Ρωτάμε δυο φορές αν είσαι καλά… καλού-κακού!
#AskTwice: Μια καμπάνια του «Time to Change» για όσους δεν λένε την αλήθεια με την πρώτη
Έρευνες δείχνουν ότι ο μέσος Βρετανός δηλώνει ψευδώς ότι «είμαι καλά» έως και 14 φορές μέσα σε μια εβδομάδα. Με αυτό το πολύτιμο εύρημα, η καμπάνια της ΜΚΟ Time to Change βασίστηκε γύρω από την ανάγκη να «αποκαλύψουμε» το πώς αισθάνεται κάποιος πραγματικά, προσπαθώντας να απαλλάξει το κοινωνικό στίγμα το οποίο σχετίζεται με θέματα ψυχικής υγείας.
Δύο φίλοι συνδυάζονται με το φλεγματικά χιουμοριστικό σενάριο που καταλήγει σε ένα συμπέρασμα που χρειάζεται να μας αφυπνίσει για τους συνανθρώπους μας.
Με τίτλο «Ask Twice», η καμπάνια ζητάει από τους ανθρώπους να ρωτούν δύο φορές αν κάποιος είναι καλά, να αφουγκράζονται την κατάστασή του και να δρουν όταν χρειάζεται κάποιος ψυχολογική βοήθεια.
Sometimes we say we're fine when we're not. So if you're mate's acting differently, ask twice.
— Time to Change (@TimetoChange) October 1, 2018
Carl shares 5 ways to #AskTwice: https://t.co/xaX7nqy8sO pic.twitter.com/2LyNlzpVTs
It's #WorldBalletDay, but don't dance around the topic of mental health. If your friend's acting differently, #AskTwice pic.twitter.com/ZEaDlqVV1Q
— Time to Change (@TimetoChange) October 2, 2018
“Asking twice is a simple, effective way to show our friends and family members that we are asking for real; that we are ready to listen, whether that’s now or whenever they’re ready.” #AskTwice https://t.co/t6d2rLBq6d
— Time to Change (@TimetoChange) October 4, 2018
Πλέον του εξαιρετικά ευρηματικού σεναρίου και της ταινίας που υπογράφει η βρετανική Ogilvy, η καμπάνια ολοκληρώθηκε στα social media και poster ads σε pubs. Η ευαισθητοποίηση όμως των Βρετανών έχει μεγάλο ενδιαφέρον, αφού πολίτες από όλο το Ηνωμένο Βασίλειο έκαναν έκκληση στα κοινωνικά δίκτυα, όσοι υποφέρουν από την ψυχική τους υγεία να σπάσουν τη σιωπή τους και να δηλώσουν πως είναι καλό να μην είναι καλά.