- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
1555: Η νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης από το Υπ. Εργασίας
Τέθηκε σε δοκιμαστική λειτουργία
Το 1555 νέα γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης από το Υπ. Εργασίας - Δοκιμαστική λειτουργία και εξυπηρέτηση πολιτών από e-ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ.
Το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και ο ενιαίος τηλεφωνικός αριθμός 1555 τέθηκαν σήμερα σε δοκιμαστική λειτουργία.
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο θα ενοποιήσει τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, καθώς και στους εποπτευόμενους φορείς, με στόχο να προσφέρει άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες. Θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες.
Η πρώτη δοκιμαστική φάση λειτουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου ξεκινά σήμερα και αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Τον Σεπτέμβριο, και με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου εντός του Αυγούστου, θα ενταχθεί στο τηλεφωνικό κέντρο και το σύνολο των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ, κ.λπ.).
Επιπρόσθετα, δρομολογούνται νέες ψηφιακές εφαρμογές για κινητά, αναμόρφωση ιστοσελίδων, chatbox, κ.ά., με στόχο την συνολική αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, κάνοντας πράξη τη μετάβαση του Υπουργείου και των υπηρεσιών του στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή.
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «Το 1555 είναι μια γραμμή για να βγάζεις άκρη με τις υπηρεσίες και τους οργανισμούς του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Είναι κάτι που το χρωστούσαμε εδώ και 10ετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαχρονικά και αισθάνονται αβοήθητοι στη μέση του πελάγους. Ξεκινάμε λοιπόν σήμερα με ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, επαγγελματικό, το οποίο θα δίνει γρήγορες απαντήσεις και θα εξυπηρετεί πραγματικά τους πολίτες. Σε πρώτη φάση ξεκινάμε με μια δοκιμαστική λειτουργία. Αλλά στα τέλη Σεπτεμβρίου το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί πλήρως, εξυπηρετώντας ουσιαστικά και γρήγορα τους Έλληνες πολίτες».
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το ερώτημα, τελικά, δεν είναι μόνο τι θα δείξει η διερεύνηση
Μέτρα κατά της δημογραφικής συρρίκνωσης λαμβάνει η δημοτική αρχή
Για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών κατά τη νυχτερινή διασκέδαση - Ποιες γραμμές λεωφορείων εντάσσονται στο μέτρο
Συννεφιασμένο σκηνικό σε όλη τη χώρα - Πού θα εκδηλωθούν καταιγίδες
Εκπαιδευτικές δράσεις για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές στις 24 Δεκεμβρίου
Τι δείχνουν οι τάσεις για τον καιρό των γιορτών
Με κάρτες Mastercard, κινητό τηλέφωνο ή φορητή συσκευή
Αφορά τη μη προσκόμιση του βίντεο από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης
Απομακρύνονται τα ...«Πασχούγεννα»
Η πρέσβειρα των ΗΠΑ παρακολούθησε το παιχνίδι με τη Χάποελ από τις θέσεις δίπλα στο παρκέ
Ο καθηγητής Γλωσσολογίας θέτει το ερώτημα: «Μπορούμε να βλέπουμε μέσα από τις λέξεις;»
Ποια είναι η κατάσταση της υγείας του και που θα μεταφερθούν
«Η διαγραφή μου από το ΣΥΡΙΖΑ είναι το μόνο θετικό που προέκυψε από αυτό το ζήτημα»
«Ακόμα νιώθω ότι είμαστε μαζί - Είναι γύρω μου και μου λέει τα δικά του»
Η ΕΥΔΑΠ εισηγείται από το 2026 διπλασιασμό παγίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.