- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ανοιχτά από την Παρασκευή τρία δημόσια σχολεία σε Ραφήνα και Νέα Μάκρη
Σε μια προσπάθεια να βοηθηθούν γονείς και τα παιδιά που έχουν πληγεί από τις φονικές πυρκαγιές
Ανοιχτά θα είναι από αύριο και θα λειτουργούν τρία δημόσια σχολεία σε Ραφήνα και Νέα Μάκρη, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, σε μια προσπάθεια να βοηθηθούν αυτές τις δύσκολες στιγμές γονείς και τα παιδιά που έχουν πληγεί από τις φονικές πυρκαγιές της Ανατολικής Αττικής.
Όπως είπε ο κ. Γαβρόγλου, από αύριο εκπαιδευτικοί θα βρίσκονται στο πρώτο δημοτικό σχολείο και στο ΕΠΑΛ της Ραφήνας καθώς και στο πρώτο γυμνάσιο Νέας Μάκρης και οι γονείς θα μπορούν να πάνε τα παιδιά τους για δημιουργικές απασχολήσεις αλλά και συζητήσεις.
Παράλληλα, ο υπουργός Παιδείας χαιρέτισε τη συμβολή της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας που αύριο, όπως είπε, και δια του προέδρου, της θα είναι παρούσα «για να συζητήσουν σε αυτές τις πραγματικά ανείπωτα δύσκολες στιγμές που ζούνε γονείς και παιδιά».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τεράστιοι όγκοι νερού από την κακοκαιρία «Byron» έσπασαν τα αναχώματα
Τραυματίστηκε ένας αστυνομικός από ρίψη πέτρας και μεταφέρθηκε στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
Πότε ξεκινά η επαναλειτουργία της βασικής γραμμής
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού το Σαββατοκύριακο
Από το μεσημέρι η στάθμη του ποταμού έχει ανέβει δύο μέτρα
Οι σταθμοί αυτοί θα κλείσουν εκ νέου στις 17:00
Γιατροί «στόχευαν» ΑΜΚΑ για εικονικές συνταγογραφήσεις
Υπερχείλισε χείμαρρος στη Φοινικούντα
Βροχοπτώσεις άνω των 40–50 mm/ώρα στην Αττική από την κακοκαιρία Byron
Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σε πολλές περιοχές της χώρας
Ομάδα αγροτών προσπάθησε να περάσει τον αστυνομικό κλοιό και να κινηθεί προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Τι ζητά ο δήμαρχος από τον Νίκο Χαρδαλιά
Συνεχίζονται οι ισχυρές βροχοπτώσεις - Οδηγίες για ασφάλεια και δικαιώματα
Πού έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία
Δεν μπορούσε να προσεγγίσει Super Puma λόγω των καιρικών συνθηκών
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.