Το πρόβλημα οδικής ασφάλειας στις αστικές περιοχές έγκειται σε προβληματικούς κόμβους και επικίνδυνα οδικά τμήματα
Σταύρος Κωνσταντινίδης
Ο Σταύρος Κωνσταντινίδης είναι Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος. Έχει εργαστεί ως επιστημονικός συνεργάτης στο ΑΠΘ και ως μελετητής δημόσιων και ιδιωτικών έργων. Εχει διατελέσει διοικητής ΥΠΑ, σύμβουλος πολλών Υπουργείων, δημόσιων οργανισμών καθώς και μεγάλων εταιρειών του ιδιωτικού τομέα. Σήμερα διευθύνει τη μελετητική εταιρεία «Σταύρος Κωνσταντινίδης & Συνεργάτες». Είναι αρθρογράφος στην Athens Voice και γράψει τα βιβλία "Ανοιχτές Πόλεις" (2010) και "Έξυπνοι δρόμοι για μια ανθρώπινη πόλη" (2014) απο τις εκδόσεις Athens Voice, "Ο έρωτας στα χρόνια του Σύριζα", (2016), «Δρόμοι σαν ιστορίες” (2016) και «Αναζητώντας την κανονικότητα» (2020) από τις εκδόσεις ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Το έργο προκαλεί ασφυξία στην κυκλοφορία οχημάτων στο κέντρο της πόλης;
Θα δυσκολέψει την καθημερινότητα στο κέντρο ή θα την αναβαθμίσει;
Η επιτυχία του εγχειρήματος της Αθήνας, μπορεί να δείξει ένα νέο δρόμο και ένα νέο υπόδειγμα για τις πόλεις όλης της χώρας
Το ευρωπαϊκό φαινόμενο των Πράσινων δεν βρίσκει αναλογία στην ελληνική πραγματικότητα
Είναι η στιγμή το πρόβλημα να επανεξεταστεί από μηδενική βάση
Πώς η πολιτική τάξη μπορεί να μετατρέψει την κρίση σε ευκαιρία
Την περίοδο 2000-2015 σημειώθηκαν 245.404 τροχαία ατυχήματα, με 22.397 νεκρούς, 32.555 βαριά τραυματισμένους και ανάπηρους
Μυθιστορηματικοί χαρακτήρες, γκραν-γκινιόλ καταστάσεις και βαθιές πολιτικές αναγνώσεις στα άδυτα της Θεσσαλονίκης