- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
#DetoxYourFeed: H καμπάνια της Dove βοηθά τους εφήβους να διώξουν την τοξικότητα από τα social media
Το project έχει αγγίξει ήδη περισσότερους από 82 εκατομμύρια νέους σε 150 χώρες
Dove: Η νέα καμπάνια της εταιρείας στην Ελλάδα #DetoxYourFeed έχει στόχο να ενδυναμώσει τους εφήβους στα social media
Η Dove, η εμβληματική μάρκα ομορφιάς που έχει ως όραμα την προώθηση της αυτοεκτίμησης και της θετικότητας της ομορφιάς του σώματος, ξεκινάει την καμπάνια #DetoxYourFeed στην Ελλάδα για να βοηθήσει τους εφήβους να ενδυναμώσουν τα δικά τους πρότυπα ομορφιάς και να τους ενθαρρύνει να μην ακολουθούν πρότυπα και ανθρώπους που τους κάνουν να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους. Η εκστρατεία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών του Dove Self-Esteem Project να βοηθήσει τους νέους να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για το σώμα τους και να ξεπεράσουν τις αρνητικές επιρροές που είναι διάχυτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έρχεται σε συνέχεια της περσινής καμπάνιας «Reverse Selfie - Let’s change beauty».
Στο πλαίσιο της εκστρατείας #DetoxYourFeed, η μάρκα Dove δημοσίευσε μια δυνατή ταινία μικρού μήκους, Toxic Influence, που ασχολείται με τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τροφοδοτούν τα κορίτσια με τοξικές συμβουλές ομορφιάς. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά σημεία της ταινίας είναι όταν το Dove Self-Esteem Project χρησιμοποίησε το εργαλείο του facial mapping για να απεικονίσει τους γονείς να προωθούν τοξικές συμβουλές ομορφιάς στις κόρες τους, όπως συμβαίνει καθημερινά από τους influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με έρευνα του Dove Self-Esteem Project, 2 στα 3 κορίτσια στις ΗΠΑ ξοδεύουν πάνω από μία ώρα στο Instagram, το TikTok και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή περισσότερο χρόνο από ό,τι ξοδεύουν για προσωπική συναναστροφή με φίλους, ενώ και στην Ελλάδα τα κορίτσια περνούν πάνω από 3 ώρες την ημέρα συνολικά στα social media. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι 1 στα 2 κορίτσια παραδέχεται ότι το εξιδανικευμένο περιεχόμενο ομορφιάς στα feed τους, τους προκάλεσε χαμηλή αυτοεκτίμηση και στην Ελλάδα το 53% των κοριτσιών (14-17) θα εύχονταν να είναι πιο περήφανες για το σώμα τους κι αυτά που τους προσφέρει.
Η εκστρατεία #DetoxYourFeed έχει ως στόχο να υποστηρίξει αυτές τις συζητήσεις μεταξύ γονέων, κηδεμόνων και εφήβων μέσω μιας σειράς ταινιών, εκπαιδευτικού περιεχομένου και συνεργασιών με ανθρώπους που εμπνέουν. Ο «Οδηγός Αυτοπεποίθησης» είναι ένας δωρεάν οδηγός που διατίθεται μέσω του site του Dove και παρέχει εργαλεία σε γονείς και δασκάλους για να ενδυναμώσουν τους νέους που επηρεάζουν και να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους.
«Η μάρκα Dove έχει δεσμευτεί να ενδυναμώνει τους νέους ώστε να οικοδομήσουν θετική αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση», δήλωσε η Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager της μάρκας Dove. «Έχουμε εντοπίσει ένα σαφές πρόβλημα που διαβρώνει την αυτοεκτίμηση των κοριτσιών μας και χρειάζεται άμεση προσοχή και δράση. Δημιουργήσαμε αυτή την καμπάνια #DetoxYourFeed όχι μόνο για να ευαισθητοποιήσουμε γύρω από την ύπουλη φύση των τοξικών συμβουλών ομορφιάς, αλλά και για να βοηθήσουμε τους γονείς να ξεκινήσουν αυτές τις δύσκολες συζητήσεις και να ενδυναμώσουμε τους εφήβους να μην ακολουθούν περιεχόμενο που τους κάνει να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους».
Μέσω πρωτοβουλιών όπως το #DetoxYourFeed, το Dove Self-Esteem Project έχει φτάσει μέχρι σήμερα σε περισσότερους από 82 εκατομμύρια νέους σε 150 χώρες. Το Dove έχει στόχο να βοηθήσει 250 εκατομμύρια παιδιά και εφήβους να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δωρεάν διάθεση υλικού έως το 2030.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την εκστρατεία #DetoxYourFeed και το Οδηγό Αυτοπεποίθησης Dove, επισκεφθείτε το Dove.com.
Πηγές:
ΗΠΑ: Έρευνα που διεξήχθη από την Edelman DXI σε συνεργασία με την Professor Phillippa Diedrichs.
Δείγμα: 524 κορίτσια 10-17 ετών (USA) για την κύρια έρευνα και n=1,027 κορίτσια 10-17 ετών (USA) για την pulse έρευνα.
ΕΛΛΑΔΑ: Έρευνα που διεξήχθη από την Kukuvagia Collective Wisdom Agency , με συνεντεύξεις σε δείγμα τριακοσίων (300) κοριτσιών ηλικίας 10 -17 ετών και τετρακοσίων (400) γυναικών ηλικίας 18-55 τον Δεκέμβρη του 2021.