Μικρομεσαία αυτοκίνητα: Αυτά τα 10 προτίμησαν οι Έλληνες αγοραστές
Τα στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο του 2018


Η οικονομική κρίση έχει αλλάξει και τις επιλογές της μεγαλύτερης μερίδας των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων. Λόγω του περιορισμού των οικονομικών πόρων, οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων στρέφονται σε μικρότερα μοντέλα που συνδυάζουν περισσότερα στοιχεία και εξασφαλίζουν περιορισμένο κόστος χρήσης.
Σημαντική είναι η στροφή των αγοραστών στα αυτοκίνητα μίνι (κατηγορία Α) και supermini (κατηγορία Β) καθώς και στα μικρά SUV/Crossover. Από αυτήν την τάση, περισσότερο επλήγησαν οι κατηγορίες των μικρομεσαίων και μεσαίων αυτοκινήτων, που κατείχαν μεγάλο ποσοστό και στην ελληνική αγορά.
Από τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) προκύπτει ότι τα μικρομεσαία αυτοκίνητα (κατηγορία Γ) κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς κατέλαβαν μόνο το 15,68% της συνολικής πίτας των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς. Πουλήθηκαν 9.771 καινούργια μικρομεσαία αυτοκίνητα με αμάξωμα χατςμπακ. Τον Ιούνιο κυκλοφόρησαν 1.991 καινούργια αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας και το ποσοστό τους στην αγορά ήταν 15,84%.
Ακολουθεί η πρώτη δεκάδα των πωλήσεων των μικρομεσαίων αυτοκινήτων που έγιναν κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2018: Opel Astra 1.184 πωλήσεις και ποσοστό 12,12% στη κατηγορία του. Fiat Tιpo 903, 9,24%. Toyota Auris 838, 8,58%. Mercedes A Class 788, 8,06%. VW Golf 738, 7,55%. Nissan Pulsar 732, 7,49%. Hyundai i 30 549, 5,62%. Audi A3 489, 5%. Peugeot 308, 427 4,37%. Toyota Corolla 333, 3,41%.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Εκεί που ψάχναμε να βρούμε λύσεις για να «βγάλουμε» από τα κέντρα τα τεράστια SUV, τώρα διαφημίζουμε τα ίδια θηριώδη σε μέγεθος και βάρος αυτοκίνητα ως λύση για την αστική μετακίνηση…
Τα Mille Miglia δεν είναι απλά ένας αγώνας. Είναι μια εμπειρία ζωής. Είναι μια συλλεκτική εμπειρία.
Τα φώτα ημέρας έχουν το σχήμα του ελληνικού γράμματος «Σ», τα παράθυρα είναι σε σχήμα φύλλου ελιάς και η σιλουέτα του αναπαριστά τις καμπύλες του δελφινιού
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Nέα σχεδίαση τόσο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, με κάθε έκδοση να προσφέρει μια πιο ξεχωριστή εμφάνιση.
Ένας αγώνας με πολλή ιστορία μπαίνει για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει για τους χώρους του, το εργονομικά σχεδιασμένο εσωτερικό και την προσοχή στη λεπτομέρεια
Mια αποτελεσματική, πρακτική, προσιτή και οικολογική λύση για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης αλλά και για ξέγνοιαστα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων
Ψυχογραφία ενός beautiful loser και η νικηφόρα τριάδα Πιάστρι, Φερστάπεν, Λεκλέρ
Το αυτοκίνητο που αναμένεται να δημιουργήσει εκ νέου ρεκόρ πωλήσεων παγκοσμίως στην αγορά αυτοκινήτων της κατηγορίας B
Ίδιο ξεχωριστό στιλ, νέα εμπειρία ηλεκτροκίνησης
Η κυριαρχία της McLaren συνεχίστηκε
Δεν απευθύνεται σε όσους δεν έχουν ανησυχίες, αλλά σε εκείνους που αμφισβητούν τα πάντα και τελικά αποφασίζουν να προχωρήσουν
Το τεχνολογικά εξελιγμένο πλαίσιο της νέας Χ2 εξασφαλίζει αρμονική ισορροπία μεταξύ της σπορ, ευέλικτης συμπεριφοράς από τη μία πλευρά και της άνεσης για μεγάλες αποστάσεις από την άλλη.
Η DS Automobiles συνεχίζει την πορεία προς τον «εξηλεκτρισμό»
Ένας αγώνας χωρίς ανακατατάξεις λόγω της οδηγικής ικανότητας του Μαξ Φερστάπεν που σε 53 γύρους κράτησε πίσω του τις δύο McLaren σε απόσταση δύο δευτερολέπτων
Premium ηλεκτρικό SUV, με ανανεωμένη δυναμική εμφάνιση και τους άνετους χώρους
Η προσφορά, η οποία ξεκίνησε στις 15 Μαρτίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 17 Απριλίου, εφαρμόζεται σε ολόκληρο το σύνολο του στόλου του instacar.
Οι παίκτες διαμόρφωσαν τα δικά τους Cupra, επιλέγοντας διαφορετικά μοντέλα και εκδόσεις, χρώματα, ζάντες και εξοπλισμό.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.