- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
ΕΝΦΙΑ 2026: Βήμα βήμα πώς θα εκτυπώσετε το εκκαθαριστικό
Ποιοι δικαιούνται έκπτωση 20%
Οδηγός για τον ΕΝΦΙΑ 2026, πώς να κάνετε την εκτύπωση εύκολα μετά την ανάρτηση των εκκαθαριστικών στο myAADE
Στην τελική ευθεία έχει μπει η διαδικασία για την ανάρτηση των εκκαθαριστικών του ΕΝΦΙΑ 2026. Περίπου 7,3 εκατ. ιδιοκτήτες ακινήτων έχουν και φέτος το προγραμματισμένο ραντεβού με την Εφορία. Ο προσδοκώμενος φόρος για τα κρατικά ταμεία είναι 2,3 δισ. ευρώ.
Ο ΕΝΦΙΑ 2026 θα πληρωθεί σε 12 δόσεις, με την πρώτη δόση μέχρι τις 31 Μαρτίου και την τελευταία έως τα τέλη Φεβρουαρίου 2027. Υπάρχει και η δυνατότητα εφάπαξ πληρωμής μέχρι το τέλος του μήνα, ωστόσο δεν προβλέπεται κάποια έκπτωση.
Σημειώνεται ότι είναι θέμα ημερών (αν όχι ωρών), προκειμένου να αναρτηθούν τα εκκαθαριστικά από την ΑΑΔΕ, ώστε οι ιδιοκτήτες ακινήτων να έχουν τον απαραίτητο χρόνο για να πληρώσουν την πρώτη δόση. Το πιθανότερο σενάριο είναι η ανάρτηση να γίνει πριν από τις 16 Μαρτίου, ημέρα Δευτέρα, που ξεκινούν οι φορολογικές δηλώσεις 2026.
Πώς βρίσκω το εκκαθαριστικό του ΕΝΦΙΑ 2026
Οι ιδιοκτήτες ακινήτων μπορούν να βρουν και να εκτυπώσουν τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ 2026, μόλις αναρτηθούν στην ψηφιακή πύλη της ΑΑΔΕ. Αυτό που έχουν να κάνουν είναι να μπουν στην πλατφόρμα MyAADE και να πατήσουν στις «Εφαρμογές» και να κάνουν κλικ στην επιλογή «Δημοφιλείς Εφαρμογές».
Από εκεί και μετά πρέπει να πατήσουν στην ενότητα «Δήλωση Ε9/ΕΝΦΙΑ». Θα χρειαστούν στη συνέχεια τους κωδικούς TaxisΝet, με τους ιδιοκτήτες ακινήτων (αφού συνδεθούν) να επιλέγουν (στα αριστερά της οθόνης) το έτος 2026, ώστε να μπορέσουν να ανοίξουν το εκκαθαριστικό του ΕΝΦΙΑ 2026 και να διαπιστώσουν τι ποσό θα πληρώσουν. Για να το εκτυπώσουν, κάνουν κλικ στο κάτω μέρος του μενού, επιλέγοντας: «Εκτύπωση εκκαθαριστικού τελευταίας εκκαθάρισης για το έτος 2026 (σε αρχείο.pdf)».
Ποιοι ιδιοκτήτες ακινήτων δικαιούνται έκπτωση έως 20%
Υπενθυμίζεται ότι οι φορολογούμενοι που έχουν ασφαλίσει την κατοικία τους για φυσικές καταστροφές εντός του 2025, δικαιούνται έκπτωση 20% από τον ΕΝΦΙΑ 2026. Το συγκεκριμένο ποσοστό έκπτωσης αφορά κατοικίες συνολικής αντικειμενικής αξίας έως 500.000 ευρώ. Όταν η αξία της κατοικίας ξεπερνά το συγκεκριμένο όριο, η έκπτωση περιορίζεται στο 10%.
Προσοχή! Απαραίτητο βήμα για την εξασφάλιση της έκπτωσης είναι να έχει υποβληθεί αίτηση στην ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ (myProperty). Η προθεσμία ήταν μέχρι τις 16 Φεβρουαρίου 2026.
Εκτιμάται ότι περίπου 2,3 εκατ. ιδιοκτήτες ακινήτων θα πληρώσουν λιγότερο φόρο ΕΝΦΙΑ φέτος.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Θα κινηθώ δικαστικά για την προστασία της προσωπικότητάς μου», γράφει σε ανάρτησή του
«Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με αποσπασματικές λογικές», τόνισε ο Περιφερειάρχης Αττικής
Τη σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Αγροτικής Πολιτικής προτείνει το κόμμα της Χαριλάου Τρικούπη
Μενδώνη: «Η Ελλάδα χτίζει γέφυρες πολιτισμού στις Πρέσπες»
Στο Καστελλόριζο βρέθηκε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής
Ανοίγει ο δρόμος για επενδύσεις 1 δισ. ευρώ
«Ήταν ταγμένος στην αποστολή του δημόσιου λειτουργού»
Η ημερομηνία που περιμένουν πώς και πώς οι καταναλωτές
«Δεν πρέπει η πορεία αυτή να σταματήσει»
Τα κρίσιμα ζητήματα για τα πανεπιστήμια που μπαίνουν στην ατζέντα
Αυξήσεις έως και 55% στην ενέργεια - Έντονες πιέσεις σε στέγαση, μεταφορές και υπηρεσίες
Η απόφαση για την ένταξή του στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας ελήφθη από τον Κυριάκο Μητσοτάκη
Οι δικαιούχοι και τα ποσά που δίνονται
Γιατί τα λόγια του ΥΠΕΞ των ΗΠΑ στην Πνύκα δεν έχουν καμία σημασία
Ποιες μεταφορές μπαίνουν στο μικροσκόπιο της Εφορίας
Η απάντηση για τα σχόλια που δέχθηκε
Γιατί πληρώνονται αρκετά νωρίτερα
«Το καλώδιο μπορεί να προχωρήσει χωρίς καμία έκπτωση στα κυριαρχικά μας δικαιώματα» - Όσα τόνισε ο πρωθυπουργός στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ
Η ομιλία του Μάρκο Ρούμπιο στην Αθήνα επαναφέρει το ερώτημα πώς μπορούν να συνυπάρξουν η στρατηγική ισχύς, η ελευθερία και οι δημοκρατικές αξίες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.