- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Formula 1: Από το 2018 το σύστημα προστασίας Halo
Τα νέα δεδομένα για την ασφάλεια των πιλότων
Η συζήτηση για την περεταίρω προστασία των πιλότων των μονοθέσιων της Formula 1, έχει αρχίσει πριν δύο χρόνια, χωρίς ωστόσο να βρεθεί κάποια λύση. Το Strategy Group της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) είχε συμφωνήσει από το 2016 ομόφωνα στην υιοθέτηση ενός συστήματος προστασίας του cockpit, αρχής γενομένης από το 2018.
Στην αρχή οι σκέψεις ήταν να κλείσει το cockpit με «γυάλινο θόλο» αλλά αυτό άλλαζε εντελώς την φιλοσοφία των αυτοκινήτων και του DNA της F1. Στη συνέχεια, προτάθηκε το Halo, μία κατασκευή με τρεις βάσεις που αποτρέπει μεγάλα αντικείμενα από το να χτυπήσουν το κεφάλι του οδηγού. Η FIA επένδυσε στην εξέλιξη και την βελτίωση του Halo, ενώ οι αγωνιστικές ομάδες άρχισαν να το δοκιμάζουν πέρυσι.
Οι αντιδράσεις των ομάδων και των πιλότων ήταν αλληλοσυγκρουόμενες και αυτό οδήγησε την FIA στο να έχει και μία εναλλακτική πρόταση που ονομάστηκε Shield (Ασπίδα) και δοκιμάστηκε για πρώτη φορά από τον Sebastian Vettel στο Silverstone. Εκεί, ο Γερμανός εξέφρασε έντονα παράπονα για την ορατότητα, ειδικά λόγω της κυρτότητας της κατασκευής.
Οπότε, το Strategy Group αποφάσισε πως το Halo είναι προτιμότερο και πλέον, για εμφανείς λόγους ασφαλείας, θα τοποθετηθεί σε όλα τα μονοθέσια της νέας σεζόν.
Για την τελική χρήση, αναμένεται η επικύρωση της απόφασης από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού το ερχόμενο φθινόπωρο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.