- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Πληροφορίες για 190 νεκρούς: Κατέληξε 71χρονη στην Αλεξανδρούπολη
Το έβδομο θύμα από τον Εχινό Ξάνθης
Πληροφορίες για ακόμα μία νεκρή στην Αλεξανδρούπολη από κορωνοϊό. Στα 190 συνολικά τα θύματα του κορωνοϊού στην Ελλάδα.
Τους 190 φαίνεται πως έφτασαν στην Ελλάδα οι νεκροί από κορωνοϊό, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, μια γυναίκα, ηλικίας 71 ετών, που νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης κατέληξε τη νύχτα της Παρασκευής προς Σάββατο.
Η γυναίκα έπασχε από υποκείμενα νοσήματα αν και αρχικά δεν έχει γίνει γνωστό αν κατάγεται από την Ξάνθη ή τη Ροδόπη, όπου έχει παρατηρηθεί έξαρση του κορωνοϊο, τελικά σύμφωνα με το Mega, η ηλικιωμένη καταγόταν από τον Εχινό Ξάνθης και συγκεκριμένα από τον δήμο Μύκης. Είναι η έβδομη νεκρή μέσα στην εβδομάδα από τη συγκεκριμένη περιοχή. Σημειώνεται ότι τα κρούσματα κορωνοϊού από τις συγκεκριμένες περιοχές, που χρήζουν νοσηλίας μεταφέρονται στο Πανεπιστημιάκο Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η τραγωδία γράφτηκε στο λιμάνι του Πειραιά τον Σεπτέμβριο του 2023
Eπιχειρούν 118 πυροσβέστες, 11 αεροσκάφη, 3 ελικόπτερα
Οι πολίτες καλούνται να μην ανοίγουν το αρχείο
10 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα επιχειρούν στο σημείο
Σε γενική επιφυλακή οι αρμόδιες υπηρεσίες
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικής προσφοράς και υπευθυνότητας της ION
Οι πρώτες πληροφορίες
Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας της
Επί 20 μέρες οι 43χρονος έπαιζε θέατρο
Άνοιξε για τους πεζούς το κομμάτι από την Τσιμισκή έως τη Μητροπόλεως - Συνεχίζονται οι εργασίες
Ο ρόλος των βοριάδων που φυσούν στο Αιγαίο
Εις βάρος της έχει σχηματιστεί δικογραφία για κακούργημα
Σε ιδιωτικό ναυπηγεία εκδηλώθηκε η πυρκαγιά
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.