- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Από σήμερα αρχίζει η διάθεση των Microsoft Windows 8 στην Ελλάδα.
Τα νέα Windows θα είναι διαθέσιμα στα καταστήματα λιανικής σε δύο εκδόσεις, τα Windows 8 και τα Windows 8 Pro. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν τον νέο Internet Explorer 10, ο οποίος είναι σχεδιασμένος ειδικά για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε συσκευές με οθόνη αφής, ενώ ταυτόχρονα έχει ενσωματωμένες δυνατότητες cloud μέσω του SkyDrive.
Με τα Windows 8, η Microsoft εγκαινιάζει και το Windows Store, το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα για εφαρμογές.
Οι καταναλωτές, που σήμερα διαθέτουν υπολογιστές με Windows XP, Windows Vista ή Windows 7, θα έχουν την ευκαιρία, έως το τέλος του Ιανουαρίου, να «κατεβάσουν» τα Windows 8 Pro στην εκτιμώμενη τιμή των 29,99 ευρώ.
Την ίδια στιγμή, σε περισσότερες από 140 χώρες, προσφέρεται η δυνατότητα αναβάθμισης σε Windows 8 Pro σε υπολογιστές με Windows 7, με ημερομηνία αγοράς μεταξύ 2 Ιουνίου 2012 και 31 Ιανουαρίου 2013, στην τιμή των 14,99 ευρώ, μέσω της προσφοράς Windows Upgrade.
Όπως ανακοινώθηκε από τη Microsoft, για τους επιχειρηματικούς πελάτες, τα Windows 8 Enterprise προσφέρουν νέες δυνατότητες για βελτιωμένη παραγωγικότητα με λειτουργίες, όπως το Windows To Go, το DirectAccess, και το BranchCache, καθώς και ενισχυμένη ασφάλεια σε όλα τα σημεία, με λειτουργίες όπως το BitLocker και το AppLocker.
Παράλληλα, η ομάδα προϊόντων Windows αποκτά και ένα νέο μέλος σχεδιασμένο για υπολογιστές - ταμπλέτες, τα Windows RT, τα οποία θα είναι προ-εγκατεστημένα σε νέες συσκευές.
«Με το λανσάρισμα των Windows 8, η Microsoft αποκαλύπτει τα Windows σχεδιασμένα από την αρχή» υπογράμμισε ο Ερνστ Γιαν Στίγκτερ, διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Ελλάς.
Σύμφωνα με το BBC, περισσότεροι από 1,5 δισεκατομμύρια υπολογιστές και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές χρησιμοποιούν σήμερα μια έκδοση των Windows. Αυτό το γεγονός, καθιστά τα Windows, μακράν το πιο εγκατεστημένο λειτουργικό σύστημα παγκοσμίως.
Ωστόσο, ειδικοί από τον χώρο της πληροφορικής και της τεχνολογίας επισημαίνουν ότι με το λανσάρισμα των νέων Windows, η Microsoft καλείται να αντιμετωπίσει μια διπλή πρόκληση.
Αφενός, πρέπει να πείσει τους μακροχρόνιους χρήστες των Windows να συνηθίσουν να λειτουργούν σε ένα εντελώς διαφορετικό ηλεκτρονικό «περιβάλλον» (interface) και αφετέρου, επιχειρεί να προσελκύσει πελάτες από τη διαρκώς αυξανόμενη -και ιδιαίτερα απαιτητική- αγορά των έξυπνων τηλεφώνων.