«Θεσμικές επισκέψεις» στα σχολεία προαναγγέλλει η Χρυσή Αυγή
«Τόνωση του εθνικού φρονήματος στα σχολεία» ζήτησε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, κ. Αντώνης Γρέγος, σε συζήτηση στη Βουλή, επικαλούμενος καταγγελίες «μαθητών, αλλά και γονέων για ανθελληνική προπαγάνδα των καθηγητών ειδικά σε ευαίσθητες περιοχές, όπως είναι η Θράκη». Απευθυνόμενος προς τον υφυπουργό Παιδείας, κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου κάλεσε για δράση στη Θράκη, «που απειλείται άμεσα και έμμεσα από την τουρκική προπαγάνδα. Να μεριμνήσετε και να συστήσετε στους διευθυντές των σχολείων τα καθήκοντά τους».
«Τόνωση του εθνικού φρονήματος στα σχολεία» ζήτησε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, κ. Αντώνης Γρέγος, σε συζήτηση στη Βουλή, επικαλούμενος καταγγελίες «μαθητών, αλλά και γονέων για ανθελληνική προπαγάνδα των καθηγητών ειδικά σε ευαίσθητες περιοχές, όπως είναι η Θράκη». Απευθυνόμενος προς τον υφυπουργό Παιδείας, κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου κάλεσε για δράση στη Θράκη, «που απειλείται άμεσα και έμμεσα από την τουρκική προπαγάνδα. Να μεριμνήσετε και να συστήσετε στους διευθυντές των σχολείων τα καθήκοντά τους».
Μάλιστα ο κ. Γρέγος είπε χαρακτηριστικά «Εμείς, θα κάνουμε επισκέψεις στα σχολεία και μπορούμε να καλύψουμε και τα έξοδα αγοράς σημαιών».
Στη συνέχεια διεμήφθη ο εξής διάλογος, μεταξύ του βουλευτή της ΧΑ και του υφυπουργού Παιδείας:
«Τα σχολεία δεν είναι χώροι επισκέψεων, είναι χώροι εκπαιδευτικής διαδικασίας και οποιοσδήποτε επισκέπτεται σχολεία, αυτό γίνεται κατόπιν αδείας».
«Μιλάμε για θεσμική επίσκεψη» απάντησε ο κ. Γρέγος.
«Και εγώ σ' αυτό απαντώ. Μην έχετε καμία αμφιβολία. Για οποιαδήποτε επίσκεψη οποιουδήποτε σε σχολεία, αυτό γίνεται κατόπιν αδείας. Είναι ο νόμος έτσι» ανταπάντησε ο κ. Παπαθεοδώρου.
«Είμαστε και γονείς» παρενέβη άλλος βουλευτής του κόμματος, ο κ. Ευστάθιος Μπουκούρας. «Και μετέχουμε στα συμβούλια γονέων και κηδεμόνων» συμπλήρωσε ο κ. Γρέγος.
«Οι γονείς συμμετέχουν στους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και με απόλυτη διασφάλιση τόσο της εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και της δημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου. Είναι σαφές αυτό» απάντησε τελικά ο κ. Παπαθεοδώρου.
Λίγο νωρίτερα ο κ. Γρέγος είχε εκφράσει την άποψη ότι «Ο ρόλος του μαθητή και του δασκάλου είναι σαφής και καθορισμένος και για εμάς, πέραν της εκπαίδευσης, θα πρέπει να βασίζεται στο τρίπτυχο των ελληνικών ιδανικών: “Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια”».