Visual Browsing
Ρωτάμε δυο φορές αν είσαι καλά… καλού-κακού!

Ρωτάμε δυο φορές αν είσαι καλά… καλού-κακού!

#AskTwice: Μια καμπάνια του «Time to Change» για όσους δεν λένε την αλήθεια με την πρώτη

Έρευνες δείχνουν ότι ο μέσος Βρετανός δηλώνει ψευδώς ότι «είμαι καλά» έως και 14 φορές μέσα σε μια εβδομάδα. Με αυτό το πολύτιμο εύρημα, η καμπάνια της ΜΚΟ Time to Change βασίστηκε γύρω από την ανάγκη να «αποκαλύψουμε» το πώς αισθάνεται κάποιος πραγματικά, προσπαθώντας να απαλλάξει το κοινωνικό στίγμα το οποίο σχετίζεται με θέματα ψυχικής υγείας.

If your mate's acting differently, #AskTwice

Δύο φίλοι συνδυάζονται με το φλεγματικά χιουμοριστικό σενάριο που καταλήγει σε ένα συμπέρασμα που χρειάζεται να μας αφυπνίσει για τους συνανθρώπους μας.

Με τίτλο «Ask Twice», η καμπάνια ζητάει από τους ανθρώπους να ρωτούν δύο φορές αν κάποιος είναι καλά, να αφουγκράζονται την κατάστασή του και να δρουν όταν χρειάζεται κάποιος ψυχολογική βοήθεια.

Σχετικα
Συμμαχία εταιρειών και στελεχών για το Brain Regain
Συμμαχία εταιρειών και στελεχών για το Brain Regain

Embedded rich media on Twitter

Embedded rich media on Twitter

Embedded rich media on Twitter

Πλέον του εξαιρετικά ευρηματικού σεναρίου και της ταινίας που υπογράφει η βρετανική Ogilvy, η καμπάνια ολοκληρώθηκε στα social media και poster ads σε pubs. Η ευαισθητοποίηση όμως των Βρετανών έχει μεγάλο ενδιαφέρον, αφού πολίτες από όλο το Ηνωμένο Βασίλειο έκαναν έκκληση στα κοινωνικά δίκτυα, όσοι υποφέρουν από την ψυχική τους υγεία να σπάσουν τη σιωπή τους και να δηλώσουν πως είναι καλό να μην είναι καλά.

Embedded rich media on Twitter

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Ex Libris
Ex Libris
Ιανός
21.04.2019
Ex Libris
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5