- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Τι είναι:
Η topless έκδοση ενός θρυλικού αυτοκινήτου πόλης
Μία διαφορετική πρόταση για όσους είναι ερωτευμένοι με τον ήλιο…
Προσφέρει νεανικότητα κα χαρακτήρα σε εκείνους που θα το επιλέξουν για το διαχρονικό στιλ του
Ξεχωρίζει για:
Την ενισχυμένη ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή που λειτουργεί ως «παράθυρο στον ουρανό»
Την μικρή μέση κατανάλωση και το γεγονός ότι δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας
Silicon Valley:
Διαθέτει σύστημα ανοιχτής συνομιλίας Blue&Me με τεχνολογία Bluetooth, ήτοι φωνητική αναγνώριση
Με το σύστημα Blue&Me έχετε τη δυνατότητα να κάνετε τηλεφωνικές κλήσεις, να ακούσετε τα μηνύματα σας, να διαχειριστείτε τον τηλεφωνικό σας κατάλογο χωρίς να πάρετε τα χέρια σας το τιμόνι
Έχει χειριστήρια ηχοσυστήματος στο δερμάτινο τιμόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες με αισθητήρα εξωτερικής θερμοκρασίας
Γρήγορη ένδειξη αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, λειτουργία φώτων alarm σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού
Ράδιο με CD Mp3 player, 4 ηχεία + 2 tweeters
Κινείται:
Με δύο βενζινοκινητήρες 69 και 85/105 ίππων και έναν πετρελαιοκινητήρα 95 ίππων
Επιλέγουμε τον 85 ίππων δικίλυνδρο TwinAir Turbo, ο οποίος είναι μικρός, ελαφρύς και με κάμποσα βραβεία σχεδίασης και οικονομίας
Ο ίδιος κινητήρας διατίθεται και με 105 ίππους, κατόπιν παρεμβάσεων στην χαρτογράφηση του «εγκεφάλου»
Ο νέος 95 ίππων diesel 1.3 MultiJet με δεύτερης γενιάς άμεσο ψεκασμό πετρελαίου common rail διαθέτει ένα φίλτρο καταλοίπων (DPF) και τα χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου στην κατηγορία του
Και οι δύο κινητήρες ίππων συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων
Στρίβει:
Όπως ένα κλασσικό Fiat 500 «κλειστού τύπου»… Δεν γέρνει, το τιμόνι του «ακούει», και η σφιχτή ανάρτηση δεν σου δίνει καν την εντύπωση ότι οδηγείς αυτοκίνητο ανοιχτού τύπου. Η απορρόφηση κραδασμών τόσο σε εθνικό όσο και σε επαρχιακό δίκτυο είναι αυτό που θα ήθελες για να μην διαταράξεις την απόλαυση της οδήγησης, ενώ το ίδιο αποτελεσματικά είναι και τα φρένα.
Χωράει:
Τα 182 λίτρα, κρίνονται ένα ιδιαίτερα ικανοποιητικό νούμερο για το μέγεθος του αυτοκινήτου
Με την αναδίπλωση της οροφής και του πίσω τζαμιού ο χώρος δεν αλλάζει γιατί αυτά κλείνουν σε δύο στάδια, έτσι ώστε να μπορούμε να επιλέξουμε να μην επηρεαστεί το πορτμπαγκάζ
Tips:
Οι κινητήρες μπορεί να συνδυαστούν, προαιρετικά, με το ημιαυτόματο 5άρι κιβώτιο Dualogic
Δεν είναι Cabrio με την κλασσική έννοια του όρου, μιας και η οροφή του αναδιπλώνεται μέχρι πίσω, αφήνοντας στην θέση τους τα πλαϊνά του αμαξώματος
Η υφασμάτινη οροφή του ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά –σε δύο στάδια- με το πάτημα ενός κουμπιού, με το αυτοκίνητο ακόμα και εν κινήσει, έως και την ταχύτητα των 60 χλμ/ώρα
Κοστίζει:
To μοντέλο 1.2 με τους 69 ίππους από 14.092 ευρώ
Το μοντέλο 0.9 Twin Air turbo με τους 90 ίππους από 18.000 ευρώ
Το μοντέλο 0.9 Twin Air turbo με τους 105 ίππους από 18.800 ευρώ
Το μοντέλο 1.3 MultiJet diesel με τους 95 ίππους από 18.640 ευρω
Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος απόσυρσης
Κάτι άλλο;
Το καμπυλωτό σχήμα του τζαμιού του πίσω παραθύρου και το σπόιλερ που είναι τοποθετημένο επάνω στον ουρανό είναι λειτουργικά τμήματα του αυτοκινήτου
Στον κινητήρα TwinAir, όταν πιέζουμε το κουμπί ECO, η παρεχόμενη ροπή μειώνεται στα 100 Nm στις 1.750 σ.α.λ. έτσι ώστε να έχουμε ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων
Έχει σπαστή πενταλιέρα σε περίπτωση πρόσκρουσης, ώστε να ελευθερώνεται χώρος στην καμπίνα
Διαθέτει Σύστημα Πρόληψης Φωτιάς (FPS). Σε μία σφοδρή σύγκρουση, ένας διακόπτης αδρανείας διακόπτει τη ροή του καυσίμου προς τον κινητήρα, εξαλείφοντας τον κίνδυνο πρόκλησης φωτιάς λόγω επικίνδυνων διαρροών.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.