- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Θεσσαλονίκη: Μόνο από τη μπροστινή πόρτα η είσοδος σε λεωφορεία 20 γραμμών
Νέα παρέμβαση για την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής - Αναμένεται να επεκταθεί το μέτρο
Θεσσαλονίκη: Μόνο από τη μπροστινή πόρτα η είσοδος σε λεωφορεία 20 γραμμών, με στόχο την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής - Ποιες εντάσσονται πρώτες στον σχεδιασμό.
Μόνο από τη μπροστινή πόρτα θα εισέρχονται στα λεωφορεία από τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου οι επιβάτες σε 20 γραμμές αστικής και περιαστικής ζώνης του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ, στο πλαίσιο πιλοτικής δράσης, με πρωτοβουλία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), που έχει ως στόχο την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής.
Στο πλαίσιο των μέτρων για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής, ο ΟΑΣΘ αναμένεται να επεκτείνει τον σχεδιασμό και σε άλλες λεωφορειακές γραμμές, αν κριθεί απαραίτητο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του ΟΣΕΘ.
«Είναι γνωστό ότι ο στόλος των αστικών λεωφορείων ανανεώνεται διαρκώς. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα φέρει νέα, καταλυτική βελτίωση στις μετακινήσεις. Ο επιβάτης και ο πολίτης πλέον μπορεί να ανταποδώσει με τη στήριξη του το έργο των αστικών μετακινήσεων και να πληρώνει το εισιτήριο του, που είναι από τα οικονομικότερα στην Ευρώπη.
Ο ΟΣΕΘ, ως Αρχή Μεταφορών, θα καταγράψει τα δεδομένα και σε συνεργασία με το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα αναλύσει τα στοιχεία, προκειμένου να ληφθούν οριστικές αποφάσεις για σειρά παρεμβάσεων», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας.
ΟΑΣΘ: Οι λεωφορειακές γραμμές που εντάσσονται πρώτες στον σχεδιασμό
Οι λεωφορειακές γραμμές που εντάσσονται πρώτες στον σχεδιασμό είναι οι εξής: Νο 4 (Καλαμαριά-Χαριλάου), Νο 7 (Άγιος Ιωάννης-Πανεπιστήμιο), Νο 11Τ (Πυλαία-Χαριλάου), Νο 24 (Πλατεία Ελευθερίας-Χίλια Δένδρα), Νο 26 (Καλλιθέα-Πλατεία Ελευθερίας), Νο 28 (Τ.Σ.Ευκαρπίας-Σκλαβενίτης-Παπαγεωργίου-Πανεπιστήμιο), Νο 30 (Τριανδρία-Αποθήκη), Νο 35 (Μετέωρα-Βενιζέλου), Νο 37 (Ν.Σ.Σ.-Βενιζέλου), Νο 38 (Νέα Ευκαρπία-Αριστοτέλους), Νο 42 (Κορδελιό-Κοιμητήρια Ευόσμου), Νο 43 (Τοπικό Ευόσμου), Νο 53 (Τοπικό Σίνδου), Νο 53 (Τοπικό Σίνδου- Γ' Φάση ΒΙ.ΠΕ.Θ), Νο 59 (Τοπικό Πεύκων), Νο 60 (Πανόραμα-Νέο Πανόραμα), Νο 61 (Χορτιάτης-Διασταύρωση), Νο 90 (Μάλγαρα-Κουφάλια), Νο 91 (Τοπικό Λαγκαδά) και Νο 92 (Κουφάλια-Άθυρα-Ραχώνα).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς ονομαζόταν το πρώτο ελληνικής κατασκευής τρόλεϊ;
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι δικαιούχοι
Μικρή πτώση θερμοκρασίας - Αναλυτική πρόγνωση από το meteo και την ΕΜΥ
Πρόκειται για πολύ δύσκολη μεταφορά διότι απαιτείται ειδικός εξοπλισμός
Η αστυνομία προχώρησε σε μία προσαγωγή υπόπτου
Όπως εξηγεί, ένιωσε την ανάγκη να μιλήσει ανοιχτά
Το συγκεκριμένο τμήμα είχε διακοπεί από τις 11 το πρωί
Ξεκίνησε έρευνα για τις συνθήκες του συμβάντος
Νέος νόμος φέρνει ψηφιακό σύστημα καταγραφής παραβάσεων - Στόχος η πρόληψη τροχαίων
Αναλυτικά οι διακοπές κυκλοφορίας σε βασικές οδούς της πρωτεύουσας την Κυριακή το πρωί
Η πρόγνωση για την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου από το meteo και την ΕΜΥ
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης διασώθηκαν δύο άνθρωποι
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.