπορεί να επεκταθεί με τον προαιρετικό Προσαρμοστικό Έλεγχο Σταθερής Ταχύτητας, μια κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης, Front Assist με ενσωματωμένη λειτουργία φρένου ανάγκης City, ανίχνευση κόπωσης (ειδοποίηση οδηγού), υποβοήθηση φώτων και βροχής, περιοριστή ταχύτητας και έλεγχο συγκράτησης σε ανηφόρα. Στο σύστημα Infotainment, οι οθόνες 6,5 ιντσών σε συνδυασμό με τις δυνατότητες connectivity προσφέρουν ενημέρωση και ψυχαγωγία ενώ εξωτερικές συσκευές μπορούν να συνδεθούν μέσω Bluetooth και USB.
Η γκάμα της νέας Skoda Fabia δίνει τη δυνατότητα οικονομικής προσέγγισης σε ένα ευρύ κοινό, χάρη στις προσιτές τιμές της που ξεκινούν από τις €10.980 για την ατμοσφαιρική έκδοση 1.0 75 ίππων. Παράλληλα, η Fabia Monte Carlo, στην έκδοση των 95 ίππων ξεκινά από τις €14.880, η έκδοση των 110 ίππων από €15.980 και η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο DSG από €16.980.
Μόνιμος πρωταγωνιστής στα ράλι!
Και είναι λογικό, αφού ήδη η Fabia R5 καταγράφει στο ενεργητικό της ούτε λίγο ούτε πολύ τέσσερις παγκόσμιους τίτλους στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία R5. Αυτή την παρακαταθήκη των τεσσάρων εν σειρά τίτλων στο WRC2 θέλει να «εξαργυρώσει» η Skoda, οπότε δανειζόμενη λύσεις και εμπειρία από το αγωνιστικό της τμήμα, και τοποθετώντας στο εσωτερικό ποιοτικά υλικά αλλά και επιβλητικούς χρωματισμούς, αποσκοπεί να φέρει στις μεγάλες μάζες των αγοραστών τη Fabia, που δεσπόζει στη δύσκολη και απαιτητική κατηγορία των αυτοκινήτων της ομάδας R5 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC).
Η Skoda Fabia R5, από το 2015 που συμμετέχει με εργοστασιακή ομάδα στον θεσμό, έχει ήδη στο ενεργητικό της σχεδόν τριάντα νίκες σε αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, αριθμός διόλου ευκαταφρόνητος, αν λάβει κάποιος υπόψη του τον σκληρό και κορυφαίο συναγωνισμό.
Σε επίπεδο οδηγών, η Fabia R5 «χάρισε» τον τίτλο στον Φινλανδό Esapekka Lappi το 2016, στον Νορβηγό Pontus Tidemant τo 2017 και φέτος στον Τσέχο Jan Kopecky.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.