- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Νεκρός ο άνδρας στη Θεσσαλονίκη που έπεσε από μπαλκόνι
Στο νοσοκομείο και ένας 19χρονος που βρέθηκε στο κενό
Στη Θεσσαλονίκη ένας 60χρονος άνδρας έπεσε από μπαλκόνι, χάνοντας τη ζωή του. Στο νοσοκομείο νοσηλεύεται και ένας 19χρονος που βρέθηκε στο κενό.
Την ζωή του έχασε ένας άνδρας, περίπου 60 ετών, στην ανατολική Θεσσαλονίκη, ο οποίος έπεσε από μπαλκόνι οικοδομής λίγο πριν από τις 09.00 το πρωί, σήμερα Σάββατο (05.02).
Υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες ο άνδρας έπεσε από μεγάλο ύψος σε πρασιά στην οδό Γραβιάς 46.
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και κινητή μονάδα, ωστόσο ο άνδρας είχε καταλήξει. Περίπου την ίδια ώρα, στην οδό Κωνσταντινουπόλεως στην Τούμπα, ένας 19χρονος έπεσε από τον πέμπτο όροφο πολυκατοικίας, επίσης κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο νεαρός νοσηλεύεται εκτός κινδύνου στο ΑΧΕΠΑ.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η τραγωδία γράφτηκε στο λιμάνι του Πειραιά τον Σεπτέμβριο του 2023
Eπιχειρούν 118 πυροσβέστες, 11 αεροσκάφη, 3 ελικόπτερα
Οι πολίτες καλούνται να μην ανοίγουν το αρχείο
10 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα επιχειρούν στο σημείο
Σε γενική επιφυλακή οι αρμόδιες υπηρεσίες
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικής προσφοράς και υπευθυνότητας της ION
Οι πρώτες πληροφορίες
Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας της
Επί 20 μέρες οι 43χρονος έπαιζε θέατρο
Άνοιξε για τους πεζούς το κομμάτι από την Τσιμισκή έως τη Μητροπόλεως - Συνεχίζονται οι εργασίες
Ο ρόλος των βοριάδων που φυσούν στο Αιγαίο
Εις βάρος της έχει σχηματιστεί δικογραφία για κακούργημα
Σε ιδιωτικό ναυπηγεία εκδηλώθηκε η πυρκαγιά
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.