- CITY GUIDE
- PODCAST
-
25°
Formula 1: Από το 2018 το σύστημα προστασίας Halo
Τα νέα δεδομένα για την ασφάλεια των πιλότων
Η συζήτηση για την περεταίρω προστασία των πιλότων των μονοθέσιων της Formula 1, έχει αρχίσει πριν δύο χρόνια, χωρίς ωστόσο να βρεθεί κάποια λύση. Το Strategy Group της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) είχε συμφωνήσει από το 2016 ομόφωνα στην υιοθέτηση ενός συστήματος προστασίας του cockpit, αρχής γενομένης από το 2018.
Στην αρχή οι σκέψεις ήταν να κλείσει το cockpit με «γυάλινο θόλο» αλλά αυτό άλλαζε εντελώς την φιλοσοφία των αυτοκινήτων και του DNA της F1. Στη συνέχεια, προτάθηκε το Halo, μία κατασκευή με τρεις βάσεις που αποτρέπει μεγάλα αντικείμενα από το να χτυπήσουν το κεφάλι του οδηγού. Η FIA επένδυσε στην εξέλιξη και την βελτίωση του Halo, ενώ οι αγωνιστικές ομάδες άρχισαν να το δοκιμάζουν πέρυσι.
Οι αντιδράσεις των ομάδων και των πιλότων ήταν αλληλοσυγκρουόμενες και αυτό οδήγησε την FIA στο να έχει και μία εναλλακτική πρόταση που ονομάστηκε Shield (Ασπίδα) και δοκιμάστηκε για πρώτη φορά από τον Sebastian Vettel στο Silverstone. Εκεί, ο Γερμανός εξέφρασε έντονα παράπονα για την ορατότητα, ειδικά λόγω της κυρτότητας της κατασκευής.
Οπότε, το Strategy Group αποφάσισε πως το Halo είναι προτιμότερο και πλέον, για εμφανείς λόγους ασφαλείας, θα τοποθετηθεί σε όλα τα μονοθέσια της νέας σεζόν.
Για την τελική χρήση, αναμένεται η επικύρωση της απόφασης από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού το ερχόμενο φθινόπωρο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Άξιζε να συμβεί σε αυτόν που είναι πάντα καλός και μας κάνει κι εμάς καλύτερους άμα τη παρουσία του ή υπό την επιρροή της σκέψης της υπάρξεώς του
Το απόσταγμα της τεχνολογίας της μάρκας
Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα
Επαναπροσδιορίζει την ηλεκτροκινητικότητα με υψηλές επιδόσεις σε ένα SUV αυτοκίνητο
Χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια (Wankel) για να παράγει ισχύ
Ένα μέλλον με ίσες ευκαιρίες για τις γυναίκες στη Formula 1
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.