- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Ε.Ε: Η Γερμανία αντιτίθεται στο τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης
Η τελική έγκριση του σχεδίου της ΕΕ για τον τερματισμό της πώλησης νέων αυτοκινήτων και φορτηγών με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035, υποτίθεται ότι θα ήταν μια καθαρά τυπική διαδικασία. Ωστόσο φαίνεται ότι μετατρέπεται σε δύσκολη διαδικασία που θα μπορούσε να ανατρέψει την προσπάθεια του μπλοκ να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τις μεταφορές.
Ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών, Φόλκερ Βίσιγνκ, αγνοώντας την εθιμοτυπική διαδικασία της ΕΕ, προειδοποίησε ότι το Βερολίνο δεν θα υποστηρίξει την τελική έγκριση της συμφωνίας, κάτια που είναι εξαιρετικά σπάνιο δεδομένου ότι το σχέδιο αυτό έχει ήδη διαπραγματευτεί με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και έχει λάβει την έγκριση τόσο από τους ευρωβουλευτές όσο και από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.
Στην προσπάθειά της να μειώσει τις εκπομπές ρύπων κατά 55% έως το 2030 από τα επίπεδα του 1990, η Κομισιόν έχει προτείνει τη μείωση 100% των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα έως το 2035, όπερ σημαίνει πως δεν θα μπορούν να πουληθούν αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης από εκείνη τη χρονιά και μετά και θα είναι όλα ηλεκτρικά.
Η Γερμανία απαιτεί από το εκτελεστικό όργανο της ΕΕ να υποβάλει πρόταση για την εξαίρεση των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα ουδέτερα για το κλίμα, ενώ η Ιταλία είναι γενικά αντίθετη στην απόφαση, όπως η Πολωνία και η Ουγγαρία.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί περίπου το 5% της οικονομίας της χώρας και απασχολεί περισσότερους από 800.000 ανθρώπους. Στην Ιταλία, η αυτοκινητοβιομηχανία συνεισφέρει περίπου το 8,5% στην οικονομία, απασχολώντας περίπου 250.000 ανθρώπους.
Η Ένωση Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) δήλωσε ότι παρακολουθεί “προσεκτικά” τις συζητήσεις για την απαγόρευση και είναι πεπεισμένη ότι η νομοθετική διαδικασία θα ακολουθήσει τον δρόμο της. Ο πληθωρισμός και η τιμή των μπαταριών που αυξάνεται για πρώτη φορά τα τελευταία δέκα χρόνια, σημαίνει ότι η οικονομική προσιτότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κινδυνεύει να γίνει το “μεγαλύτερο εμπόδιο” στη μετάβαση σε μηδενικές εκπομπές.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Την άφησε στο βουνό στους –20°C: ο σύντροφος της ορειβάτισσας οδηγείται σε δίκη
Την ευθύνη για την πράξη ανέλαβε μέσω κοινωνικών δικτύων η οργάνωση Take Back Power
Μια από τις κυρίαρχες μορφές της μεταμοντέρνας αρχιτεκτονικής του τέλους του 20ού αιώνα
Αίσθηση έχει προκαλέσει η δικαστική απόφαση στην Ιταλία
Κατά τη διάρκεια της κλήρωσης του Μουντιάλ του 2026
Τι ερευνά το Υπουργείο Γεωργίας της χώρας
Η πρωταγωνίστρια του Country Ever After πέθανε σε ηλικία 45 ετών από καρκίνο του παχέος εντέρου
Στα όριά του το βρετανικό σύστημα υγείας
Ποιες δυνάμεις αντιδρούν και τι φοβούνται ρυθμιστές, παραγωγοί και ανταγωνιστές
Σκληρή επίθεση κατά της ΕΕ και της μεταναστευτικής πολιτικής
Το βίντεο που κάνει το γύρο του διαδικτύου
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Τι αποκάλυψε ο γιος του Αλεσάντρο Κοστακούρτα
Τέθηκε υπό παρακολούθηση για μέρες, μέχρι το πανάκριβο κόσμημα να… επιστρέψει χωρίς ιατρική επέμβαση
Περιορίζονται δραστικά οι πτήσεις εξωτερικού προς το Καράκας
Συνεδριάζει σήμερα δικαστήριο του Παρισίου για την αναστολή λειτουργίας του
Η ιστορία της Emma άνοιξε συζήτηση για τις οργανωμένες κλοπές κινητών στο Λονδίνο και τον ρόλο των social media στην ταυτοποίηση δραστών
Οι ιστορικές αλήθειες και η διατήρηση ενός εθνικού μυθιστορήματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.