- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Την Τρίτη το απόγευμα η κηδεία του 14χρονου που αυτοκτόνησε
Ο έφηβος βρέθηκε την Κυριακή απαγχονισμένος στο μπαλκόνι του σπιτιού του
Την Τρίτη το απόγευμα γονείς, συγγενείς και φίλοι θα αποχαιρετίσουν τον 14χρονο έφηβο από την Αργυρούπολη που έδωσε τέλος στη ζωή του. Ο ανήλικος άφησε σημειώματα στα οποία ανέφερε ότι έπεσε θύμα σχολικού εκφοβισμού και κατονόμαζε έξι άτομα
Η κηδεία του μαθητή θα πραγματοποιηθεί στις 6 το απόγευμα στον ναό του Κοιμητηρίου Αργυρούπολης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νέα τροπή στις έρευνες για το διπλό φονικό
Τι αναφέρουν πηγές του Πυροσβεστικού Σώματος
Όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Δείτε τον χάρτη
Το επόμενο στάδιο περιλαμβάνει την ολοκλήρωση και αξιολόγηση των τεχνικών αναφορών
50 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων
Σε αυξημένη επιφυλακή η Πυροσβεστική
Τα απαραίτητα προσόντα και τα ηλικιακά όρια
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Το χρονικό του συμβάντος
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.