Peugeuot 308 GTi
Ένα μικρομεσαίο, αυτοκίνητο με στόχo να προσφέρει την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση
Τι είναι:
Ένα μικρομεσαίο, με σπορ χαρακτήρα, αυτοκίνητο που στόχο έχει σύμφωνα με την Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, να προσφέρει την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση.
Βασίζεται στην τεράστια αγωνιστική εμπειρία της Peugeot Sport, που είναι ένα απόλυτα εξειδικευμένο τμήμα που έχει την αποκλειστική ευθύνη για όλα τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της μάρκας.
Το επίθεμα «by Peugeot Sport» δείχνει την εξέλιξη και την συμμετοχή του αγωνιστικού τμήματος της εταρείας.
Ξεχωρίζει για:
Το 308 GTi διακρίνεται και για το δυναμικό του ύφος. Χαμηλωμένο κατά 11χλστ αμάξωμα, με εντελώς νέο σχεδιασμό για το εμπρός και πίσω μέρος.
Το σχεδιαστικό μοτίβο CoupeFranche,αποκλειστικό για το 308 GTi 270 αναδεικνύει την αντίθεση ανάμεσα στο έντονο κόκκινο (Ultimate Red) και το βαθύ μαύρο (Perla Nera).
Silicon Valley:
Όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, είναι εξελιγμένα με γνώμονα το αγωνιστικό πνεύμα του αυτοκινήτου.
Το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να συνεργάζεται άριστα με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του διαφορικού Torsen.
Το σύστημα διεύθυνσης εξασφαλίζει στον οδηγό την απαραίτητη πληροφόρηση σχετικά με την ακριβή θέση των τροχών, ώστε να είναι σε θέση να γνωρίζει ακριβώς και κάθε στιγμή, τη συμπεριφορά του εμπρός μέρους του αυτοκινήτου.
Το ίδιο σύστημα εξασφαλίζει επίσης και την άμεση μετάδοση των εντολών του οδηγού προς τους τροχούς, μέσω του μικρού τιμονιού.
Το μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen συνεργάζεται επίσης και με το νέο TractionControl με στόχο την εξασφάλισης της ιδανικής τροχιάς του αυτοκινήτου.
Το ESP ενσωματώνει περισσότερο αγωνιστικά χαρακτηριστικά λειτουργίας, όντας λιγότερο παρεμβατικό, και επιτρέποντας στο αυτοκίνητο μεγαλύτερο ποσοστό γλιστρήματος (drift) στις στροφές.
Το ESP μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί πλήρως.
Κινείται:
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο κινητήρας 1.6LTHPS&S που διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Μία 250 και μία 270 ίππων.
Ο κινητήρας Euro6 με Stop&Start, εκπέμπει 139γρ/χλμ CO2 και δεν καταναλώνει πάνω από 6.0 λιτ/100 χλμ.
Το 308 GTi 270 έχει να επιδείξει ένα νέο ρεκόρ στην αναλογία ισχύος/βάρους, με μόλις 4,46 κιλά/ίππο, γεγονός που συνηγορεί στις εκρηκτικές του επιδόσεις, μιας και επιταχύνει από 0-100χλμ σε λιγότερο από 6΄΄ και από 0–1.000μ από στάση, σε 25.3’’.
Το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να διαχειρίζεται ιδανικά τη ροπή των 330 Nm.
Στρίβει:
Το νέο 308 GTi δεν θα ήθελε να προσφέρει τίποτα λιγότερο στους αγοραστές του, από απόλυτη αίσθηση ασφάλειας, προκειμένου να μπορέσουν να ξεδιπλωθούν οι αρετές των επιδόσεων, σε «ιδανικές διαδρομές».
Αποκλειστικά για το GTi 270, διατίθεται και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ) τύπου Torsen, για την βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς στις στροφές. Με την κατανομή μεγαλύτερου ποσοστού της ροπής στον τροχό με την μεγαλύτερη πρόσφυση, επιτυγχάνεται καλύτερη επιτάχυνση, και ταχύτερη έξοδος στις στροφές.
Παραμένει έτσι «κολλημένο στον δρόμο, χάρη στα φαρδιά μετατρόχια εμπρός και πίσω και τα SuperSport ελαστικά της Michelin διαστάσεων 235/35 R19. Οι δύο παραπάνω παράμετροι ενισχύουν σημαντικά την πρόσφυση, γεγονός που αποδεικνύεται και από τις εκπληκτικές τιμές εγκάρσιων και πλευρικών επιταχύνσεων.
Κύρια συμμετοχή σε όλη αυτή την οδηγική συμπεριφορά, έχει και το σύστημα ανάρτησης, είναι έτσι ρυθμισμένο ώστε να διασφαλίζει πάντα συνθήκες δυναμικής οδήγησης, και να εμπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό.
Φρενάρει με αεριζόμενους δίσκους από ανθρακονήματα σε αλουμινένιες πλήμνες εμπρός, και 4πίστονες δαγκάνες. Το setup του συστήματος πέδησης, συμβάλλει στην εξασφάλιση απροβλημάτιστης και συνεχούς δύναμης, χωρίς να παρουσιάζει σημάδια πτώσης της απόδοσης ακόμα και σε παρατεταμένη χρήση.
Χωράει:
Με άνεση 470 λίτρα στο πορτμπαγκάζ, αν και θα θέλατε να το έχετε άδειο σχεδόν στις ιδιανικές σας διαδρομές…
Tips:
Το 308 GTi διατίθεται σε 6 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς: Ultimate Red, Magnetic Blue, Perla Nera Black, Artense Grey, Pearlescent White και Hurricane Grey.
Οι ζάντες των 19 ιντσών τύπου Reverse, είναι κατά 2 κιλά ελαφρύτερες η κάθε μία, σε σχέση με τις αντίστοιχες τύπου Diamant των 18 ιντσών.
Κάτι άλλο;
Το 308 GTi 270 εφοδιάζεται επίσης και με μπλοκέ διαφορικό Torsen, ζάντες αλουμινίου 19’’ Carbone19και ελαστικά Michelin Super Sport.
Για το φρενάρισμα φροντίζουν δίσκοι διαμέτρου 380χλστ, μπροστά με κόκκινες δαγκάνες της Peugeot Sport, και δίσκοι 268χλστ αντίστοιχα πίσω.
Η Peugeot Sport έχει στο ενεργητικό της δεκάδες τίτλους, παγκόσμια πρωταθλήματα ράλι κατασκευαστών και οδηγών, ρεκόρ σε ειδικούς αγώνες όπως Rally Paris-Dakar και Ανάβαση Pikes Peak, κ.ά.
Είναι υπεύθυνη για την δημιουργία ιστορικών και θρυλικών αγωνιστικών αυτοκινήτων, από το 205 Τ16 του 1984, μέχρι το 206 WRC το 2007και208 R5 Τ16στις ημέρες μας.
FASTLANE
Formula 1
Ο Βρετανός Λιούις Χάμιλτον με μονοθέσιο της Mercedes κέρδισε το Grand Prix της Formula 1 που έγινε στην πίστα του Spa-Francorchamps, στο Βέλγιο. O Γερμανός Νίκο Ρόσμπεργκ ακολούθησε με ίδιο μονοθέσιο κάνοντας το 1-2 για την Mercedes, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Γάλλος Ρομαίν Γκροστζάν με Lotus.
WRC
Τρίτη και «φαρμακερή» η προσπάθεια της Vokswagen Motorsport να κερδίσει το Ράλι Γερμανίας, που τα προηγούμενα δύο χρόνια έχανε κυριολεκτικά μέσα από τα χέρια της. Οι Γάλλοι Οζιέ-Ινγκρασιά με VW Polo RWRC, ήταν οι νικητές, ενώ άλλα δύο πληρώματα της VW συμπλήρωσαν το βάθρο των νικητών, σε μία απόλυτη κυριαρχία της ομάδας, εντός έδρας…
Hyundai
Ξεκίνησε στο εργοστάσιο της Hyundai Motor στο Nošovice της Τσεχίας, η μαζική παραγωγή του νέου Hyundai Tucson διαδόχου του SUV της εταιρείας του Hyundai ix35. Σημειώνουμε ότι η ζήτηση για τα οχήματα θα ξεκινήσει ταυτόχρονα με την έναρξη της παραγωγής ενός νέου μοντέλου. Κατά συνέπεια, το γεγονός αυτό θα αποτελέσει αναγκαία την αύξηση της ταχύτητας της παραγωγής του αυτοκινήτου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.