- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Πέθανε ασθενής με κορωνοϊό στο ΑΧΕΠΑ - Στους 169 οι νεκροί
Το νέο θύμα του Covid-19 στην Ελλάδα ήταν 79 ετών
Στους 169 οι νεκροί από κορωνοϊό στην Ελλάδα - Πέθανε 79χρονος ασθενής στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
Ένας ασθενής με κορωνοϊό πέθανε στο ΑΧΕΠΑ, την Παρασκευή 22 Μαΐου 2020, σύμφωνα με πληροφορίες.
Μετά από αυτήν τη θλιβερή εξέλιξη, οι νεκροί από κορωνοϊό στην Ελλάδα έφθασαν τους 169.
Όπως έγινε γνωστό, ο ασθενής που νοσηλευόταν με κορωνοϊό στο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης και άφησε την τελευταία του πνοή, ήταν 79 ετών. Ο ηλικιωμένος έπασχε από υποκείμενα νοσήματα, όπως χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια και αρτηριακή υπέρταση.
Υπενθυμίζεται ότι την Πέμπτη 21 Μαΐου 2020 το Υπουργείο Υγείας ανακοίνωσε 3 νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα κορωνοϊού στην Ελλάδα.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η τραγωδία γράφτηκε στο λιμάνι του Πειραιά τον Σεπτέμβριο του 2023
Eπιχειρούν 118 πυροσβέστες, 11 αεροσκάφη, 3 ελικόπτερα
Οι πολίτες καλούνται να μην ανοίγουν το αρχείο
10 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα επιχειρούν στο σημείο
Σε γενική επιφυλακή οι αρμόδιες υπηρεσίες
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικής προσφοράς και υπευθυνότητας της ION
Οι πρώτες πληροφορίες
Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας της
Επί 20 μέρες οι 43χρονος έπαιζε θέατρο
Άνοιξε για τους πεζούς το κομμάτι από την Τσιμισκή έως τη Μητροπόλεως - Συνεχίζονται οι εργασίες
Ο ρόλος των βοριάδων που φυσούν στο Αιγαίο
Εις βάρος της έχει σχηματιστεί δικογραφία για κακούργημα
Σε ιδιωτικό ναυπηγεία εκδηλώθηκε η πυρκαγιά
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.