- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Aπαγορεύτηκε διαφήμιση σοκολάτας στη Βρετανία επειδή «προωθούσε την επικίνδυνη οδήγηση»
To επίμαχο βίντεο
Aπαγορεύτηκε διαφήμιση σοκολάτας στη Βρετανία επειδή «προωθούσε την επικίνδυνη οδήγηση»
Μια τηλεοπτική διαφήμιση για τη σοκολάτα Twix απαγορεύτηκε επειδή ενθάρρυνε την επικίνδυνη οδήγηση.
Η διαφήμιση δείχνει έναν άνδρα με μακριά μαλλιά που εμπλέκεται σε μια καταδίωξη με αυτοκίνητα και ένα ατύχημα που έχει ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητό του και ένα πανομοιότυπο, καραμελένιο αυτοκίνητο να σφηνωθούν το ένα πάνω στο άλλο, σαν μια σοκολάτα Twix.
Πέντε καταγγελίες που υποβλήθηκαν κατά της διαφήμισης ανέφεραν ότι ενθάρρυνε την επικίνδυνη οδήγηση και ήταν ανεύθυνη.
Η Mars-Wrigley, ιδιοκτήτρια της Twix, υποστήριξε ότι η διαφήμιση είχε «κινηματογραφική παρουσίαση» και διαδραματιζόταν σε έναν «παράλογο, φανταστικό και απομακρυσμένο από την πραγματικότητα κόσμο», κάτι που επιβεβαίωσε και η Clearcast, η μη κυβερνητική οργάνωση που εγκρίνει τις διαφημίσεις πριν από τη μετάδοσή τους.
Ωστόσο, η Αρχή Διαφάνειας στη Διαφήμιση (ASA) αποφάσισε ότι η διαφήμιση «δεν πρέπει να εμφανιστεί ξανά» στην τρέχουσα μορφή της, επειδή «επιδοκιμάζει την επικίνδυνη οδήγηση».
Αν και η ASA αναγνώρισε ότι τον φανταστικό χαρακτήρα της διαφήμισης, διαφώνησε με το πρώτο μισό του βίντεο, το οποίο έδειχνε οδήγηση «που φαινόταν να παραβιάζει τις νομικές απαιτήσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας».
Ανέφερε ότι υπήρχε «έμφαση στην ταχύτητα», συμπεριλαμβανομένου του «γρήγορου ρυθμού και της μουσικής» στην καταδίωξη με αυτοκίνητα, επισημαίνοντας τα «ορατά σημάδια από ολίσθηση» που άφησαν στο δρόμο.
Ο γίγαντας των γλυκών, που είναι επίσης ιδιοκτήτης των M&Ms, Celebrations και Maltesers, πρόσθεσε ότι η Twix είναι γνωστή για το χιούμορ της, το οποίο αντικατοπτρίζεται στη διαφήμιση.
Η τελική σκηνή δείχνει μια μπάρα Twix να πέφτει από τις ηλιοροφές των δύο αυτοκινήτων, πριν αυτά απομακρυνθούν - με τη μπάρα να παραμένει κολλημένη - και με το σλόγκαν «δύο είναι καλύτερα από ένα».
Από την πλευρά της, η Clearcast δήλωσε στην ASA ότι το στυλ του βίντεο καθιστούσε σαφές ότι δεν προοριζόταν να μιμηθεί ούτε υπονοούσε ότι «η ασφαλής οδήγηση είναι βαρετή».
Στην απόφασή της, η ASA ανέφερε ότι ζήτησε από τη Mars «να μην συγχωρεί ή ενθαρρύνει την ανεύθυνη οδήγηση που ενδέχεται να παραβιάζει τις νομικές απαιτήσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στις διαφημίσεις της».
Πηγή: BBC
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αίσθηση έχει προκαλέσει η δικαστική απόφαση στην Ιταλία
Κατά τη διάρκεια της κλήρωσης του Μουντιάλ του 2026
Τι ερευνά το Υπουργείο Γεωργίας της χώρας
Η πρωταγωνίστρια του Country Ever After πέθανε σε ηλικία 45 ετών από καρκίνο του παχέος εντέρου
Στα όριά του το βρετανικό σύστημα υγείας
Ποιες δυνάμεις αντιδρούν και τι φοβούνται ρυθμιστές, παραγωγοί και ανταγωνιστές
Σκληρή επίθεση κατά της ΕΕ και της μεταναστευτικής πολιτικής
Το βίντεο που κάνει το γύρο του διαδικτύου
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Τι αποκάλυψε ο γιος του Αλεσάντρο Κοστακούρτα
Τέθηκε υπό παρακολούθηση για μέρες, μέχρι το πανάκριβο κόσμημα να… επιστρέψει χωρίς ιατρική επέμβαση
Περιορίζονται δραστικά οι πτήσεις εξωτερικού προς το Καράκας
Συνεδριάζει σήμερα δικαστήριο του Παρισίου για την αναστολή λειτουργίας του
Η ιστορία της Emma άνοιξε συζήτηση για τις οργανωμένες κλοπές κινητών στο Λονδίνο και τον ρόλο των social media στην ταυτοποίηση δραστών
Οι ιστορικές αλήθειες και η διατήρηση ενός εθνικού μυθιστορήματος
Συναγερμός στις ιρλανδικές αρχές
Σε δύσκολη θέση ο πρωθυπουργός της χώρας
Τα έγγραφα δείχνουν ότι η Χαμάς επιδίωξε να εκμεταλλευτεί το έργο των ΜΚΟ για στρατιωτικούς σκοπούς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.