- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Η Liz Wright είναι κάτι παραπάνω από τη νέα ambassador της Skinny Mobile
Μια καινοτομία με πυξίδα το ΑΙ που αλλάζει το μέλλον του brand storytelling
Liz Wright: Δεν είναι απλά η νέα ambassador της Skinny Mobile. Είναι ο ψηφιακός της κλώνος
Στην εποχή που η τεχνητή νοημοσύνη διεκδικεί πλέον ενεργό ρόλο στην καθημερινότητά μας, η επικοινωνία των brands καλείται να επαναπροσδιορίσει τον ρόλο της. Η νέα καμπάνια της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας Skinny Mobile από τη Νέα Ζηλανδία το αποδεικνύει με τρόπο σχεδόν… επιστημονικής φαντασίας. Μια 64χρονη συνταξιούχος μηχανικός τηλεπικοινωνιών από το Bay of Islands, η Liz Wright, έγινε η πρώτη πελάτισσα που μετατράπηκε σε πλήρως λειτουργικό ψηφιακό avatar – και μάλιστα όχι για κάποια πειραματική χρήση, αλλά ως AI brand ambassador της εταιρείας.
Η καμπάνια της Skinny Mobile, σε συνεργασία με το Colenso BBDO και την εταιρεία παραγωγής Creature Post παρουσιάζει έναν εντελώς νέο τρόπο αφήγησης: τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία ενός «ανθρώπινου» ψηφιακού προσώπου που συνδυάζει αυθεντικότητα, χαμηλό κόστος παραγωγής και συνεπή επωνυμική ταυτότητα.
Μια νέα εποχή storytelling με επίκεντρο τον πελάτη
Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές καμπάνιες που στηρίζονται σε διάσημα πρόσωπα ή γενικά αφηγήματα, η Skinny έκανε κάτι τολμηρό: εμπιστεύτηκε τη φωνή μιας πελάτισσας για να την μετατρέψει στην «ψηφιακή φωνή» της ίδιας της εταιρείας. Μέσα από μια διαδικασία 11 εβδομάδων, κατέγραψαν τη φωνή, τις εκφράσεις και τις κινήσεις της Liz για να δημιουργήσουν έναν ψηφιακό δίδυμο ικανό να πρωταγωνιστεί σε διαφημίσεις, να αλληλεπιδρά με το κοινό και να ενσαρκώνει τις αξίες του brand.
Η επιλογή της Wright δεν ήταν τυχαία. Θεωρήθηκε η «πιο ευτυχισμένη πελάτισσα» της Skinny, ένα αφήγημα αυθεντικό και ανθρώπινο που δύσκολα κατασκευάζεται από καμπάνιες με διάσημους, οι οποίοι πολλές φορές δρουν αποστασιοποιημένα από το κοινό. Εδώ, το brand δεν δανείζεται φήμη. Δημιουργεί δική του.
Καινοτομία στην υπηρεσία του human-centric marketing
Η τεχνολογία που αξιοποιήθηκε συνδυάζει voice cloning, facial capture και generative AI tools, ώστε να δημιουργηθεί ένα avatar ικανό να μιλά, να εκφράζεται και να αποδίδει συναισθήματα με απίστευτη ακρίβεια. Όμως, η ουσία της καινοτομίας δεν βρίσκεται μόνο στην τεχνολογία, αλλά στο πώς αυτή χρησιμοποιείται για να εξυπηρετήσει την αυθεντικότητα, το χαμηλό κόστος παραγωγής και την επαναληψιμότητα των καμπανιών. Η καμπάνια απαντά σε ένα από τα μεγαλύτερα ερωτήματα που αντιμετωπίζουν τα σύγχρονα brands: Πώς μπορείς να κάνεις το brand σου να μιλάει στον πελάτη με τρόπο προσωπικό, συνεπή, και οικονομικά βιώσιμο;
Η Liz Wright δεν είναι influencer. Δεν είναι celebrity. Είναι η φωνή μιας εταιρείας και ενός μέλλοντος όπου η τεχνολογία δεν αντικαθιστά, αλλά ενδυναμώνει. Ένα μέλλον που, αν το αγκαλιάσουμε με σύνεση, ίσως κάνει τη διαφήμιση ξανά… ανθρώπινη.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Η σκηνή εκτυλίσσεται στο Jockey Farm Stadium, στο Tunbridge Wells
Οι δέκα από αυτούς υιοθετήθηκαν λίγες ημέρες μετά τη δημοσίευση των σχετικών βίντεο στα social media
Τι υποστηρίζει ο άλλοτε άσος πολλών ομάδων Ματ Μπαρνς
Η Ινδονησία διαθέτει από το 2008 έναν από τους πιο αυστηρούς νόμους περί πορνογραφίας παγκοσμίως
Κρύφτηκε κάτω από το πλυντήριο πιάτων
Το περιστατικό προκάλεσε την προσοχή των αρχών
Τα βίντεό της στο Tik Tok έγιναν viral με ανάμεικτες αντιδράσεις
Η ερώτηση που του έκανε στην πλατεία Αριστοτέλους
Η ιδιοκτήτρια καταγγέλλει ότι ο Ρεμί έχει αλλάξει συμπεριφορά μετά τον περιορισμό στο σπίτι
Ποιες ήταν οι συνταγές που αναζήτησαν περισσότερο
To βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Παρά τον χιουμοριστικό τόνο των σχολίων, το περιστατικό άνοιξε ξανά τη συζήτηση για την εξάρτηση από τα smartphones
Τολμάς να κάνεις με τον / τη σύντροφό σου αυτό το πραγματικά αθώο τεστ;
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Συνήλθε μετά από μερικές ώρες ύπνου
Η μετακόμιση και η στενή του σχέση με την Γκίλφοϊλ ενισχύουν τα σχετικά σενάρια
Στην εκπομπή εμφανίστηκαν οι δυο αδελφές με ίδιο ντύσιμο μάλιστα
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - Η Λιάν Χοκς αποφάσισε να μοιραστεί το πώς είναι να χάνεις το ίδιο σου το πρόσωπο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.