- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Την Πέμπτη ανακοινώθηκε η ενσωμάτωση σύντομων αποσπασμάτων βίντεο στη λειτουργία του κοινωνικού δικτύου, το οποίο έως τότε λειτουργούσε αποκλειστικά ως πλατφόρμα ανάρτησης φωτογραφιών. Τη συνέντευξη Τύπου παράθεσε το Facebook, στην έδρα του στο Μένλο Παρκ, καθώς έχει εξαγοράσει το Instagram πέρυσι την άνοιξη, έναντι ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων.
Η αναβάθμιση της εφαρμογής έκανε πρεμιέρα αυθημερόν, σημειώνοντας ιλιγγιώδη επιτυχία, με 5 εκατομμύρια βίντεο να αναρτώνται σε διάστημα μόλις εικοσιτεσσάρων ωρών.
Σύμφωνα με εκπροσώπους του Instagram, μονάχα το πρώτο οκτάωρο λειτουργίας της νέας έκδοσης, αναρτήθηκε υλικό διάρκειας 40 ωρών ανά λεπτό, επίδοση ασφαλώς συνεπικουρούμενη από το μομέντουμ της στιγμής: πρόκειται για την ίδια νύχτα, που οι Μαϊάμι Χιτ κέρδισαν τον τίτλο του NBA. Άφθονοι έσπευσαν να καταθέσουν το βιντεοσκοπημένο τους «ήμουν κι εγώ εκεί».
Από τον απλό μέσο χρήστη του δικτύου, μέχρι σελέμπριτι σαν τον Τζάστιν Μπίμπερ και πολυεθνικές, όπως η Gap, αμέτρητοι χρήστες τροφοδοτούν πλέον καθημερινά το Instagram με κλιπ διάρκειας τριών έως δεκαπέντε δευτερολέπτων, τα οποία «καλλωπίζονται» μέσα από τα δεκατρία φίλτρα επεξεργασίας που προσφέρει η εφαρμογή. Το μέλλον είναι ήδη εδώ, ευτυχώς ή δυστυχώς.
Δ.Κ.
(φωτογραφία: PhotKing στο Flickr)