- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Βανδάλισαν την ελληνική σημαία στη ΔΕΘ (εικόνες)
Είχε τοποθετηθεί για την επέτειο της 25ης Μαρτίου
Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι βανδάλισαν την ελληνική σημαία με μπογιές στη ΔΕΘ.
Άγνωστοι πέταξαν μαύρη μπογιά στην ελληνική σημαία που τοποθέτησε η διοίκηση της ΔΕΘ – Helexpo, στην πύλη Εμπορίου με αφορμή τη συμπλήρωση 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση.
Η μεγάλη ελληνική σημαία τοποθετήθηκε λίγες ημέρες πριν από την επέτειο της 25ης Μαρτίου στην πρόσοψη της πύλης της ΔΕΘ επί της οδού Εγνατία.
Οι φωτογραφίες του thestival.gr
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι πρέπει να προσέξετε
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Το περιστατικό τέθηκε υπό έλεγχο μερικά λεπτά αργότερα
Εκκενώνεται το κτίριο - Άμεση η επέμβαση της Πυροσβεστικής
Ισχυρές δυνάμεις της πυροσβεστικής στο σημείο
Πώς θα κινούνται οι συρμοί και η προσωρινή λεωφορειακή γραμμή Χ21
Βήμα-βήμα η διαδικασία - Η πλατφόρμα για την καταχώρηση της δήλωσης
Πέντε άτομα οδηγήθηκαν στον ανακριτή
Αντιμετωπίστηκαν ταυτόχρονες εστίες σε πολλές περιοχές της χώρας
Η γυναίκα ομολόγησε την πράξη της
Αυξημένες περιπολίες και απαγόρευση κυκλοφορίας σε δάση και «ευπαθείς» περιοχές
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο - Πνέουν ισχυροί άνεμοι
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Συνεχίζει κανονικά το δρομολόγιό του για τη Σούδα
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Μήλου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.