- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Μετά το Huawei AppGallery έρχεται το Fitify fitness app
Την περσινή χρονιά, το Fitify υπολογίζει ότι βοήθησε να καούν 26 δισεκατομμύρια (!) θερμίδες
Για πρώτη φορά, η Huawei ανοίγει την πόρτα στις εφαρμογές τρίτων εταιρειών, με το λανσάρισμα-ορόσημο του fitness app Fitify.
Μετά το Huawei AppGallery έρχεται το Fitify fitness app στα wearables της Huawei και είναι μόνο η αρχή.
Για πρώτη φορά, η Huawei ανοίγει την πόρτα στις εφαρμογές τρίτων εταιρειών, με το λανσάρισμα-ορόσημο του fitness app Fitify. Η εφαρμογή Fitify, ένα δημοφιλές fitness app για προπονήσεις χωρίς εξοπλισμό γυμναστηρίου, είναι διαθέσιμη σε όλη τη σειρά wearables της Huawei, συμπληρωματικά της αντίστοιχης εφαρμογής που υπάρχει ήδη στο ταχέως αναπτυσσόμενο Huawei AppGallery.
Είναι η πρώτη φορά που μία εταιρεία ανάπτυξης εφαρμογών για smartphones από την Κεντροανατολική Ευρώπη και τη Σκανδιναβική χερσόνησο σχεδιάζει μια εφαρμογή για τα wearables της Huawei. Το Fitify είναι η πρώτη διαθέσιμη εφαρμογή για παρακολούθηση της φυσικής κατάστασης και υγείας που έχει αναπτυχθεί εκτός Κίνας.
Κάνοντας την αρχή με την ενσωμάτωση του Fitify στο βραβευμένο HUAWEI WATCH GT 2 PRO, η Huawei καταδεικνύει την πρόθεση της να φιλοξενήσει εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών (“third-party apps”) στη διεθνή αγορά των wearables της.
To Fitify αντλεί δεδομένα από τις επιστήμες της φυσιοθεραπείας και της φυσικής αγωγής και τα συνδυάζει με αλγόριθμους Τεχνητής Νοημοσύνης και πληροφορικής προκειμένου να σχεδιάσει ένα προσωποποιημένο πρόγραμμα προπόνησης με βάση τις ανάγκες του χρήστη.
Με μια βάση δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 900 ασκήσεις – η μεγαλύτερη ποικιλία ασκήσεων που διατίθεται σε app στο AppGallery – και 200 εκατομμύρια ολοκληρωμένες προπονήσεις, το Fitify βοηθά πάνω από 10 εκατομμύρια χρήστες σε 170 χώρες και σε 18 γλώσσες* να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση. Η εφαρμογή φιλτράρει -με τη βοήθεια ενός AI προγράμματος- την αξιολόγηση που παρέχει ο χρήστης μετά από κάθε προπόνηση, και προσαρμόζεται για καλύτερα αποτελέσματα. Την περσινή χρονιά, το Fitify υπολογίζει ότι βοήθησε να καούν 26 δισεκατομμύρια (!) θερμίδες.
Λανσάροντας το Fitify στα wearables της, η Huawei σηματοδοτεί την πρόθεσή της να συνεργαστεί με προγραμματιστές και εταιρείες προκειμένου να ενσωματώσει εφαρμογές στον κατάλογο των wearables της, ο οποίος εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα προϊόντα. Μέχρι πρότινος, τα wearables της Huawei που πωλούνταν εκτός Κίνας ήταν εξοπλισμένα με εφαρμογές της Huawei, αλλά έπειτα από την κυκλοφορία του HUAWEI Watch GT2 Pro τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική της και πλέον είναι ανοιχτή σε συνεργασίες με παρόχους περιεχομένου και τρίτους κατασκευαστές εφαρμογών.
«Στην Κίνα κατέχουμε το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς των wearables, ενώ αναπτυσσόμαστε ταχύτατα στην προϊοντική αυτή κατηγορία και σε άλλες χώρες» δήλωσε ο Derek Yu, Αντιπρόεδρος της Huawei Κεντροανατολικής Ευρώπης και Σκανδιναβικής χερσονήσου της Huawei Consumer Business Group. «Το τρίτο τρίμηνο του 2020, προμηθεύσαμε την παγκόσμια αγορά με 10,7 εκατομμύρια wearables, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξεως του 88,1% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και μερίδιο αγοράς 19,5%. Λανσάροντας το Fitify ως την πρώτη third-party εφαρμογή στη σειρά wearables στέλνουμε ένα μήνυμα στους προγραμματιστές και κατασκευαστές ποιοτικών εφαρμογών: Τα wearables μας γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή -αν θέλετε να επωφεληθείτε, γίνετε μέρος του οικοσυστήματος των συσκευών και του Huawei AppGallery».
Για να αναδειχθεί καλύτερα η εφαρμογή στο AppGallery, το Fitify χρησιμοποίησε πέντε εργαλεία ενσωμάτωσης που έχουν αναπτύξει τα Huawei Mobile Services:
- το Account Kit, το οποίο επιτρέπει στους προγραμματιστές απλή, ασφαλή,γρήγορη σύνδεση και ταυτοποίηση
- το Push Kit, το οποίο εγκαθιστά ένα κανάλι ανταλλαγής μηνυμάτων από το cloud προς τις συσκευές, πράγμα που επιτρέπει στους προγραμματιστές να στέλνουν μηνύματα εντός των εφαρμογών τους, για να αυξήσουν το ενδιαφέρον των χρηστών
- Το In-App-Purchases Kit, το οποίο διευκολύνει την πραγματοποίηση αγορών εικονικών προϊόντων με μεθόδους εύκολης πληρωμής
- το Analytics Kit, το οποίο χρησιμοποιεί προεγκατεστημένα μοντέλα ανάλυσης δεδομένων προκειμένου οι προγραμματιστές να κατανοήσουν σε βάθος τους χρήστες, τα προϊόντα και το περιεχόμενο
- Το Wear Engine, το οποίο διευκολύνει τη διάδραση μεταξύ smartphone και wearable συσκευής για καλύτερη εμπειρία χρήση.
Η Huawei σκοπεύει να λειτουργήσει ως κεντρικό hub τεχνικής υποστήριξης για όλους τους παρόχους περιεχομένου και να σταθεί αρωγός κατά τη διάρκεια όλου του «κύκλου εργασιών», από την αρχική ιδέα και τον σχεδιασμό, μέχρι τη διανομή, τον χειρισμό λειτουργίας και την ανάλυση δεδομένων.
* To Fitify διατίθεται στις εξής γλώσσες: αγγλικά, αραβικά, τσέχικα, ολλανδικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ιαπωνικά, κορεάτικα, νορβηγικά, περσικά, πολωνικά, πορτογαλικά, ρώσικα, σλοβενικά, ισπανικά και τούρκικα.