- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Με ιδιαίτερη επιτυχία και μαζική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Social Media Awards 2017, με σκοπό την επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στα social media των brands και των agencies.
Η Lidl Hellas έδωσε δυναμικά το παρόν κατακτώντας 5 βραβεία, ένα εκ των οποίων gold, στις παρακάτω κατηγορίες:
Other Social Media Platforms
GOLD – Best use of LinkedIn: Lidl - # ItsBetterAtLinkedIn
Ο Τομέας Recruiting διαχειρίζεται το LinkedIn Page, επικοινωνώντας με διαφάνεια κι ενημερώνοντας υποψήφιους για ευκαιρίες καριέρας στη Lidl Hellas, δρομολογώντας παράλληλα με ενέργειες Recruitment και καμπάνιες για την ανάδειξη και εδραίωση του Employer Brand στην ελληνική αγορά εργασίας.
Other Social Media Platforms
SILVER – Best use of Snapchat
Έχοντας εντάξει το Snapchat στη στρατηγική επικοινωνίας της εταιρείας ήδη από τον Ιούνιο του 2016, η Lidl Hellas αποδείχθηκε πρωτοπόρος στο χώρο των social media για ολόκληρο τον κλάδο λιανεμπορίου της χώρας, καθώς υπήρξε από τις πρώτες εταιρείες που αξιοποίησαν το νέο και ανερχόμενο αυτό μέσο. Μέσα από αυτό το κανάλι, της δόθηκε η ευκαιρία να έρθει σε επαφή με ένα κοινό νεαρότερης ηλικίας με τρόπο άμεσο, χαλαρό και διασκεδαστικό.
Best on Instagram
SILVER – Best Overall Presence on Instagram
Το Instagram αποτελεί για τις επιχειρήσεις “place to be”, μιας και έχει πάρα πολλούς fans οι οποίοι αναζητούν έμπνευση και κίνητρο μέσα από φωτογραφίες υψηλής αισθητικής που μπορεί να απαθανατίζουν ακόμα και τα πιο απλά αντικείμενα της καθημερινότητας. Με το ιδιαίτερο στιλ του, έχει δώσει τη δυνατότητα στο κοινό να γνωρίσει μια διαφορετική πλευρά της εταιρείας, χωρίς τη μορφή του hard selling. Αντιθέτως, η παρουσία της Lidl Hellas στο Instagram εστιάζει στην προβολή προϊόντων κυρίως ιδιωτικής ετικέτας με τρόπο απλό και συνάμα καλαίσθητο, κάτι το οποίο δείχνει να έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των πάνω από 10.000 φίλων της εκεί.
Best Use of Social Media for a Consumer Brand
SILVER – Best in Retail/ e Commerce: Social Media for a Customer Brand – per Industry – Best in Retail
Το κοινό των social media μπορεί να τη βρει πλέον στο Facebook, στο Twitter, στο Instagram, στο Snapchat, στο Linked In και στο YouTube.
Μέσω αυτών των διαφορετικών λογαριασμών, η Lidl επιδιώκει όχι απλώς να παρουσιάσει τα προϊόντα της, τις εβδομαδιαίες προσφορές και τα εταιρικά της νέα, αλλά να «χτίσει» σχέσεις και προσωπική επαφή με το κοινό της ερχόμενη σε άμεση επαφή μαζί τους. Για το λόγο αυτό κάθε ένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιεί η Lidl Hellas διέπεται από ξεχωριστή, ολοκληρωμένη στρατηγική, που συμβάλλει στη σύσταση της ενιαίας εικόνας της εταιρείας.
Best use of Social Media for PR
BRONZE – Issues & Crisis Management
Οι περίοδοι επικοινωνιακών κρίσεων, κατά τις οποίες πολλοί χρήστες επιλέγουν να απευθυνθούν στην εταιρεία μέσω Facebook ή Twitter, δεν αποτελούν εξαίρεση στην πάγια τακτική της να μη μένει κανένα σχόλιο αναπάντητο στις σελίδες της. Έτσι, είναι πάντα σε εγρήγορση, ώστε να επικοινωνεί με τους χρήστες των social media άμεσα και να απαντά σε κάθε τους απορία ή σχόλιο. Με αυτόν τον τρόπο τα social media συμβάλλουν τα μέγιστα στη διαχείριση κρίσεων με στόχο πάντα την αποκατάσταση της αλήθειας μέσα από εποικοδομητικούς διαλόγους που προκύπτουν με τους χρήστες.
www.lidl-hellas.gr, www.facebook.com/lidlgr/, www.twitter.com/Lidl_Hellas_, www.instagram.com/lidl_hellas, www.linkedin.com/company/lidl-hellas, https://www.youtube.com/user/lidlhellas
Snapchat: Lidlhellas