- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
LOOK 35: Τι έφερε ο αέρας από Παρισι;
Στο εξώφυλλο του καλοκαιρινού LOOK, η Kylie Minogue, κεφάτη, μέσα στη βαλίτσα με τα ρούχα της – την ίδια βαλίτσα-«ντουλάπα» που παίρνει μαζί της στις τουρνέ. Κι ένα όμορφο άρωμα στον αέρα, που θυμίζει Παρίσι.
Η Kylie φωτογραφήθηκε από το φωτογράφο και μέντορά της William Baker (δουλεύουν μαζί 10 χρόνια) λίγο μετά το τέλος της επίσημης φωτογράφισης για την καμπάνια του νέου της αρώματος Couture. Την καμπάνια έχει αναλάβει η εταιρεία AIR Paris και την ιδέα «τελειώσαμε με τη φωτογράφιση, τώρα μπες μέσα στη βαλίτσα σου και φύγε» είχε ο ένας από τους δύο συνιδιοκτήτες της AIR, o Γαλλοβιετναμέζος Tho Van Tran (ή απλώς Van). Η Kylie, σκασμένη στα γέλια, μπήκε στη βαλίτσα και το αποτέλεσμα ήταν αυτά τα
ολόδροσα, καλοκαιρινά στιγμιότυπα που μας έστειλε, εν είδει καρτ-ποστάλ, εδώ στο LOOKmag ο φίλος μας Δημήτρης Κατσαχνιάς, «ο άλλος» συνιδιοκτήτης της διαφημιστικής AIR Paris.
Το κέφι, οι ιδέες και οι δημιουργικές εκπλήξεις φαίνεται ότι δεν λείπουν σ’ αυτή την ομάδα – τους δύο φίλους Van και Δημήτρη (οι οποίοι εκτός από συνιδιοκτήτες και μέτοχοι στην AIR Paris είναι και στην Garden & Partners με γραφεία στο Παρίσι, τη Σανγκάη, το Χονγκ Κονγκ, τη Νέα Υόρκη και τις Βρυξέλλες). Η AIR Paris πρόσφατα επεκτάθηκε και στην Κίνα και «έχτισε» την πρώτη κινέζικη μάρκα καλλυντικών, κυρίως όμως καθόρισε ποια είναι η αισθητική της κινέζικης ομορφιάς και πώς πρέπει να τοποθετηθεί στην παγκόσμια αγορά. O Van είναι creative director και ο Δημήτρης strategic και branding. Δουλεύουν πάντα μαζί, από το concept μέχρι την εκτέλεση. Κι αν αυτές οι ειδικότητες ακούγονται πολύ «πεζές», ας θυμηθούμε μερικές από τις ωραιότερες διαφημιστικές σελίδες των μεγάλων περιοδικών μόδας τα τελευταία χρόνια, με ρούχα, αρώματα, καλλυντικά και καταναλωτικά προϊόντα, για να αναγνωρίσουμε τη σφραγίδα της δουλειάς της AIR Paris.
Εικόνες με δύναμη, αισθητική, δυναμισμό και ερωτισμό, όπως το φλογισμένο Amor Amor, οι νέες καμπάνιες των Acqua di Parma, John Hardy, Kate Moss, όλες οι καμπάνιες των αρωμάτων της Lancôme από την Ινές Σαστρ μέχρι την Kate Winslet για το Trésor, τη σαγηνευτική Anne Hathaway για το Magnifique, την Tζούλια Ρόμπερτς για τον Gianfranco Ferré, τη Σκάρλετ Γιόχανσον για τη Moët & Chandon, τις εξαιρετικές καμπάνιες που για τρία χρόνια (μέχρι το 2008) δημι- ούργησε για την ελληνική Toi & Moi και φυσικά το total-χρυσό-και-leather Couture της Kylie.
Και να σκεφτεί κανείς ότι ένα από τα αγαπημένα γκρουπ του Δημήτρη είναι οι Dead Kennedys…
Για να δείτε όλη τη δουλειά των «τρομερών παιδιών» της AIR Paris μπείτε στο www.airparis.fr
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Είχε παρανόμως μεταβιβαστεί η άδεια σε τρίτο πρόσωπο
Η συναισθηματικά φορτισμένη αναφορά του πρωθυπουργού από την Κρήτη
Προς «πάγωμα» μέχρι νεωτέρας οι αποφάσεις ασύλου για Σύρους
Τα στοιχεία των παραβατών θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ για δύο χρόνια
H Koυμουνδούρου μέχρι στιγμής δεν έχει εκφράσει θέση
Η ομιλία της λίγο μετά τον πρώην πρωθυπουργό
Βέλη κατά της κυβέρνησης εξαπέλυσε ο πρώην πρωθυπουργός, στην πρώτη του παρέμβαση μετά την διαγραφή από τη ΝΔ
Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε το Ρέθυμνο
Τιμήθηκε στα 11α Βραβεία Αυτοδιοίκησης ο πρόεδρος της Βουλής
Συνέντευξη με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη με αφορμή την αυτοβιογραφία του «Στον ίδιο δρόμο»
H ΠτΔ εγκαινίασε τις εργασίες του συνεδρίου «Μεταπολίτευση 1974-2024: 50 χρόνια ελληνική εξωτερική πολιτική»
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ στη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό στη Βουλή
«Τα χρήματα επιστρέφουν σε έργα με κοινωνικό αποτύπωμα», τόνισε ο πρωθυπουργός
Μετά τον Economist εύσημα στην ελληνική οικονομία και από τους Financial Times
Πώς σχολίασε τις καταγγελίες για τα στρατιωτικά νοσοκομεία
Είσαι αποκλεισμένος από τον τραπεζικό δανεισμό; Ο Σταμάτης Βελεγράκης μιλά για τη νέα τάση στον επιχειρηματικό δανεισμό
Mε πρώτο σταθμό το Ρέθυμνο όπου θα μιλήσει για την ανάπτυξη του νομού
Tι είπε για τις δημοσκοπήσεις
Ναι σε συνεργασία με ΠΑΣΟΚ λένε οι ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.