- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Σε εξέλιξη είναι επιχείρηση διάσωσης δύο ορειβατών στον Όλυμπο, οι οποίοι έχουν εγκλωβιστεί από χθες στην περιοχή Στεφάνι, στον Μύτικα. «Μεταβαίνουμε στην περιοχή με 11 ορειβάτες. Είναι δύσκολη η επιχείρηση λόγω και των άσχημων καιρικών συνθηκών» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διοικητής της 8ης ΕΜΑΚ, επιπυραγός Λάμπρος Κίτσιος.
Σύμφωνα με τον κ. Κίτσιο, οι ορειβάτες εγκλωβίστηκαν χθες στην ορθοπλαγιά του Στεφανιού εξαιτίας της βροχόπτωσης και έμειναν εκεί όλο το βράδυ. Σήμερα το πρωί κατάφεραν να ζητήσουν βοήθεια και η Πυροσβεστική Υπηρεσία ειδοποίησε την 8η ΕΜΑΚ, μέλη της οποίας έσπευσαν αμέσως για τη διάσωση των δύο ανδρών.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι αφορούν τα δύο νέα αιτήματα
Οι τρεις φάσεις του εθίμου και ο συμβολισμός
Καίει για περισσότερες από 19 ώρες - Κατέρρευσε τμήμα της οροφής
O αστυνομικός υπέστη κάταγμα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Διήμερο αστάθειας με έντονες βροχές και πτώση της θερμοκρασίας
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου
Αφορά την ίση αμοιβή, τη μισθολογική διαφάνεια και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις
Αύριο η ανακοίνωση των βαθμολογιών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.