- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Οι τραπεζικές κάρτες μετατρέπονται σε εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας
Αντίστροφη μέτρηση για τη μετάβαση στη νέα εποχή των μαζικών μεταφορών
Ως εισιτήρια θα λειτουργούν οι τραπεζικές κάρτες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας - Τα οφέλη για το επιβατικό κοινό και τον ΟΑΣΑ.
Πλησιάζει το τέλος των χάρτινων εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας; Όχι σε απόλυτο βαθμό, αλλά είναι σαφής η κατεύθυνση για την ενίσχυση της χρησιμοποίησης των πλαστικοποιημένων καρτών ATH.ENA Card και προσεχώς των τραπεζικών καρτών, οι οποίες θα λειτουργούν ως εισιτήρια.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όπως ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, σε εκδήλωση εταιρείας, έχει ξεκινήσει μια συνεργασία με τον ανάδοχο του ΑΣΣΚ του ΟΑΣΑ, ώστε το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να «ανοίξει» μέσα από συνεργασία με τράπεζες.
Όπως ανέφερε ο Γ.Γ. Μεταφορών «η τραπεζική κάρτα θα μπορεί να χρησιμοποιείται στο μετρό, στα λεωφορεία και σε όλα τα ΜΜΜ», υπογραμμίζοντας ότι «εργαζόμαστε σε αυτήν την κατεύθυνση, ώστε να μπορέσουμε να συμβασιοποιήσουμε μια τέτοια αλλαγή στο σύστημα που έχουμε δομήσει, είναι ένας τρόπος για να ανοίξουν κι άλλες συνεργασίες».
Σύμφωνα με συγκοινωνιολόγους, η χρήση των τραπεζικών καρτών, όλων των κατηγοριών (πιστωτικές, χρεωστικές, κ.α.) ως εισιτηρίων αποτελεί μια σημαντική εναλλακτική μέθοδο για τους επιβάτες.
Μάλιστα, πριν από χρόνια που υιοθετήθηκε στο Λονδίνο χαρακτηρίστηκε από τους επιβάτες ως «μία από τις σημαντικότερες θετικές εξελίξεις».
Τα οφέλη για τον ΟΑΣΑ από τη χρήση καρτών και όχι χάρτινων εισιτηρίων
Εκτός από τα προφανή οφέλη για τον επιβάτη, αρκετά είναι τα οφέλη και για τον ΟΑΣΑ. Με τη χρήση των τραπεζικών καρτών ως εισιτηρίων, αυτομάτως ο Οργανισμός εξοικονομεί πόρους, καθώς θα περιοριστεί η χρήση των «παραδοσιακών» χάρτινων εισιτηρίων.
Εάν και τα χάρτινα εισιτήρια επαναφορτίζονται, εντούτοις οι περισσότεροι χρήστες των ΜΜΜ τα πετάνε και εκδίδουν νέα.
Αυτό όμως, πέρα από το γεγονός ότι δημιουργεί μια άσχημη εικόνα στα εκδοτήρια και τους σταθμούς, έχοντας και αρνητικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ωθεί τον ΟΑΣΑ στη προμήθεια κι άλλων χάρτινων εισιτηρίων, τα οποία είναι κοστοβόρα.
Για τον λόγο αυτό εκτιμάται ότι θα ενταθούν οι προσπάθειες για την αλλαγή της συμπεριφοράς των επιβατών, με στόχο τη διάδοση της χρήσης των πλαστικοποιημένων καρτών ATH.ENA Card (προσωποποιημένων και μη), αλλά και της επαναφόρτισης των εισιτηρίων (η διαδικασία είναι εξαιρετικά εύκολη).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η πρόγνωση για τις επόμενες ημέρες
Τεράστιοι όγκοι νερού από την κακοκαιρία «Byron» έσπασαν τα αναχώματα
Τραυματίστηκε ένας αστυνομικός από ρίψη πέτρας και μεταφέρθηκε στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
Πότε ξεκινά η επαναλειτουργία της βασικής γραμμής
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού το Σαββατοκύριακο
Από το μεσημέρι η στάθμη του ποταμού έχει ανέβει δύο μέτρα
Οι σταθμοί αυτοί θα κλείσουν εκ νέου στις 17:00
Γιατροί «στόχευαν» ΑΜΚΑ για εικονικές συνταγογραφήσεις
Υπερχείλισε χείμαρρος στη Φοινικούντα
Βροχοπτώσεις άνω των 40–50 mm/ώρα στην Αττική από την κακοκαιρία Byron
Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σε πολλές περιοχές της χώρας
Ομάδα αγροτών προσπάθησε να περάσει τον αστυνομικό κλοιό και να κινηθεί προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Τι ζητά ο δήμαρχος από τον Νίκο Χαρδαλιά
Συνεχίζονται οι ισχυρές βροχοπτώσεις - Οδηγίες για ασφάλεια και δικαιώματα
Πού έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία
Δεν μπορούσε να προσεγγίσει Super Puma λόγω των καιρικών συνθηκών
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.