- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Singles Day 2024: Η κινεζική εκδοχή της Black Friday χάνει την αίγλη της
Ποια είναι η «γιορτή» του καταναλωτισμού της 11ης Νοεμβρίου
H Κίνα βρίσκεται αντιμέτωπη με ασθενή εγχώρια ζήτηση μετά την πανδημία και οι καταναλωτές έχουν περιορίσει σημαντικά τις αγορές τους
Η «Singles Day», γνωστή και ως «Ημέρα των Εργένηδων» γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 11 Νοεμβρίου. Ξεκίνησε από την Κίνα ως ένας τρόπος να γιορτάσουν οι εργένηδες την ανεξαρτησία τους, αλλά γρήγορα εξελίχθηκε στη μεγαλύτερη ημέρα αγορών παγκοσμίως, ξεπερνώντας ακόμα και την Black Friday και τη Cyber Monday.
Η ονομασία της ημέρας οφείλεται στην ημερομηνία (11/11), με τέσσερα διαδοχικά ψηφία «1», που στην Κίνα είναι σύμβολο των εργένηδων.
Ωστόσο, λιγότερο επιτυχημένη σε σχέση με προηγούμενα χρόνια θεωρούν την φετινή «Singles Day» τόσο οι έμποροι όσο και οι καταναλωτές. Η «Ημέρα των Εργένηδων» καθιερώθηκε το 2009, όταν ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba άρχισε να εφαρμόζει προσφορές στην συγκεκριμένη ημέρα, ώστε να δελεάσει τους καταναλωτές. Στη συνέχεια και άλλες δημοφιλείς εταιρείες όπως JD Sports υιοθέτησαν την παραπάνω πρακτική.
Παρ' όλο που οι προσφορές της «Singles Day» διαρκούσαν αρχικά μία μόνο ημέρα, οι πλατφόρμες αγορών στην Κίνα ξεκινούν πλέον τις εκπτώσεις εβδομάδες πριν για να αυξήσουν τον όγκο των πωλήσεων. Ωστόσο, εν μέσω της υστέρησης της εγχώριας οικονομίας της Κίνας, που βρίσκεται αντιμέτωπη με ασθενή εγχώρια ζήτηση μετά την πανδημία, οι καταναλωτές έχουν περιορίσει σημαντικά τις αγορές τους.
Σύμφωνα με αναλυτές, τα πρόσφατα μέτρα τόνωσης της οικονομίας της Κίνας δεν κατάφεραν να τονώσουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη. «Ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται να ξοδέψει και περιορίζει τα μεγάλα έξοδα», δήλωσε ο Shaun Rein, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της China Market Research Group στη Σαγκάη.
Πλατφόρμες όπως η JD.com και η Alibaba, συνήθιζαν να δημοσιεύουν την αξία των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν στην εκπτωτική περίοδο, αλλά πλέον έχουν σταματήσει να αποκαλύπτουν το συνολικό ποσό. Πάντως, η αύξηση ήταν σε διψήφια επίπεδα και πλέον έχει μειωθεί σημαντικά.
Σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Syntun, ακαθάριστες πωλήσεις εμπορευμάτων το 2023 σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν μόλις κατά 2% σε 1,14 τρισ. γουάν (156,40 δισ. δολάρια).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συνεδριάζει σήμερα δικαστήριο του Παρισίου για την αναστολή λειτουργίας του
Η ιστορία της Emma άνοιξε συζήτηση για τις οργανωμένες κλοπές κινητών στο Λονδίνο και τον ρόλο των social media στην ταυτοποίηση δραστών
Οι ιστορικές αλήθειες και η διατήρηση ενός εθνικού μυθιστορήματος
Συναγερμός στις ιρλανδικές αρχές
Σε δύσκολη θέση ο πρωθυπουργός της χώρας
Τα έγγραφα δείχνουν ότι η Χαμάς επιδίωξε να εκμεταλλευτεί το έργο των ΜΚΟ για στρατιωτικούς σκοπούς
«Πρόκειται για τεράστιο λάθος», δήλωσε ο συνιδρυτής της Microsoft
«Don't look back in anger», προέτρεψε o Φρανκ-Βάλτερ Σταϊνμάιερ
Kαρπός σχέσης του με τη Σβετλάνα Κριβονογκίχ, πρώην καθαρίστρια
Με αφορμή μια δήλωση του αρμόδιου υπουργού
Mεγάλη έρευνα που αφορά συνολικά 13 ονομαστά brands
Συνάντηση του ρώσου προέδρου με τον ινδό πρωθυπουργό, Ναρέντρα Μόντι
1,8 εκατομμύρια άνθρωποι λαμβάνουν τη βασική εισοδηματική στήριξη
Οι Dauvergne εκτρέφουν περίπου 350.000 σαλιγκάρια τον χρόνο
Η επίθεση οδήγησε τελικά στον θάνατο της Ντον Στέρτζες, μητέρας τριών παιδιών
Η γραπτή δήλωσή της μετά τις κατηγορίες για διαφθορά και απάτη
Τα ίχνη του άνδρα χάθηκαν πριν από δύο εβδομάδες
Τι αναφέρει στο ντοκιμαντέρ του Netflix, Sean Combs: The Reckoning
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.