- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Μπέζος: Ο Μητσοτάκης έδωσε στίγμα κεντρώου πολιτικού - Ο Κασσελάκης δεν είναι αριστερός
Όσα είπε ο ηθοποιός για τη «γενιά του Πολυτεχνείου» και την «ευθύνη της αποτυχίας»
Ο Γιάννης Μπέζος μιλά για τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Στέφανο Κασσελάκη - Όσα είπε για τη «γενιά του Πολυτεχνείου» και την «ευθύνη της αποτυχίας»
Ο Γιάννης Μπέζος σε μία διαφορετική συνέντευξη στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά», της Αθηναΐδας Νέγκα, μίλησε για την πολιτική και τους αρχηγούς της Νέας Δημοκρατίας και του ΣΥΡΙΖΑ, Κυριάκο Μητσοτάκη και Στέφανο Κασσελάκη, αντίστοιχα.
Ο Γιάννης Μπέζος μιλά για τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Στέφανο Κασσελάκη
«Η Νέα Δημοκρατία με επικεφαλής τον Κυριάκο Μητσοτάκη έκανε το έξης: έδωσε ένα στίγμα κεντρώας πολιτικής, δηλαδή η πλευρά της πιο προχωρημένης δεξιάς εκφράζεται αλλού. Επομένως, ο κορμός της Νέας Δημοκρατίας έχει πάρει ένα κομμάτι κεντρώο και ένα κομμάτι από ανθρώπους που έχουν πιο σοσιαλιστικές βλέψεις. Είναι πιο συλλεκτικό, για αυτό και βλέπεται ότι το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας είναι πιο δυναμωμένο. Η πλευρά της αριστεράς αποδυναμώθηκε διότι δεν είχε βάθος οργανωτικό. Ήταν απότομη η άνοδος και απότομο το ξεφούσκωμα. Το ξεφούσκωμα δεν έγινε με τον Στέφανο Κασσελάκη, ήταν από πριν. Ο Κασσελάκης δημιουργεί ένα πρόσωπο γοητευτικό», είπε αρχικά ο Γιάννης Μπέζος και σημείωσε ότι θεωρεί πως ο Στέφανος Κασσελάκης δεν είναι αριστερός.
«Τουλάχιστον έτσι όπως δείχνει το παρελθόν και ο τρόπος που έχει ζήσει μέχρι τώρα ο άνθρωπος. Δεν το κρύβει. Έτσι όπως εγώ αντιλαμβάνομαι ανθρώπους της αριστεράς, ούτε ο λόγος του είναι αριστερός, ούτε η εικόνα του, αλλά νομίζω ότι ούτε θέλει να είναι αριστερός. Νομίζω ότι ζητάει κάτι άλλο. Ο Στέφανος Κασσελάκης ζητάει ένα κόμμα πιο δημοκρατικό, πιο ανοιχτό και πιο μοντέρνο. Θέλει να ανατρέψει χωρίς να το καταλαβαίνει τους συσχετισμούς. Σαν να προσπαθεί να δημιουργήσει ένα άλλο γήπεδο».
Γιάννης Μπέζος: Η μεγαλύτερη ευθύνη είναι όταν πρέπει να αναλάβεις την αποτυχία
Ο Γιάννης Μπέζος μίλησε και για την υποκριτική, υπογραμμίζοντας το βάρος της ευθύνης για την ολοκλήρωση μιας παράστασης. «Μου αρέσει πολύ η ευθύνη. Αναλαμβάνεις εξ ολοκλήρου τα πράγματα, σταματάς να εξηγείς τα αυτονόητα στους άλλους, αναλαμβάνεις την ευθύνη εσύ και από κει και πέρα περιμένεις το αποτέλεσμα, είσαι εκτεθειμένος. Η μεγαλύτερη ευθύνη είναι όταν πρέπει να αναλάβεις την αποτυχία, γιατί τότε φεύγουν όλοι. Σε μια παράσταση φταίει αυτός που έχει το όνομά του πρώτο στην ταμπέλα. Όταν λέω φταίει, δεν είναι ότι δεν έκανε καλά τη δουλειά του. Επιλέγουμε ένα έργο και ο κόσμος δεν ταυτίζεται με την επιλογή μας ή ο χώρος δεν είναι σωστός ή ο χρόνος να μην είναι σωστός. Μπορεί να μην έχει την αντίστοιχη εμπορική επιτυχία. Πρέπει να αναλάβεις την ευθύνη αυτού, δεν φταίνε οι ταξιθέτριες. Δεν παίζει ρόλο η διαφήμιση στις παραστάσεις. Η διαφήμιση είναι στην αρχή, να δώσουμε ένα στίγμα του ποιοι είμαστε και πότε ξεκινάμε».
Για τον ίδιο είναι πολύ ξεκάθαρο ότι «το κοινό ακολουθεί τους ανθρώπους και όχι τους ρόλους. Όποιος λέει ότι βλέπει άλλον, μάλλον κάτι δεν πάει καλά. Το ίδιο ισχύει και για εμάς. Παίρνουμε τον ρόλο αγκαλιά και μετά τον βάζουμε στο καμαρίνι και φεύγουμε. Πολλές φορές αυτό σου δίνει μια ψευδαίσθηση ότι παίζεις και κρύβεις τον εαυτό σου πίσω από μια μάσκα. Δεν υπάρχει ηθοποιός στον πλανήτη που να μην έχει μανιέρα. Αυτό το λέω ως καλό! Η υποκριτικό έχει να κάνει με το εσωτερικό στοίχημα. Δεν έχει να κάνει με τα κιλά ή τα γένια που αφήνεις. Η μανιέρα είναι ένας τρόπος να επικοινωνήσω κάτι με τους θεατές. Αν αυτός ο τρόπος καπελώνει τα πάντα, είναι η κακή του εκδοχή! Είναι τρελό να τα αρνούμαστε, είναι αστεία πράγματα αυτά».
Γιάννης Μπέζος: Ταυτίζουμε την ελευθερία με την ανυπακοή
Ο ηθοποιός ρωτήθηκε για τις κατά καιρούς δηλώσεις που έχει κάνει και έχουν σχολιαστεί ιδιαίτερα από δημοσιογράφους, αλλά και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. «Νομίζω ότι παρά έχουμε ελευθερίες. Δηλαδή έχουμε τόσες πολλές που δεν ξέρουμε τι να τις κάνουμε. Δεν έχουμε την ελευθερία του να έχουμε το θάρρος να κάνουμε τις επιλογές μας. Είναι ζήτημα παιδείας! Έχουμε την αίσθηση και ταυτίζουμε την ελευθερία με την ανυπακοή! Η ελευθερία είναι ένα πειθαρχημένο παιχνίδι. Δεν φταίει ο Έλληνας, του το έχουν επιτρέψει. Έχουμε γίνει πιο πειθαρχημένοι. Η νέα γενιά που έρχεται τώρα, θα κάνει τη διαφορά σε 30 χρόνια. Η γενιά η δική μου που ονομάζουμε η γενιά του Πολυτεχνείου είναι αυτή που τα έκανε ρόιδο. Ζήσαμε σε ειρηνική περίοδο, σε οικονομική άνθιση, στην τηλεοπτική έξαρση, στις διακοπές, στο ξενύχτι. Τα κάναμε πολύ και τα κάναμε ρόιδο και ησυχάσαμε. Εμείς είμαστε καλομαθημένοι. Οι νέοι δεν είναι καλομαθημένοι, αλλά είναι προβληματισμένοι και πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε. Πρέπει να δώσουμε λόγο».
Σε άλλο σημείο της συνάντησής του με την Αθηναΐδα Νέγκα, ο Γιάννης Μπέζος αναφέρθηκε στη «γενιά του Πολυτεχνείου», αλλά και τη μετέπειτα εμπλοκή τους με την πολιτική: «Υπήρχαν άνθρωποι που δοκιμάστηκαν, αλλά ήταν λίγοι. Όντως οι άνθρωποι θέλησαν έναν καινούργιο κόσμο. Αγωνίστηκαν, φυλακίστηκαν, βασανίστηκαν. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να βαπτιστούμε σε αυτό. Πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας. Γιορτάζουμε την ελευθερία, χωρίς να γνωρίζουμε. Γιορτάζουμε το Πολυτεχνείο χωρίς να γνωρίζουμε τι ήταν η δικτατορία. Ζήσαμε τη δικτατορία που ήταν μια φρικτή περίοδος. Ήταν ένας κόσμος στείρος και μερικές εξαιρέσεις δασκάλων που έκαναν τη διαφορά. Τα 7 χρόνια αυτά ήταν καταλυτικά για να μας πάνε πίσω. Και δεν έχουμε κάνει την αποτίμηση γιατί ήρθαν αυτοί οι άνθρωποι; Δεν κοιτάμε γιατί έγινε ώστε να μην το ξαναζήσουμε. Όλο αυτό συνέβη για την επιπολαιότητά μας και το ψώνιο των πολιτικών. Το πρώτο ψώνιο είναι της πολιτικής».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αγαπημένη σειρά ξανά στις οθόνες 20 χρόνια μετά το πρώτο επεισόδιο
Ποιο μοντέλο είχε τη χειρότερη φωτογραφία
Ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιήθηκε παράνομα κλεμμένο υλικό - Τι απαντά ο 50 Cent
Το παρασκήνιο της υπόθεσης που οδήγησε τον ράπερ στη φυλακή, στο ντοκιμαντέρ «Sean Combs: The Reckoning»
Ο ηθοποιός μίλησε για τη συμμετοχή του στη σειρά «Της Ελλάδος τα παιδιά»
Το πρόβλημα που προσπαθούν να λύσουν οι τεχνικοί
Δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές για τη δημιουργία σειράς ή ντοκιμαντέρ
«Δεν θα επιτρέψω να με θέσει σε κίνδυνο στην πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου»
Μαζική διάδοση παραπληροφόρησης από το δίκτυο Pravda - Αυξανόμενη επιρροή σε μηχανές αναζήτησης
Η ηθοποιός που πάνω της στηρίχθηκε ένας ολόκληρος τηλεοπτικός σταθμός μιλάει για το όργιο φημών με πρωταγωνίστρια την ίδια
Όσα είπε η δημοσιογράφος για το περιστατικό ανάμεσα στον Απόστολο Γκλέτσο και τη Σοφία Μουτίδου
Τα ανοιχτά μικρόφωνα τη λάθος στιγμή στην εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα»
Οι εξελίξεις, πέρα από εξαιρετικά απογοητευτικές για την ακεραιότητα της mainstream δημοσιογραφίας, θα πρέπει να είναι και πηγή προβληματισμού
Ο παρουσιαστής ξέσπασε εναντίον της ηθοποιού
Οι πέντε πρωταγωνιστές και η «Αμαλία» στα παρασκήνια 20 χρόνια μετά
Το άγνωστο περιστατικό για το οποίο ο τραγουδιστής έχει μετανιώσει
Τι είπε ο ηθοποιός για την επιτυχία της σειράς
«Αν θες να με πας στα δικαστήρια, ο δρόμος ανοιχτός» - Η αντίδραση του παρουσιαστή
Η περίπτωση του BBC, η ακραία πόλωση των ΜΜΕ και η δημοσιογραφική αντικειμενικότητα στα σκουπίδια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.