- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
«Μάχη» για ένα ποτό σε μαγαζιά της Θεσσαλονίκης - Έπεσαν πρόστιμα
Πλήθος κόσμου για άλλο ένα βράδυ στο κέντρο της πόλης - Δεν τηρήθηκαν οι αποστάσεις
Κορωνοϊός - Άρση μέτρων: Συνωστισμός για ένα ακόμη βράδυ έξω από καταστήματα με take away στη Θεσσαλονίκη - Συστάσεις και πρόστιμα από τους αστυνομικούς.
Την επέμβαση της ΕΛ.ΑΣ προκάλεσαν για ακόμα ένα βράδυ, οι εικόνες συνωστισμού έξω από καταστήματα με take away ποτά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το GRTimes.gr, αστυνομικές δυνάμεις βρέθηκαν για τρίτο βράδυ στις οδούς Μητροπόλεως και Καρόλου Ντηλ, καθώς παρέες νεαρών πίνουν ποτά σε πλαστικά ποτήρια, μη τηρώντας τις απαραίτητες αποστάσεις.
Η Αστυνομία προχώρησε σε αυστηρές συστάσεις, ενώ κόπηκαν και πρόστιμα ύψους 150 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Συνεχίζει κανονικά το δρομολόγιό του για τη Σούδα
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Μήλου
«Ένιωθα πως είχε κάτι διαφορετικό επάνω του. Είμαι πολύ τυχερή», τόνισε μεταξύ άλλων
Προσωρινή λεωφορειακή γραμμή Χ21, ποιους σταθμούς θα συνδέει
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ποια πεδία θα κινηθούν ανοδικά
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι
Οι φωτογραφίες αποτυπώνουν το μέγεθος της καταστροφής
Η κυκλοφορία στην περιοχή διεξάγεται με μεγάλες καθυστερήσεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.